خرید اقساطی اپل واچ سری 8

تاریخ انتشار:
1403/2/13 19:15:30

خرید اقساطی اپل واچ سری 8 با شرایطی آسان در بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب امکان پذیر شده است. با قسطی کلاب خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.


خرید اقساطی اپل واچ سری 8

راهنمای خرید قسطی اپل واچ سری 8

اگر قصد خرید اقساطی اپل واچ سری 8 را دارید، باید بدانید این ساعت یکی از بروزترین و جدیدترین ساعت‌های هوشمند است که در دنیای تکنولوژی وجود دارد. اپل واچ سری 8 مدل جدید اپل واچ‌ها بوده و امکانات بسیار زیادی دارد. طرفداران برند اپل می‌توانند این ساعت را خریداری کنند تا از امکانات آن بهره ببرند. 

یکی از مهم ترین ویژگی‌هایی که یک ساعت باید داشته باشد؛ وزن کم است. اپل واچ سری 8 وزنی نزدیک به 42 گرم دارد. این وزن کم سبب می‌شود تا استفاده از آن راحت باشد. فریم این ساعت از جنس استیل بوده و بدنه آن از جنس سرامیک است. اپل واچ سری 8 در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متر مقاوم بوده و همچنین در برابر گرد و غبار نیز مقاوم می‌باشد. در ادامه بیشتر با مشخصات و ویژگی‌های ساعت هوشمند اپل آشنا می‌شوید.

بررسی مشخصات اپل واچ سری 8

قبل از خرید قسطی اپل واچ سری 8 باید با مشخصات و ویژگی‌های این ساعت به طور کامل آشنا شوید. تنها در این صورت است که می‌توانید انتخاب خوب و مناسبی داشته باشید. اپل واچ سری 8 از جمله ساعت‌های هوشمندی می‌باشد که سیمکارت می‌خورد. این ساعت دارای فناوری نمایشگر همیشه روشن بوده و حداکثر روشنایی صفحه نمایشگر آن نیز هزار نیت است. تراکم پیکسلی اپل واچ سری 8 برابر با 329 پیکسل در هر اینچ است.‌ 

سیستم عامل و باتری ساعت

سیستم عامل ساعت watchOS 9.0 بوده و تراشه آن نیز اپل s8 است. اپل واچ سری 8 مجهز به اسپیکر بوده و دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی و یک گیگابایت رم می‌باشد. همان طور که گفته شد این ساعت سیم کارت می‌خورد و قابلیت مکالمه با این ساعت وجود دارد. اپل واچ سری 8 دارای باتری لیتیومی یونی 309 میلی آمپر ساعتی می‌باشد. این باتری می‌تواند در صورت استفاده عادی تا 18 ساعت شارژدهی کند و در حالت ذخیره، باتری می ‌تواند تا 36 ساعت شارژ نگه دارد. اپل واچ سری 8 قابلیت نمایش پیام‌های متنی و همچنین نمایش اعلان‌های گوشی را دارد. برای خرید اقساطی اپل واچ سری 8 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات و قابلیت‌های اپل واچ سری 8

همان طور که می‌دانید ساعت‌های هوشمند مانند اپل واچ سری 8 تنها یک ساعت نیستند؛ بلکه امکانات زیادی دارند. حسگرهایی که در اپل واچ سری 8 به کار رفته امکانات گسترده‌ای را به این ساعت می‌دهد. این ساعت می‌تواند ضربان قلب را بسنجد و دارای الکتروکاردیوگرام است. همچنین میزان سطح اکسیژن خون نیز به کمک اپل واچ سری 8 سنجیده می‌شود. 

این ساعت‌ها، مجهز به فشار سنج، قطب نما، دماسنج، ارتفاع سنج و ژیروسکوپ نیز هستند. اپل واچ از حالت‌های مختلف ورزشی پشتیبانی می‌کند و همچنین مجهز به قابلیت‌هایی مانند شخصی سازی از طریق فیس واچ می‌باشد. این ساعت از فرامین صوتی با زبان محاوره نیز پشتیبانی می‌کند. این ساعت کاملا هوشمند بوده و وضعیت خواب شما را نیز پایش می‌کند. اپل واچ سری 8 مجهز به گام شمار بوده و می‌تواند وضعیت آب و هوا را نیز نمایش دهد.

خرید قسطی اپل واچ سری 8

اگر قصد خرید اقساطی اپل واچ سری 8 را دارید می‌توانید این ساعت را از سایت قسطی کلاب خریداری کنید. برای خرید اقساطی باید از شرکت‌های طرف قرارداد سایت قسطی کلاب، اعتبار دریافت کرده و کالای مورد نظرتان را از این سایت خریداری کنید. شما می‌توانید انواع کالای دیجیتال را در قسطی کلاب مشاهده کرده و آن‌ها را بخرید. سایت قسطی کلاب علاوه بر فروش قسطی محصولات خود اقدام به فروش نقدی نیز می‌کند تا کسانی که تمایل به این شیوه خرید دارند بتوانند خرید خود را از این سایت انجام دهند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لپتاپ ایسوس چکی

خرید اقساطی لپتاپ ایسوس چکی
اگر تمایل به خرید اقساطی لپتاپ ایسوس با سفته الکترونیکی یا چک دارید به بخش لپ تاپ ایسوس در دسته بندی کالای...

فروش نقدی گوشی جی پلاس

فروش نقدی گوشی جی پلاس
شما پس از تهیه این موبایل و در صورت بروز مشکل و نیاز به فراهم آوردن قطعات جدید با مشکل روبه رو نمی‌شوید. همانطور که می‌دانید برای تهیه بعضی...