آبگرمکن آزمون

تاریخ انتشار:
1403/2/25 04:04:12

آبگرمکن آزمون یکی از معروف‌ترین آبگرمکن‌های ایرانی است. برای خرید نقدی یا اقساطی آبگرمکن آزمون به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


آبگرمکن آزمون


آبگرمکن‌های شرکت آزمون

آبگرمکن، یکی از ضروریات همه‌ منازل و اماکن محسوب می‌شود و شرکت‌های بسیاری در زمینه تولید این محصول فعالیت دارند. ما در این مقاله قصد داریم آبگرمکن آزمون را به شما معرفی کنیم. ولی چرا آبگرمکن آزمون و چرا خرید از قسطی کلاب؟ 

در این مقاله خودتان به پاسخ این دو سوال خواهید رسید. شرکت آزمون در زمینه تولید انواع آبگرمکن‌های نفتی، گازی و برقی از سال 57 فعالیت دارد و موفق به عرضه تنوع زیادی از محصولات باکیفیت در این حیطه به بازار شده است. برای خرید نقدی یا اقساطی آبگرمکن آزمون به قسطی کلاب مراجعه کنید.

آبگرمکن‌ها بسته به نوع منبع تامین انرژی به دو گروه برقی و گازی تقسیم شده‌اند و از لحاظ نحوه استقرار به دو دسته دیواری و ایستاده طبقه‌بندی می‌شوند.

ما در ادامه برای کمک به شناخت و انتخاب سریع‌تر شما، محصولات برند آزمون را ارائه کرده‌ایم. شما می‌توانید برای خرید نقدی یا اقساطی آبگرمکن آزمون از طریق سایت قسطی کلاب اقدام کنید. 

آبگرمکن‌ برقی ایستاده آزمون مدل Ev120 

مدل Ev120 تمام اتوماتیک بوده است و با فناوری ترموستات مدل فرانسوی قابلیت ایمنی دوبل را فراهم می‌کند و همچنین دارای مخزن گالوانیزه می‌باشد. از ویژگی‌های آبگرمکن آزمون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

_ 2500 وات
_ 220 ولت
_ 50 هرتز
_ ارتفاع: 1100 میلی‌متر
_قطر: 420 میلی‌متر 

آبگرمکن‌ برقی ایستاده آزمون مدل Ev150 

آبگرمکن برقی ایستاده مدل  Ev150 تمام اتوماتیک بوده است و با ترموستات مارک فرانسوی قابلیت ایمنی دوبل را فراهم کرده است. ناگفته نماند که دارای مخزن گالوانیزه نیز می باشد. ویژگی‌های این محصول در زیر آمده است:

_ 2500 وات
_ 220 ولت
_ 50 هرتز
_ ارتفاع: 1290 میلی‌متر
_ قطر: 420 میلی‌متر 

آبگرمکن‌ برقی ایستاده آزمون مدل Ev200 

این مدل دارای ترموستات فرانسوی و همچنین ایمنی دوبل و مخزن گالوانیزه می‌باشد و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

_ 2500 وات
_ 220 ولت
_ 50 هرتز
_ ارتفاع: 1290 میلی‌متر
_ قطر: 510 میلی‌متر 

توجه داشته باشید که شما می‌توانید به راحتی در سایت قسطی کلاب به خرید نقدی یا اقساطی آبگرمکن آزمون بپردازید. 

آبگرمکن‌های گازی آزمون 

تمامی محصولات گازی آبگرمکن‌های آزمون دارای مخزن ذخیره و بدنه گالوانیزه می‌باشند و در آن‌ها از برنز راکتی استفاده شده است. البته مدل Gw25، قابلیت نصب بر روی دیوار و همچنین استقرار به صورت ایستاده را نیز دارا می‌باشد. در صورتی که تمایل به  خرید نقدی یا اقساطی آبگرمکن آزمون دارید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. 

آبگرمکن‌های دیواری آزمون 

تمامی محصولات آبگرمکن برقی دیواری آزمون، تمام اتوماتیک می‌باشند و به سبب دارا بودن ترموستات مدل فرانسوی، ایمنی دوبل دارند و مخزن آن‌ها از جنس گالوانیزه می‌باشد.

لازم به ذکر است که مدل Ewqh زودجوش می‌باشد و در زمان کمتری آب گرم مورد نیاز را تامین می‌کند. شما می توانید با خرید نقدی آبگرمکن آزمون از قسطی کلاب از امکانات ویژه این مجموعه در خرید برخوردار شوید. 

نحوه خرید نقدی یا اقساطی آبگرمکن آزمون از قسطی کلاب 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از برترین و بهترین وبسایت‌های فروش آنلاین می‌باشد که دارای مشتریان فراوانی است. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب شرایط خرید نقدی و اقساطی آبگرمکن آزمون را برای مشتریان خود امکان پذیر کرده است.

امروزه خرید اقساطی و در کنار آن خرید الکترونیکی از مقبولیت بالایی برخوردار است و در این راستا قسطی کلاب، بزرگترین مجموعه فروش اقساطی کالا، این شرایط را برای شما فراهم کرده است که بتوانید با یکی از دو روش، خرید از بای چک و خرید از لیزینگ به سهولت کالای مدنظرتان را خریداری کنید. 

برای خرید آبگرمکن آزمون به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید نقدی یا اقساطی آبگرمکن آزمون با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

لوازم خانگی سامسونگ اقساطی

لوازم خانگی سامسونگ اقساطی
لوازم خانگی سامسونگ گزینه ای عالی برای کسانی است که قصد خرید این لوازم را دارند و می خواهند از یک برند مرغوب ...

خرید اقساطی یخچال فریزر دیپوینت مدل مکس

خرید اقساطی یخچال فریزر دیپوینت مدل مکس
برند دیپوینت یکی از بهترین برندهای ایرانی در زمینه تولید یخچال فریزر می‌باشد. برای خرید اقساطی یخچال فریزر دیپوینت مدل مکس به بخش...