خرید قسطی تلویزیون سونی با حکمت کارت

تاریخ انتشار:
1403/2/16 20:20:38

برند سونی یکی از بهترین تلویزیون‌های دنیا را طراحی و تولید می‌کند. برای خرید اقساطی تلویزیون سونی با حکمت کارت به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی تلویزیون سونی با حکمت کارت


تلویزیون سونی

سونی سابقه‌ای طولانی در خلق محصولات بی‌نظیر تلویزیون دارد. این کمپانی در گذشته محصولاتی در سری‌های پرمیوم و باواریا روانه بازار می‌ساخت که رقیبی نداشتند! 

با تولیدات گسترده شرکت‌های کره‌ای، چینی و تایوانی، سونی نیز اقدام به کاهش قیمت در محصولات خود آورده است تا در این بازار بین‌المللی سهم فروش خود را افزایش دهد. سابقه شرکت سونی در حدی است که با داشتن کیفیت بالا، مشتریان وفاداری را جذب خود کرده، همچنین قابلیت خرید اقساطی تلویزیون سونی با حکمت کارت در قسطی کلاب فراهم شده است.

امروزه در برند سونی نمایشگرهایی داریم که کیفیت 4K و Full HD را به ما ارائه می‌دهند. تکنولوژی‌های فوق‌العاده مانند VA ،OLED و IPS در ساخت این لوازم تصویری وجود دارد. به علاوه این دستگاه‌ها دارای گذرگاه‌های متنوع خروجی و ورودی هستند و امکان اتصال انواع پخش‌کننده‌ها را به تلویزیون فراهم می‌آورند.

از طرفی، سرعت نوسازی صفحات در تلویزیون‌های سونی مناسب است. بیشتر این تولیدات هوشمند هستند. از سیستم عامل اندروید بهره می‌برند و رابط کاربری خوبی دارند. در ادامه این نوشته قصد داریم تا یکی از محصولات جدید و هوشمند تلویزیون سونی را به شما معرفی نماییم.

تلویزیون LED هوشمند سونی مدل KD-55X7000G سایز 55 اینچ

اين محصول را به دو طريق می‌توان استفاده كرد. ابعاد تلویزیون بدون پايه برابر با 79 × 721 × 1241 میلی‌متر مكعب و وزن 15.4 كيلوگرم و با احتساب پايه‌ها معادل 336 × 785 × 1241 میلی‌متر و وزن 16.5 كيلوگرم است.

مشخصات تصویر

مدل KD-55X7000G یک تلویزیون 55 اینچی تخت است که از فناوری LED استفاده می‌کند. کیفیت ارائه تصاویر در این دستگاه به دو صورت 4K و Ultra HD ارائه می‌شود و رزولوشنی برابر با 2160 در 3840 پیکسل دارد. به علاوه دارای قابلیت HDR است که به گستره نمایش رنگ‌های بیشتر و متنوع‌تر می‌انجامد.

به علاوه قادر است تا از HDR 4K نیز پشتیبانی به عمل بیاورد. این تلویزیون مجهز به نور پس زمینه مستقیم LED است. با خرید قسطی تلویزیون سونی با حکمت کارت مفهوم كيفيت را در مشاهده تجربه كنيد!

کنتراست تصویر در این دستگاه به صورت داینامیک بهبود می‌یابد و فرکانس تصویر نیز به صورت بومی 50 هرتز می‌باشد. به علاوه از تکنولوژی‌های رنگ Triluminos استفاده می‌کند. این فناوری به شما امکان اضافه شدن پنل‌های رایج اسمارتفون را به تلویزیون می‌دهد تا افزایش بیشتری در کیفیت ارائه تصاویر دهد.

در این دستگاه تصویری از فناوری رنگ زنده نیز استفاده شده است تا به محدوده وسیع‌تری از رنگ‌های غنی دسترسی داشته باشید. سونی موشن فلو (Motionflow) به شما کمک می‌کند تا فاصله در بین نرخ فریم‌ها، پر شود و حرکات صفحه روان‌تر احساس شوند. با خرید قسطی تلویزیون سونی با حکمت کارت كيفيت ارائه تصاوير را مقايسه فرماييد!

مشخصات صوت

این تلویزیون دارای دو بلندگوی 10 واتی است. به این ترتیب توان خروجی کلی صدا در این وسیله 20 وات می‌باشد. این مدل از استانداردهای صوتی دالبی دیجیتال، دالبی دیجیتال پلاس، DTS Digital Surround پشتیبانی می‌کند. به علاوه از یک پردازنده دیجیتالی صدا به نام ClearAudio برخوردار است. با خرید اقساطی تلویزیون سونی با حکمت کارت كيفيت صدای واضح را دريافت كنيد!

امکانات و تجهیزات

مدل‌های جدید سونی همگی هوشمند هستند. مدل KD-55X7000G از رابط هوشمند لینوکس استفاده می‌کند، همچنین یک دیرنده دیجیتالی از نوع تیونر  DVB-T2 دارد، بنابراین می‌توانید تمامی شبکه‌های استانی را مشاهده نمایید.

از نظر پورت و گذرگاه‌های اتصالی دارای سه درگاه USB و سه درگاه HDMI است. به علاوه از یک درگاه کامپوزیت نیز، برخوردار می‌باشد. يک خروجی مخصوص به هدفون دارد، همچنین در اين تلويزيون از امكان اتصال بی‌سيم به وای فای استفاده می‌شود و يک كنترل ريموت در نظر گرفته شده است.

پيشنهاد خرید اقساطی تلویزیون سونی با حکمت کارت

برای تهیه این تلویزیون بی نظیر می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه فرمایید تا از خدمات فروش اقاسطي لوازم خانگی برخوردار شوید. پس زودتر برای گرفتن وام دست به كار شويد. پيشنهاد ما به شما خرید قسطی تلویزیون سونی با حکمت کارت از قسطی‌کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لباسشویی اسنوا از قسطی کلاب

خرید قسطی لباسشویی اسنوا از قسطی کلاب
یکی از بهترین برندهای ایرانی بی شک اسنوا می‌باشد. برای خرید قسطی لباسشویی اسنوا به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی...

خرید قسطی یخچال ساید اسنوا

خرید قسطی یخچال ساید اسنوا
برند اسنوا جز برترین برندهای ایرانی است که محصولات بی‌نظیری دارد. برای خرید قسطی یخچال ساید اسنوا به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی...