خرید قسطی اسپرسوساز دلونگی با سفته الکترونیک

تاریخ انتشار:
1403/2/15 00:32:58

برای خرید قسطی اسپرسوساز دلونگی با سفته الکترونیک به بخش نوشیدنی ساز در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.



خرید قسطی اسپرسوساز دلونگی با سفته الکترونیک



اسپرسوساز دلونگی

دوست‌داران قهوه خوب می‌دانند که نوشیدن یک شات اسپرسو داغ و مرغوب بعد از یک روز شلوغ کاری چه لذت بی‌نظیری دارد. خرید اقساطی یک دستگاه اسپرسوساز باکیفیت، این فرصت را به شما می‌دهد تا در هر ساعت از شبانه‌روز و در خانه یا محل کار یک فنجان قهوه خوشمزه آماده و نوش جان کنید. این خرید امکان فوق‌العاده‌ای است تا به‌سرعت و بدون نیاز به پرداخت یکجای هزینه، اسپرسوسازی کاربردی داشته باشید و در درست کردن قهوه‌تان کاملا مستقل شوید.

 خرید قسطی اسپرسوساز دلونگی، محصولی خوش‌ساخت و بادوام از برندی پرطرفدار را در اختیار‌تان می‌گذارد و در حالی که با امکانات بی‌شمار این کالا شما را به یک باریستای حرفه‌ای تبدیل می‌کند، از فشار مخارج اضافی نیز می‌کاهد. در این مقاله تعدادی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین اسپرسوساز‌های برند دلونگی را به شما معرفی خواهیم کرد. 

مدل ECZ351.BK؛ اسپرسوسازی باکیفیت و خوش‌قیمت در میان لوازم خانگی

در میان انواع مختلف لوازم خانگی موجود در بازار، اسپرسوساز دلونگی مدل ECZ351.BK کالایی با قیمت مناسب و کارایی بالا است. این محصول باکیفیت، با طراحی زیبا و دوام بسیار زیادش گزینه مناسبی برای بودجه‌های محدود به‌شمار می‌رود. جنس استیل و پلاستیک به‌کار‌رفته در ساخت این محصول، بسیار مقاوم است و کالایی با طول عمر بالا در اختیار‌تان می‌گذارد. کنترل پنل این مدل در قسمت سمت چپ دستگاه قرار گرفته و سه دکمه بر روی آن تعبیه شده‌است. نازل بخار در سمت راست قرار دارد و امکان گرم کردن شیر و تهیه فوم را برای شما فراهم می‌کند.

توان مصرفی 1100 وات، فشار بخار 15بار، سیستم خاموش شدن خودکار، مخزن 1.4 لیتری و سیستم حرارتی ترموبلاک از دیگر ویژگی‌های این دستگاه پرامکانات هستند. خرید اقساطی اسپرسوساز دلونگی مدل ECZ351.BK  لذت استفاده از امکانات فراوانش را دو‌چندان می‌کند و طعم و عطر خوش قهوه را با قیمتی به‌صرفه به شما هدیه می‌دهد. 

مدل ECAM 23.460؛ دستگاهی تمام‌عیار و همه‌کاره

این مدل کاملا اتوماتیک است و بودنش در میان لوازم خانگی، دست‌تان را برای آماده‌سازی انواع مختلف نوشیدنی‌های بر پایه قهوه باز می‌گذارد. شما می‌توانید تنها با لمس یک دکمه و بدون هیچ زحمتی و در سریع‌ترین زمان ممکن نوشیدنی‌های مختلفی تهیه کنید. این محصول با آسیاب پرقدرتش دانه‌های قهوه را کاملا یک‌دست پودر کرده و عطر و کیفیت‌شان را حفظ می‌کند. به‌علاوه، می‌توان با 13 حالت مختلف تعبیه‌شده در این کالا قهوه را آسیاب کرد. تمیز کردن این اسپرسوساز به‌هیچ‌وجه شما را به دردسر نمی‌اندازد، چرا‌که دارای سیستم شست‌و‌شوی خودکار است. برای خرید قسطی اسپرسوساز دلونگی با سفته الکترونیک به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

امکان تنظیم فاصله لیوان و نازل، توان 1450 وات، فشار 15 بار و مخزن 1.8 لیتری  از دیگر مزیت‌های اسپرسوساز دلونگی مدل ECAM 23.460 به‌شمار می‌روند. همچنین قابلیت برنامه‌ریزی میزان سختی آب به شما این امکان را می‌دهد که قهوه‌ای با کیفیت بالا آماده کنید و نگذارید آب نامناسب طعم نوشیدنی‌تان را خراب کند. 

مدل BCO431.S؛ محصولی خوش‌ساخت و کاربردی

خرید اقساطی اسپرسوساز دلونگی مدل BCO431.S کالایی کاربردی و زیبا در اختیار‌تان می‌گذارد. فشار بخار این مدل 15 بار است و با توان مصرفی 1750 وات، قدرت بسیار بالایی دارد. این محصول در کنار مخزن اسپرسو، مخزنی هم برای درست کردن قهوه‌فرانسه دارد. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا اسپرسو و قهوه‌فرانسه را به طور هم‌زمان آماده کنید و از نوشیدن‌شان به همراه دوستان و عزیزان‌تان لذت ببرید. 

ظرفیت مخزن آب اسپرسوساز 1.2 لیتر است و مخزن قهوه‌فرانسه 1.4 لیتر گنجایش دارد. صفحه گرم‌نگهدارنده در این مدل، حرارت نوشیدنی را حفظ می‌کند و قهوه‌ای با کیفیت و دمای مناسب در اختیار‌تان می‌گذارد. داشتن فیلتر تصفیه آب، نازل بخار، سیستم خاموشی خودکار و دو نازل قهوه از دیگر مزیت‌های مدل BCO431.S هستند. با خرید قسطی اسپرسوساز دلونگی لذت نوشیدن بهترین قهوه‌ها را تجربه کنید.

فروش قسطی اسپرسوساز دلونگی در سایت قسطی کلاب

در دنیای امروز دیگر نیاز نیست برای هر خریدی از خانه بیرون رفت و با ترافیک و شلوغی دست‌و‌پنجه نرم کرد و کلافه شد. با خرید آنلاین به آسانی می‌توان طیف وسیعی از کالا‌های متفاوت را بررسی کرد و با یک کلیک، بی‌دردسر و سریع به محصول مورد‌نیاز دست یافت. 

از‌این‌رو، ما در سایت قسطی کلاب با فروش قسطی و نقدی کالا‌های مختلف از لوازم خانگی تا محصولات دیجیتال و حتی خودرو در کنار شما هستیم و هر چه بخواهید را در مدت‌زمان کوتاهی برایتان فراهم می‌کنیم. برای خرید اقساطی اسپرسوساز دلونگی و کسب اطلاعات بیشتر به بخش شرایط خرید اقساطی سایت مراجعه کنید و در صورت داشتن هر گونه سوال و مساله‌ای در مورد شرایط پرداخت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.  

سایر بلاگ های مرتبط

یخچال اسنوا قسطی

یخچال اسنوا قسطی
برند اسنوا برندی شناخته شده و مشهور در ایران و خاورمیانه با محصولاتی استثنایی طرفداران بسیاری دارد. برای خرید یخچال اسنوا قسطی به بخش...

خرید اقساطی تلویزیون سام

خرید اقساطی تلویزیون سام
برند تازه نفس سام که زیر نظر کمپانی سام سرویس است دارای محصولات با کیفیت و متنوعی می‌باشد. برای خرید اقساطی تلویزیون سام به بخش...