خرید قسطی تبلت سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/6 20:02:53

سامسونگ را بدون شک می توان جزء یکی از بهترین شرکت های تولید کننده کالاهای دیجیتال نام برد. تبلت های این شرکت به دلیل قابلیت های زیادی که ارائه می دهند، از قیمت بالایی برخوردارند. با مراجعه به بخش کالای دیجیتال قسطی کلاب می توانید انواع تبلت های سامسونگ را به صورت قسطی خریداری نمایید.

خرید قسطی تبلت سامسونگ

امروزه ما شاهد پیشرفت وسایل دیجیتال می باشیم. یکی از وسایل دیجیتالی کاملا لمسی تبلت است. تبلت ها به خاطر نوع طراحی که دارند سبک تر از کامپیوترها هستند از این رو حمل و نقل آن ها راحت تر است. شما در هر مکانی می توانید از لپ تاپ استفاده کنید.

تبلت ها با سر و صدای بسیاری وارد بازار فروش شدند حتی قیمت بسیاری از آن ها با کامپیوترهای شخصی برابری می کرد. تبلت ها کاملا لمسی هستند. شما از طریق این صفحه لمسی می توانید اطلاعات را وارد کنید. توانایی یک تبلت بستگی به نرم افزارهایی دارد که استفاده می کند. سیستم عامل مورد استفاده میتواند اندروید باشد یا IOS البته این سیستم فقط روی آیپد های اپل قابل اجرا است.

شاید مهم ترین کاربرد تبلت ها برای سرگرمی باشد. اگر به اطراف خود نگاه کنید کودکان زیادی را خواهید دید که برای بازی از تبلت استفاده می کنند. بازی های زیادی وجود دارند که قابل اجرا روی تبلت هستند.

بازی با تبلت برای بسیاری از افراد جالب است زیرا با تکان دادن آن می توانند بازی را کنترل کنند. در چنین شرایطی تبلت مانند یک دسته عمل می کند. با این تفاوت که یک صفحه نمایش بزرگ در دست شما قرار دارد.

تبلت ها مجهز به گیرنده موقعیت هستند یعنی هنگامی که شما آن را تکان دهید و یا به یک سمت متمایل کنید دستگاه این تغییر را متوجه می شود. همچنین تبلت ها دارای موقعیت یاب جغرافیایی هستند و به کمک نرم افزار می توانند به شما کمک کنند تا مسیر را پیدا کنید.

بسیاری از تبلت ها از نظر ورودی و خروجی با محدودیت هایی روبرو هستند. شرکت های زیادی در زمینه ساخت تبلت فعالیت می کنند. یکی از این شرکت ها سامسونگ است. بی تردید سامسونگ یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم دیجیتال در جهان است.

یکی از محصولات این شرکت تبلت 8 اینچی Tab S2 8.0 است. این تبلت از یک نمایشگر به مراتب بزرگتر از صفحه نمایش گوشی ها استفاده می کند. این تبلت مجهز به اسکنر اثر انگشت است. در بخش داخلی تبلت یک پردازنده قدرتمند وجود دارد. رم این تبلت 3 گیگابایت و حافظه داخلی آن 32 گیگابایت است. این دستگاه به سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو مجهز است.

یکی دیگر از تبلت های این شرکت  S2 8.0است. این محصول نسبت به تبلت های دیگر نازک تر است و گزینه مناسبی برای استفاده در حالت عمودی و حتی با یک دست جهت خواندن، وبگردی و حتی تایپ است. باتری این محصول با توجه به ضخامت تبلت زیاد بزرگ نیست، اما همچنان عملکرد خوبی دارد.

مدل بزرگتر تبلت های S2 8.0مدل 9.8 اینچی آن است. این تبلت قابل رقابت با آیپدها است. اگر نیازمند استفاده از یک نمایشگر بزرگ هستید تبلت های سامسونگ بهترین گزینه برای شما می باشند. بسیاری از خانواده های ایرانی برای کودکان خود تبلت می خرند تا با آن بتوانند خود را سرگرم کنند.

خرید قسطی تبلت سامسونگ در قسطی کلاب

اگر شما نیز به دنبال این کار هستید، پیشنهاد ما به شما این است که از طریق سایت قسطی کلاب اقدام به خرید قسطی تبلت سامسونگ کنید.

نحوه خرید اقساطی از قسطی کلاب به 3 صورت است. خرید اقساطی از بای چک، خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان و خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان که هر کدام از این روش‌ها شرایط مخصوص به خود را دارند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی اچ تی سی

خرید گوشی اچ تی سی
برند اچ تی سی جز اصلی ترین برندهای تلفن همراه در دنیا می باشد. اگر تمایل به خرید گوشی اچ تی سی دارید به بخش کالای دیجیتال در وبسایت قسطی...

خرید قسطی گوشی z flip

خرید قسطی گوشی z flip
یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های سامسونگ با طراحی منحصر به فرد به بازار عرضه شده است. برای خرید قسطی گوشی z flip به بخش کالای...