خرید قسطی ps5 با حکمت کارت

تاریخ انتشار:
1403/2/7 13:29:38

کنسول بازی ps5 جذاب‌ترین و جدیدترین محصول شرکت سونی است. برای خرید قسطی ps5 با حکمت کارت به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی ps5 با حکمت کارت


پلی استیشن چیست؟

پلی استیشن امروزه به عنوان محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی که در منزل می‌توان از آن لذت برد شناخته می‌شود. پلی استیشن، طرفداران زیادی دارد که هیچ ربطی به سن و سال ندارد و تمام سنین به آن علاقه دارند. عمر این بازی‌های ویدیویی چندان زیاد نیست، ولی با این وجود طرفداران بسیاری در همین 20 سال گذشته داشته است.

شاید اولین بار که سونی با همکاری نینتندو قصد ایجاد همچنین بازی‌های خانگی را داشت، کمتر به این مسئله فکر می‌کرد که بتواند از این راه به فروش میلیونی برسد. سونی با عرضه نسخه پلی استیشن 4 به فروش صد میلیونی دست پیدا کرد. ما قصد داریم به بررسی جدیدترین نسخه پلی استیشن، یعنی پلی استیشن 5 بپردازیم و راهی آسان برای خرید، یعنی خرید قسطی ps5 با حکمت کارت را به شما نشان دهیم.

وقتی می‌خواهیم ما یک نسخه از پلی استیشن را با نسخه دیگری از آن مقایسه کنیم، مهم‌ترین بخش‌های مورد بررسی، پردازنده اصلی و پردازنده گرافیکی آن است. بازی‌های ویدیویی روز به روز در حال ارتقا هستند و به تکنولوژی آن‌ها اضافه می‌شود. پلی استیشن 5 هم باید نسبت به پلی استیشن 4 پیشرفت قابل توجه‌ای کرده باشد. البته سونی قابلیت‌های نسخه جدید خود را به روز کرده است. 

از مزیت‌های نسخه جدید می‌توان کیفیت بهتر و پردازش سریع‌تر نسبت به نسخه قدیمی آن اشاره کرد. قابلیت‌های گرافیکی پلی استیشن 5 نسبت به پلی استیشن 4 بسیار بهتر و مطلوب‌تر است. برای خرید اقساطی ps5 با حکمت کارت به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

تفاوت‌هایی که در مورد پلی استیشن 5 با پلی استیشن 4 باید بدانید!

قدرت محاسباتی پلی استیشن 5، 10.28 ترافلاپس است. قدرت محاسباتی ذکر شده برای پلی استیشن 4 و نسخه پرو آن به ترتیب برابر با 1.84 و 4.2 بود. این عامل مهم سبب می‌شود که ما عملیات بیشتر را در زمان کمتر انجام دهیم. البته انجام عملیات بیشتر در مدت زمان کمتر بسیار مهم است.

رزولوشن نکته مهم دیگری است که باید مورد بررسی قرار بگیرد. در زمان قدیم کیفیت Full HD حسن بسیار بزرگی برای بسیاری از دستگاه‌های دیجیتال به حساب می‌آمد. امروزه صحبت از 4K و 8K است. درحالی که در پلی استیشن 4 پرو صحبت از 4K بود، اما در نسخه جدید این بازی ویدیویی، صحبت از 4K با 120 Hz می‌باشد. شما با خرید قسطی ps5 با حکمت کارت می‌توانید این ویژگی‌ها  را در هنگام بازی مشاهده کنید. 

نمایشگرهای 8K را باید در کاربری پلی استیشن 5 خواهید دید علت واضح است، زیرا برای 8K شما نیاز به پردازنده قوی‌تری دارید. نکته مهم دیگر تفاوت قیمتی این دو پلی‌استیشن است که خرید اقساطی ps5 با حکمت کارت تا حدودی می‌تواند به مدیریت هزینه کمک کند.

بررسی بازی‌های جذاب ps5

همانطور که مشاهده کردید پلی استیشن 5 دارای مزیت های بسیاری نسبت به پلی استیشن 4 است. تنها دغدغه شما قیمت بالای پلی استیشن 5 می‌باشد. شما می‌توانید با خرید PS5 یک بازی ویدیویی نسل جدید با کیفیت بالاتر و پردازنده قوی را داشته باشد. بازی‌های ویدیویی زیادی تا به امروز به بازار عرضه شده‌اند. بازی‌هایی که گاهی اوقات دوست دارید به صورت آنلاین انجام دهید.

از بازی‌های محبوب PS5 می‌توانیم به بازی بسیار محبوب و دوست داشتنی God of War و Marvels Spider Man اشاره کنیم. شما با خرید اقساطی ps5 با حکمت کارت می‌توانید این بازی محبوب و دوست داشتنی را انجام دهید و لحظات خوبی را با دوستان خود سپری کنید.

تعداد بازی‌هایی که می‌توان با قدرت گرافیکی بهتر و سرعت بالاتر با نسخه به روز شده پلی استیشن انجام داد، بسیار زیاد می‌باشند. بازی‌های ویدیویی طرفداران بسیاری دارند و عرضه کنندگان آنها سعی در ایجاد بازی‌ها، در سبک‌های متفاوتی هستند. سبک ماجراجویی دارای محبوبیت و طرفداران زیادی است که خوشبختانه کمپانی سونی بیشتر تمرکز خود را بروی این گونه بازی‌ها قرار داده است. شما با مراجعه به سایت قسطی کلاب می‌توانید خرید قسطی ps5 با حکمت کارت را انجام دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی صندلی گیمینگ

خرید اقساطی صندلی گیمینگ
امروزه صندلی‌هایی مخصوص گیم و بازی طراحی شده است که علاقه مندان بسیاری دارد. برای خرید اقساطی صندلی گیمینگ به بخش کنسول بازی در...

خرید اقساطی ps4 اسلیم

خرید اقساطی ps4 اسلیم
کنسول‌های بازی برند سونی در سال‌های اخیر فروش بالایی را تجربه کرده است و در سراسر جهان طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطی ps4 اسلیم...