خرید قسطی گوشی m11 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/11 02:39:29

برند سامسونگ در سال‌های اخیر با سرعت بالایی پیشرفت کرده است و مدل‌های متنوع زیادی را به بازار عرضه کرده که بسیار زیبا طراحی شده‌اند. برای خرید اقساطی m11 سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی m11 سامسونگ


بررسی گوشی m11

این گوشی هوشمند یکی از گوشی‌های جدید و مقرون به صرفه شرکت سامسونگ است که در ماه می سال 2020 به بازار عرضه شده است و دارای سه خصوصیت متمایز دوربین سه‌گانه، باتری قدرتمند، طراحی بی‌نظیر و صفحه نمایش عالی است. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی گوشی m11 سامسونگ در قسطی کلاب فراهم شده است.

طراحی

این گوشی، از نظر طراحی بسیار زیبا است. صفحه نمایش آن در پنل جلویی قرار گرفته است و در قسمت بالای سمت چپ یک لنز دوربین قرار دارد که مخصوص گرفتن عکس‌های سلفی است. 

در قسمت پشتی نیز سه دوربین با کارایی متفاوت قرار دارند و در کنار آنها یک LED قرار گرفته است. در قسمت وسط، حسگر اثر انگشت قرار دارد. جنس این گوشی از پلاستیک می‌باشد. این گوشی در سه رنگ زیبای بنفش، آبی و مشکی ساخته شده است. این دستگاه 197 گرم وزن دارد. با خرید اقساطی گوشی m11 سامسونگ به راحتی فیلم ببینید و یا بازی کنید.

دوربین‌ها

دوربین‌های سه گانه شما را قادر می‌سازد تا در شب و روز به راحتی عکس‌های واضح و باکیفیت بگیرید. دوربین اصلی 13 مگاپیکسل است و دوربین عریض 5 مگاپیکسلی است. یک دوربین عمقی 2 مگاپیکسلی نیز وجود دارد که با تار کردن پس زمینه موضوع عکس شما را برجسته می‌سازد.

با وجود زاویه فوق‌العاده گسترده 115 درجه‌ای و زاویه گسترده 77 درجه می توانید صحنه‌هایی طبیعی ضبط کنید و مشاهده هر چیزی را از مکانی که در آن قرار دادید از دست نخواهید داد! 

این دوربین دارای یک چشم انداز بسیار فوق‌العاده است. دوربین عمقی کمک می‌کند تا بتوانید نویزهای ناخواسته پس زمینه را از تصاویر خود حذف کنید.

بهتر است تا تمرکز زنده را نیز فعال کنید. با دوربین سلفی می‌توانید از یک قدرت 8 مگاپیکسلی استفاده کنید، پس زمینه را به آرامی حذف نمایید و نگاه دیگران را به عکس‌های خود معطوف سازید!

رزولوشن این دستگاه در حدود 1080 پیکسل است و می‌توانید با نرخ فریم 30 در ثانیه از یک از یک فیلم‌برداری با کیفیت بهره‌مند شوید. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی m11 سامسونگ هنرمندانه فیلم برداری نمایید.

سخت افزار

سخت افزار قدرتمند برای شما امکان عملکردی سریع را ایفا می‌کند. این پردازنده 8 هسته‌‎ای از 3 گیگابایت رم برخوردار است و به علاوه 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز دارد. در صورتی که از حافظه بیشتری استفاده می‌کنید، یک شکاف اضافه وجود دارد تا از 512 گیگابایت حافظه جانبی پشتیبانی کند.

سرعت پردازنده آن نیز 1.8 گیگاهرتز است. همچنین این گوشی دارای بلوتوث نسل 4.2 جک سه و نیم میلی‌متری و وای فای می‌باشد. با خرید اقساطی گوشی m11 سامسونگ کیفیت عملکرد را احساس کنید.

باتری

وجود باتری قدرتمند 5000 میلی‌آمپرساعتی به شما این توانایی را می‌دهد تا تمامی کارهای خود را بدون هیچ نگرانی از دشارژ شدن انجام دهید. یک شارژ سریع 15 واتی نیز به شما کمک می کند تا در صورت از دست دادن شارژ، در مدت زمان کوتاهی موبایل خود را شارژ نمایید.

حسگر

این موبایل طوری ساخته شده است تا به آسانی به شما امنیتی فوق‌العاده را هدیه دهد! وجود حسگر اثر انگشت سبب شده است تا به راحتی بتوانید قفل دستگاه را فقط خودتان باز کنید. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی m11 سامسونگ مطمئن و ایمن استفاده کنید!

خرید گوشی m11

برای تهیه این گوشی ارزشمند باید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده‌ای که در زمینه خرید نقدی یا اقساطی کالاهای مورد نیاز ایرانیان در نظر گرفته است، استفاده نمایید. 

در صورت نیاز به خرید غیر نقدی باید از این سایت درخواست خرید اقساطی را داشته باشید و به یکی از سه روش موجود در سایت اقدام نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی m11 سامسونگ از این سایت است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی موبایل شیائومی نوت 8

خرید اقساطی موبایل شیائومی نوت 8
پرفروش‌ترین گوشی شیائومی در سال گذشته مدل نوت 8 بود که در ایران نیز خواهان بسیاری داشت. برای خرید اقساطی موبایل شیائومی نوت 8...

خرید اقساطی مک بوک

خرید اقساطی مک بوک
اگر تمایل به خرید محصولات شرکت اپل دارید و پول کافی در دست ندارید بهترین روش، خرید اقساطی این محصولات است. برای خرید اقساطی مک بوک به بخش...