خرید گوشی LG Velvet

تاریخ انتشار:
1403/2/18 09:47:25

برند ال جی جدیدترین گوشی هوشمند خود را رونمایی کرده است و به زودی به بازار عرضه خواهد شد. شما می‌توانید به زودی برای خرید اقساطی گوشی LG Velvet به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید گوشی LG Velvet


کمپانی ال جی، برندی با هوشی بالا

برند ال جی یکی از بهترین برندهای کره‌ای است که محصولات خود را به سرتاسر دنیا صادر می‌کند. کمپانی ال جی از جدیدترین گوشی هوشمند خود رونمایی کرده است و قرار است به زودی به بازار عرضه شود. 

در این مقاله قصد داریم در مورد گوشی هوشمند جدید ال جی مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی LG Velvet به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید ویک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

طراحی بی پروا

گوشی جدید ال جی دارای طراحی مینیمال و ارگونومیک می‌باشد و با بدنه فلزی تولید شده است. این گوشی جذاب ال جی دارای بدنه‌ای باریک و براق است و درخشش ویژه‌ای به دستان شما خواهد بخشید. 

همچنین طراحی دوربین در پشت این گوشی از قطرات آب الهام گرفته است و طبیعت را به خوبی به نمایش گذاشته است. برای خرید گوشی LG Velvet به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

یک تجربه خارق العاده

گوشی جدید ال جی دارای یک نمایشگر 6.8 اینچی POLED به همراه صفحه نمایشگر عریض و همچنین نسبت تصویر 20.5:9 می‌باشد که استاندارد تولید فیلم‌های سینمایی است. 

جالب است بدانید که شما با داشتن این گوشی استثنایی می‌توانید تجربه‌ای فوق‌العاده با رنگ‌های حقیقی و لذت غوطه ور شدن در صدا با بلندگوهای استریو را تجربه کنید.

برای خرید اقساطی گوشی LG Velvet به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید.

صدای هوشمند!

فناوری AI Sound  یکی از تکنولوژی‌های برند ال جی است که بیشتر از 17 میلیون صدا را آنالیز می‌کند و با شناسایی آنچه شما به آن گوش می‌دهید، تنظیمات بهینه صدا را انجام می‌دهد.

ناگفته نماند که با گوشی جدید ال جی، صداهای شفاف تر، آهنگ‌های بهتر و صدای فیلم حالت سه بعدی بیشتری را خواهید شنید. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی LG Velvet از قسطی کلاب یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

زیرنویس زنده

فناوری زیرنویس زنده به گونه‌ای عمل می‌کند که اطلاعات خودکار شما را در مورد رسانه‌ای که آن را دوست دارید، نشان می‌دهد. 

همچنین زیرنویس‌ها به طور مستقیم از موبایل شما و بدون نیاز داشتن به اتصال مجدد به شبکه اینترنت تولید می‌شوند تا بتوانند از حریم شخصی بالاتری شما را بهره‌مند سازند. برای خرید اقساطی گوشی LG Velvet به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

ثبت تمام جزئیات

با داشتن جدیدترین گوشی ال جی شما می‌توانید تمامی لحظه‌های دوستداشتنی خود را با دوربین 48 مگاپیکسلی و فناوری کاهش دهنده نویز برای نمایش کوچکترین جزئیات ثبت کنید و حتی عکس‌هایی شفاف در نور کم شب داشته باشید. 

با خرید نقدی یا اقساطی گوشی LG Velvet از قسطی کلاب یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

ضبط صدای ASMR

با داشتن گوشی LG Velvet حتی کوچک‌ترین جزئیات صدا را از دست نخواهید داد. برای خرید اقساطی گوشی LG Velvet به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و جامع‌ترین وبسایت‌های فروش آنلاین است که محصولات ایرانی و خارجی متنوعی را با بهتیرن قیمت بازار به فروش می‌رساند. 

شما می‌توانید با دریافت اعتبار خرید اقساطی از لیزینگ‌های فراز اندیشان، صنعت و معدن، پارسیان و یا شرکت بای چک تا سقف 150 میلیون تومان خرید از قسطی کلاب انجام دهید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید. با خرید نقدی و یا اقساطی از قسطی کلاب شما یک خرید موفق  و آنلاین را تجربه خواهید کرد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی poco x6

خرید گوشی poco x6
شما می‌توانید برای خرید گوشی poco x6 با شرایطی استثنایی به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطی گوشی Mi 10T Lite

خرید قسطی گوشی Mi 10T Lite
برند شیائومی دارای تلفن‌های همراه گوناگون و متنوعی هستند، یکی از بهترین مدل‌های آن گوشی Mi 10T Lite نام دارد. برای خرید قسطی گوشی...