ماشین ظرفشویی ال جی

تاریخ انتشار:
1403/2/28 04:59:03

وجود یک ماشین ظرفشویی با برندی معتبر برای هر خانه‌ای لازم و ضروری است. برای خرید اقساطی ماشین ظرفشویی ال جی به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


ماشین ظرفشویی ال جی


ماشین ظرفشویی ال جی 

ماشین‌های ظرفشویی از جمله ماشین‌هایی هستند که به ساده کردن کار انسان‌ها کمک می‌کنند. آن‌ها با برخورداری از برنامه‌های گوناگون شستشو، طراحی‌های زیبا، مصرف آب بهینه، کلیه نیازهای آشپزخانه شما را برطرف می‌کنند. 

تکنولوژی‌های قدرتمندی در این ماشین‌ها به کار رفته است تا کارکردی فوق‌العاده داشته باشند. یکی از شرکت‌های تولید کننده ماشین‌ها ظرفشویی، شرکت ال ‌جی است. 

این شرکت، کمک می‌کند تا با استفاده از محصولات پیشرفته، طراحی مناسب و محصولات قدرتمند، خانه‌ای مدرن داشته باشید. با خرید اقساطی ماشین ظرفشویی ال جی ظرف‌هایتان همیشه برق خواهد زد!

ماشین‌های ظرفشویی ال جی، از موتور اینورتر دایرکت درایو، استفاده می‌کنند. فضایی بزرگ و ایده‌آل دارند و از تکنولوژی تولید بخار، شستشوی بهداشتی و مصرف بهینه آب برخوردارند. 

شعارهای ال جی 

ال‌ جی می‌گوید برای همیشه با تمیزی بیشتری توسط ماشین ظرفشویی‌اش مجهز به فناوری بخار شوید، لذت ببرید و شستشوی دستی خود را نیز فراموش کنید! با خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی ال جی مصرفی بهینه داشته باشید.

ماشین‌های ظرفشویی ال جی از فناوری ارتقا یافته تورو استیم استفاده می‌کند و سبب می‌شود تا ظروف شما تمیز و براق گردند. استفاده از قابلیت بخار اولیه برای شما تمیزی بیش از قبل را به ارمغان می‌آورد. با مراقبت ملایم لکه‌های کم‌تری تولید می‌شود. 

بخار قوی در کنار اسپری ملایم موجب می‌شود تا کار تمیز کردن به صورت ایمنی انجام شود و در عین حال ظروف شما نشکند. وجود لکه‌های آب در ظرف را تا ۳۰ درصدکمتر می‌کند. قابلیت خرید اقساطی ماشین ظرفشویی ال جی در قسطی كلاب فراهم شده است.

محصولات ال جی در آزمایشگاه‌های پیشرفته این شرکت نیز بارها امتحان می‌شوند، پس با ال‌جی قدرتمندترین و در عین حال به روشی ملایم با رسوب کمتر لکه‌های آب همراه باشید. 

ویژگی‌های استثنایی ماشین ظرفشویی ال جی

این ماشین ظرفشویی، بخار آب را با دمای بسیار بالایی ایجاد می‌کند تا همه باقی‌مانده‌های غذا به راحتی از آن‌ها جدا شوند. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی ال جی ظروفی تمیز و بهداشتی داشته باشید.

در این ماشین‌ها تمیز کردن کامل با پوشش حداکثری انجام می‌شود. فناوری کواد واش ال جی به همراه فناوری موتور اینورتر دایرکت درایو، سبب می‌شوند تا آب، با قدرت بالا و به صورت بهینه در جهت‌های متفاوتی به ظروفتان برخورد کند و به صورت کامل شسته شوند. 

بازوهای نازل با تکنولوژی توربوموشن آب را در تمامی جهت‌ها بر روی ظروف شما اسپری می‌کند تا محدوده بیشتری پوشش داده شود. چرخه توربو چرخه‌ای است که بدون توجه به میزان کثیفی ظروف عمل می‌کند. با  خرید اقساطی ماشین ظرفشویی ال جی هرگز فضای شستشو كم نمی‌آید!

شستشوی دوگانه

شستشو به صورت دوگانه انجام می‌شود، یعنی باعث همزمانی شستشو در طبقه بالا به طور ملایم و شستشوی قدرتمند در طبقه پایین می‌شود. نسبت به موتورهای معمولی صدای کم‌تری تولید می‌شود.

این ماشین‌ها بسیار کم‌مصرف هستند و با ۱۰ سال گارانتی دارای عمر طولانی می‌باشند. با خرید ماشین ظرفشویی ال جی محصولی ماندگار تهیه فرمایید.

ماشین‌های ظرفشویی ال جی طراحی مدرن، شیک و زیبایی دارند. کنترل‌های پویا، نمایشگر LED لیزری و طراحی داخلی کاربردی آشپزخانه شما را بی‌نظیر می‌سازند. قابلیت خرید ماشین ظرفشویی ال جی در قسطی كلاب فراهم شده است. 

خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی ال جی 

اگر قصد خرید محصولات لباسشویی ال جی را دارید، همین حالا نسبت به خرید خود از سایت قسطی کلاب اقدام فرمایید. در قسطی کلاب می‌توانید نسبت به خرید نقدی و غیر نقدی لوازم خانگی اقدام فرمایید. 

در صورت تمایل از خرید غیرنقدی باید از این سایت درخواست اعتبار خرید اقساطی را دهید و به یکی از روش موجود، خرید را انجام دهید. در خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان، امکان پرداخت اقساط طی ۳ الی ۱۲ ماه را دارید. پیشنهاد می‌كنم تا همین حالا نسبت به خرید ماشین ظرفشویی ال جی اقدام نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی یخچال دوقلو الکترواستیل

خرید اقساطی یخچال دوقلو الکترواستیل
برند الکترواستیل یکی از بهترین برندهای ایرانی است که در طراحی و تولید یخچال بسیار موفق عمل کرده است. برای خرید اقساطی یخچال دوقلو...

فروش اقساطی ماشین لباس شویی پاک شوما

فروش اقساطی ماشین لباس شویی پاک شوما
پاکشوما یکی از بهترین کمپانی‌های تولید کننده لوازم خانگی در ایران است. برای خرید اقساطی ماشین لباس شویی پاک شوما به بخش...