خرید تلویزیون جی پلاس قسطي

تاریخ انتشار:
1403/2/6 10:47:15

تلویزیون‌های جی پلاس طرفداران بسیار زیادی در مدت کم پیدا کرده‌اند و شما اگر قصد خرید یک تلویزیون باکیفیت و قیمت مناسب را دارید، بهترین انتخاب خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس از بخش لوازم خانگی سایت قسطی کلاب است.


خرید تلویزیون جی پلاس قسطي


کمپانی جی پلاس

برند جی پلاس یکی از زیر برندهای شرکت گلدیران است که پس از اجرایی شدن تحریم‌ها و عدم ورود محصولات ال جی به ایران شکل گرفت. برند جی پلاس دارای محصولات متنوعی است و از لحاظ کیفی و زیبایی بسیار مشابه برند ال جی است. 

در این مقاله قصد داریم به بررسی یکی از بهترین مدل‌های تلویزیون جی پلاس بپردازیم و شما را برای انتخاب یک تلویزیون عالی یاری کنیم. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون جی پلاس دارید تا انتهای این متن همراه ما باشید.

قاب بزرگ خانه شما!

جدیدترین تلویزیون جی پلاس با اندازه بزرگ و قابی نازک بسیار جذاب و زیبا طراحی شده است. این تلویزیون استثنایی حدود 75 اینچ است و نسبت به تلویزیون‌های ایرانی پیشرفت فوق‌العاده‌ای کرده است. 

این تلویزیون استثنایی قابلیت نصب به دیوار را دارد و بسیار مدرن طراحی شده است. برای خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

آخرین تکنولوژی روز دنیا در تلویزیون‌های جی پلاس

تلویزیون‌های جدید جی پلاس سری k بسیار هوشمند طراحی شده‌اند و به جرات می‌توان گفت که نسبت به تلویزیون‌های روز و مدرن دنیا چیزی کم ندارد. 

تلویزیون‌های جدید جی پلاس دارای اندروید 9 می‌باشد و قیمت بسیار مناسبی نسبت به دیگر برندهای خارجی دارد. برای خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون جی پلاس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید منحصر به فرد را تجربه کنید.

QLED

تلویزیون‌های جدید جی پلاس QLED می‌باشد و کنتراست بسیار بالایی دارد، همچنین با فناوری روز دنیا ساخته شده است و از رنگ‌های غنی و پشتیبانی از میلیاردها رنگ برخوردار است. 

ناگفته نماند که قاب بسیار نازک و طراحی استثنایی این تلویزیون بی‌نظیر توجه همگان را به خود جلب کرده است و رزولوشن این تلویزیون ایرانی Ultra HD 4K می‌باشد. شما با خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون جی یپلاس از قسطی کلاب یک خرید بی‌نظیر را تجربه خواهید کرد.

امکانات استثنایی تلویزیون جی پلاس

تلویزیون‌های جدید جی پلاس دارای قابلیت آیینه‌ای است که گوشی‌های اندرویدی و IOS می‌توانند به تلویزیون متصل شوند. از دیگر ویژگی‌های تلویزیون جدید قابلیت اتصال بلوتوثی است که برای وصل شدن به لوازم جانبی صوتی به کار می‌رود و سبب افزایش کیفیت صدای تلویزیون می‌شود. برای خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

انتخاب سایز تلویزیون!

به طور حتم تلویزیون هر چقدر بزرگ‌تر باشد زیبایی و جذابیت بالایی خواهد داشت. اما دقت داشته باشید که فضای خانه رابطه مستقیمی با اندازه تلویزیون دارد. 

هر چقدر خانه کوچک‌تر باشد، بهتر است تلویزیون با سایز کوچک‌تری را انتخاب کنید. با خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون جی پلاس از قسطی کلاب یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

نحوه خرید تلویزیون جی پلاس از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از جامع‌ترین وبسایت‌های فروش محصولات خانگی و دیجیتالی است که به دو صورت نقدی و اقساطی امکان خرید برای مشتریان خود قرار داده است. 

اگر شما قصد خرید نقدی دارید، کافی است به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات استثنایی سایت بهره ببرید، همچنین در صورتی که نیاز به دریافت اعتبار خرید اقساطی دارید، به بخش دریافت اعتبار خرید اقساطی مراجعه کرده و یکی از روش‌های دریافت اعتبار خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، لیزینگ فراز اندیشان، لیزینگ صنعت و معدن و بای چک را انتخاب کنید و تا سقف 150 میلیون تومان خرید دلخواه خود را از قسطی کلاب انجام دهید. 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب با موجود کردن تمامی کالاهای موجود در بازار شرایط خرید و حق انتخاب را برای مشتریان خود بوجود آورده است. با خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس از قسطی کلاب، یک خرید اینترنتی موفق را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید کولر گازی مایدیا

خرید کولر گازی مایدیا
در این روزهای گرم سال خرید یک کولر گازی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. برای خرید نقدی یا اقساطی کولر گازی مایدیا به سایت قسطی کلاب و بخش...

خرید اقساطي لوازم خانگي پاکشوما با چک

خرید اقساطي لوازم خانگي پاکشوما با چک
یکی از بهترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی در ایران برند پاکشوما می‌باشد. برای خرید اقساطي لوازم خانگي پاکشوما با چک به بخش لوازم خانگی...