خرید لپ تاپ ایسوس 2018

تاریخ انتشار:
1403/1/26 20:02:43

ایسوس شرکت تولید کننده انواع کالای دیجیتال است که برای خرید نقدی یا اقساطی لپ تاپ ایسوس 2018 می‌توانید به سایت قسطی کلاب و بخش کالای دیجیتال مراجعه کنید.


 خرید لپ تاپ ایسوس 2018


لپ‌تاپ ایسوس 

بسیاری از کاربرها در زمان خرید نقدی یا اقساطی لپ‌تاپ ایسوس 2018 به کیفیت و آپشن‌های آن اهمیت بسیاری می‌دهند. آپشن‌های مهمی مانند گرافیک و حافظه داخلی، باعث می‌شود که اجرای برنامه‌های گرافیکی تاثیر داشته باشد. مقدار رم در لپ‌تاپ‌ها باعث می‌شود که سرعت نصب برنامه‌های اجرایی افزایش یابد. 

شرکت ایسوس از جمله شرکت‌های مطرح در زمینه ساخت تولید کالای دیجیتال است که بعد از تولید گوشی‌های باکیفیت به تولید و طراحی انواع مختلفی از لپ‌تاپ‌ها پرداخته است. 

این برند یک برند معتبر و پرفروش در بین طرفدارهای لپ‌تاپ است که برای خرید نقدی یا اقساطی لپ تاپ ایسوس 2018 برنامه‌ریزی می‌کنند. لپ‌تاپ ایسوس 2018 انواع مختلفی دارد که به توضیح برخی از آن‌ها می‌پردازیم. انواع مختلف لپ تاپ ایسوس در سال 2018 طراحی و تولید شده که به شرح زیر می‌باشد:

_ لپ‌تاپ ایسوس مدل K556UR I5 8GB 1 TB 2 G 

در خرید نقدی یا اقساطی لپ تاپ ایسوس 2018 و این مدل از سری‌های لپ‌تاپ ایسوس می‌توان به بدنه پلاستیکی و پنل FULL HD1920×1080 با TFT آن اشاره کرد. این مدل از سری‌های لپ‌تاپ ایسوس مجهز به پردازنده نسل هفتم است. 

از دیگر ویژگی‌های این مدل از لپ‌تاپ را می‌توان کاربرد، کاربر عمومی و مالتی مدیا دانست. طراحی ساده و بدنه پلاستیکی دارد و همچنین ابعاد آن 25.5×258×382 میلی‌متر می‌باشد. 

وزن این لپ‌تاپ 2.3 کیلوگرم است و به راحتی قابل حمل می‌باشد. نمایشگر آن در زمان خرید نقدی یا اقساطی لپ تاپ ایسوس 2018 شما را جذب می‌کند، همچنین رزولوشن و کیفیت تصویر بالایی دارد. 

_ لپ‌تاپ ایسوس مدل K550IK AMD 12GB 1TB 4GB 

این نوع از لپ‌تاپ ایسوس 2018 دارای بدنه پلاستیکی و مجهز به پردازنده است. پنل آن با روکش مات طراحی شده است. در واقع بدنه پلاستیکی آن با طراحی زیبا باعث شده است که نسبت به سایر لپ‌تاپ‌های ایسوس متفاوت باشد. 

ابعاد این مدل از لپ‌تاپ 380×251×24.8 میلی متر است و وزن آن هم 2.3 کیلوگرم می‌باشد. سخت افزار به کار رفته در هر مدل از لپ‌تاپ‌های ایسوس ماهیت آن‌ها را مشخص می‌کند. رم این لپ تاپ 12 گیگابایت است و از نوع DDR4 می‌باشد. سرعت بسیار خوب و کافی برای اجرای برنامه‌های مختلف گرافیکی دارد و برای اجرای بازی‌ها بسیار مناسب است.

 این لپ‌تاپ پورت‌های متعددی دارد، اما فاقد USB-TYPE-C است. با توجه به توضیحات داده شده در خرید نقدی یا اقساطی لپ تاپ ایسوس 2018 به راحتی می‌توان یک خرید لذت بخش را تجربه کنید و از کیفیت و مرغوبیت این کالای دیجیتال بهره‌مند شوید. 

از دو طریق حضوری یا غیر حضوری می‌توانید خرید لپ تاپ ایسوس 2018 را انجام دهید که بهتر است، خرید غیر حضوری را انتخاب کنید تا با خیالی راحت مشخصات آن‌ها را بررسی کنید و بدون تحمل ترافیک در خیابان‌ها از خرید خود لذت ببرید. البته که باید از سایت‌های معتبر خرید نقدی یا اقساطی لپ تاپ ایسوس 2018 را انجام دهید. خرید اینترنتی همیشه بهترین انتخاب است. 

فروش لپ تاپ ایسوس در قسطی کلاب 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و جامع‌ترین سایت‌های فروش آنلاین می‌باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. قسطی کلاب یک سایت فروش انواع کالای دیجیتال است که به صورت روزانه افراد زیادی به صورت غیر حضوری خرید خود را انجام می‌دهند. 

قسطی کلاب کالاهای خود را به صورت نقدی یا اقساطی به فروش می‌رساند و برای تمام افراد شرایط فروش ویژه‌ای را در نظر می‌گیرد. خرید اقساطی از قسطی کلاب از طریق دو روش خرید از بای چک و خرید از لیزینگ امکان پذیر شده است.

برای اطلاع از شرایط فروش انواع لپ‌تاپ ایسوس با کارشناس‌های قسطی کلاب در ارتباط باشید. با خرید نقدی یا اقساطی لپ تاپ ایسوس 2018 از قسطی کلاب، یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی a21s سامسونگ

خرید قسطی گوشی a21s سامسونگ
یکی از بهترین گوشی‌های میان رده سامسونگ مدل a21s می‌باشد که بسیار جذاب و خاص طراحی و تولید شده است. اگر علاقه‌مند به خرید اقساطی ...

خرید قسطي تبلت هوآوی

خرید قسطي تبلت هوآوی
تبلت هوآوی با بهترین و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا به تازگی وارد بازار فروش شده است. برای خرید اقساطي تبلت هوآوی به بخش کالای دیجیتال....