خرید موبایل سامسونگ قسطي

تاریخ انتشار:
1403/2/18 01:00:29

برند سامسونگ به طور حتم دیگر نیازی به معرفی ندارد و در هر خانه‌ای یکی از محصولات این برند وجود دارد. اگر تمایل به خرید اقساطی موبایل سامسونگ دارید به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید موبایل سامسونگ قسطي

سامسونگ

گوشی‌های سامسونگ از قابلیت‌های فراوانی برخوردار هستند. در عین حال قیمت‌های منصفانه‌ای دارند و در بازار رقابتی موجود در دنیا جز پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند می‌باشند.

گوشی‌های هوشمند در سه رده متفاوت گوشی‌های پرچمدار، گوشی‌های میان رده و گوشی‌های ارزان قیمت تولید می‌شوند. گوشی‌های میان رده جز پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ می‌باشند.

در ادامه قصد داریم تا به معرفی گوشی میان رده A51 بپردازیم. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی موبایل سامسونگ در قسطی کلاب فراهم شده است.

خرید قسطی موبایل سامسونگ

گوشی‌های هوشمند سری A از جمله تلفن‌های هوشمند میان رده هستند که شرکت سامسونگ به بازار عرضه می‌کند. در این میان A51 از خصوصیات و ویژگی‌های بی‌نظیری برخوردار است.

این گوشی در سال 2019 تولید شده است و دارای دوربین چهارگانه و نمایشگری بی‌نظیر است. با خرید اقساطی موبایل سامسونگ یک گوشی خوش دست و برازنده داشته باشید!

صفحه نمایش با طراحی فوق‌العاده

نمایشگر این گوشی به صورت طراحی infinity O می‌باشد و حاشیه‌های خیلی باریکی دارد. کیفیت صفحه گوشی به صورت Full HD است و در درون آن یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی جای گرفته است. در زیر نمایشگر یک حسگر اثر انگشت نوری قرار دارد.

نسبت تصویر در این گوشی 9 به 20 است. صفحه نمایش به صورت باریک است و اندازه 6.5 اینچی دارد. این صفحه نمایش از نوع سوپر آمولد است و رزولوشنی برابر با 2400 در 1080 پیکسل دارد. با خرید نقدی یا اقساطی موبایل سامسونگ به راحتی فیلم ببینید و بازی کنید!

باتری و رابط‌های کاربری مناسب

این دستگاه هوشمند از یک باتری مناسب بهره‌مند شده است. یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی که با شارژ سریع 15 واتی به سرعت شارژ می‌شود. این گوشی هوشمند دارای سیستم عامل اندروید 10 است و از رابط کاربری One 2 استفاده می‌کند. با خرید اقساطی موبایل سامسونگ نیاز به شارژ کمی دارید!

دوربین‌های چهارگانه

این دوربینها شامل یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، یک دوربین 12 مگاپیکسلی و دو دوربین 5 مگاپیکسلی است. دوربین چهارگانه این گوشی دارای قابلیت‌هایی مثل کلوزآپ قوی، تار کنندگی زمینه، زاویه دید گسترده و فوکوس زنده است. 

دوربین اولترا واید قادر است تا یک زاویه 123 درجه‌ای را ارائه دهد، با این خصوصیت هیچ یک از جزئیات در پیرامون شما مخفی نخواهد ماند! دوربین سنجش عمق قادر است تا یک تجربه عالی را در عکاسی برای شما فراهم آورد.

از طرفی دوربین ماکرو می‌تواند به خوبی، از سوژه‌های بسیار ریز عکس برداری نماید. عملکرد دوربین‌ها در حالت تاریک بی‌نظیر است و به ثبت مناظری واقعی و زیبا می‌انجامد.

سخت‌افزار ایده‌آل

این گوشی از تراشه قدرتمند اگزینوس 9611 استفاده می‌کند که یک تراشه هشت هسته‌ای است. وجود یک رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایت بر جذابیت این محصول می‌افزاید. 

پردازنده گرافیکی مالی جی 72 نیز به خوبی عمل می‌کند. یکی از مزایای این گوشی فوق‌العاده آن است که می‌توانید از حافظه جانبی تا یک ترابایت در آن استفاده کنید. اسپیکر گلکسی A51 با قابلیت دالبی اتموس در کیفیت صدا تأثیر بسیار خوبی را برقرار می سازد.

امکانات و قابلیت‌های جانبی

این دستگاه دارای گذرگاه‌های USB نوع C، بلوتوث نسخه 5، NFC و رادیو FM بهره‌مند هستید. یک جک هدفون 3.5 میلی متری نیز در این گوشی تعبیه شده است. با خرید نقدی یا اقساطی موبایل سامسونگ تمامی گزینه‌های ممکن را خواهید داشت!

گوشی گلکسی A51 خریداری نمایید!

این گوشی در رنگ‌های جذاب صورتی، آبی، مشکی و سفید تولید شده است. شاید بتوان تنها عیبی را که از این گوشی می‌توان گرفت، نداشتن لرزشگیر الکترونیکی آن دانست!

اگر مایلید تا گوشی گلکسی A51 تهیه نمایید، به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از این وبسایت تامین کننده کالای دیجیتال ایرانیان بهره‌مند شوید. 

در این وبسایت می‌توانید از خدمات اقساطی استفاده نمایید و به یکی از چهار روش گفته شده در سایت اعتبار خرید اقساطی دریافت نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی موبایل سامسونگ از این سایت است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی f62 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی f62 سامسونگ
در سال 2021 کمپانی سامسونگ گوشی‌های جدیدی را روانه بازار کرده است که از امکانات فوق العاده‌ای برخوردار می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی...

خرید اقساطی گوشی poco f3 pro

خرید اقساطی گوشی poco f3 pro
برند شیائومی یکی از بهترین برندهای چینی است که مدل‌های متنوعی از تلفن همراه را روانه بازار کرده است. برای خرید اقساطی گوشی poco f3 pro...