خرید گوشی سامسونگ a31

تاریخ انتشار:
1403/2/16 06:54:15

سامسونگ یک تولید کننده معتبر در زمینه گوشی‌های روز دنیا است که انواع محصولات خود را باکیفیت عالی به فروش می‌رساند. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ a31 به سایت قسطی کلاب و بخش کالای دیجیتال مراجعه کنید.


خرید گوشی سامسونگ a31


برند خوش آوازه سامسونگ 

سامسونگ یکی از بهترین تولید کنندهای مطرح و نام آشنای دنیای دیجیتال است که گوشی‌های خود را با کیفیت بسیار بالا و مرغوبیت به بازارهای فروش جهانی عرضه کرده است.

بسیاری از طرفداران این گوشی‌های هوشمند علاقه زیادی دارند که با طرفدارهای گوشی‌های اپل در حال بحث و گفتمان باشند. شما می‌توانید برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ a31 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

آنان اعتقاد دارند که سری‌های جدید گوشی‌های سامسونگ با گوشی اپل برابری می‌کنند و در برخی از مواقع حتی باور دارند که از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. در این مقاله سعی داریم یکی از گوشی‌های هوشمند سامسونگ را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید. 

گوشی موبایل سامسونگ a31 

گوشی موبایل سامسونگ a31 از جدیدترین‌های این برند نام آشنا است که مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. این سری از گوشی‌های سامسونگ در رنگبندی‌های آبی، قرمز، مشکی و سفید طراحی شده است که بتواند سلیقه افراد را جلب کند.

در خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ a31 دوربین چهارگانه آن به طور حتم شما را مجذوب خود خواهد کرد. در ادامه به بررسی‌های بیشتر این گوشی میان‌رده خواهیم پرداخت. 

محتویات جعبه گوشی سامسونگ a31 

هر گوشی در زمان خرید یک جعبه دارد که لوازم جانبی گوشی در آن جای داده شده است. در جعبه گوشی گلکسی a31 سامسونگ هم علاوه بر خود گوشی، یک شارژر دیواری به همراه کابل TYPE C قرار دارد.

یک عدد هنذفری و کاور ژله‌ای بی‌رنگ هم در داخل جعبه دیده می‌شود. شرکت سامسونگ با طراحی و تولید این جعبه سعی کرده است که تمام نیاز یک کاربر از گوشی هوشمند را برطرف کند و تا اندازه کافی ظاهر این گوشی میان‌رده را ارتقا ببخشد. 

طراحی منحصر به فرد گوشی سامسونگ a31 

به طور حتم افرادی که خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ a31 را داشته‌اند می‌توانند به زیبایی و طراحی عالی این گوشی اعتقاد داشته باشند. گوشی سامسونگ a31 طراحی مدرن و به روزی دارد که بیشتر افراد را به خود جذب کرده است. در جلوی این گوشی باکیفیت، علاوه بر صفحه نمایش بسیار باریک، دوربین سلفی هم قرار گرفته است. 

از دیگر ویژگی‌های ظاهری روی گوشی سامسونگ اسپیکر مکالمه آن می‌باشد. سامسونگ برای این سری از گوشی‌های خود الگوی خاصی را در قاب پشتی گوشی ایجاد کرده است که این محصول جلوه ویژه‌ای از قاب را در برابر نور به کاربر خود هدیه می‌دهد. 

در قسمت پشت این گوشی، چهار عدد دوربین به همراه یک فلش درون قابی مستطیلی مانند قرار دارد. نکته بسیار ظریف و قابل توجه در خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ a31 این است که در پشت گوشی و در قسمت پایینی دوربین‌ها، لوگوی این شرکت نام آشنا خودنمایی می‌کند.

جالب است بدانید که در سمت راست موبایل کلیدهای خاموش، روشن و کنترل اندازه صدا قرار دارد. همچنین در قسمت چپ این موبایل محل قرار گیری سیم کارت وجود دارد. ناگفته نماند که در قسمت‌های پایینی گوشی سامسونگ a31 مشاهده خواهید کرد که درگاه ارتباطی type c، اسپیکر و جک 3/5 میلی‌متری صدا قرار دارد. 

این گوشی به روز و میان رده سامسونگ در اندازه 159.3×73.1×8.8 میلی‌متر طراحی شده که وزن آن معادل با 185 گرم است. مهم است که قبل از خرید گوشی سامسونگ a31 به این نکات توجه داشته باشید. 

خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ a31 در قسطی کلاب 

قسطی کلاب یک سایت فروش انواع کالای دیجیتال است که افراد زیادی به صورت روزانه از آن خرید دارند. این سایت با هدف اینکه تمام افراد بتوانند از خدمات فروش سایت بهره‌مند شوند، طرح خرید اقساطی گوشی سامسونگ a31 را در دستور کار خود قرار داده است.

شما می‌توانید به راحتی وارد سایت قسطی کلاب شوید و بعد از ثبت‌نام، درخواست اعتبار دهید تا با بررسی کارشناس‌های مجرب این مجموعه، بتوانید تا سقف 30 میلیون تومان اعتبار کسب کنید و اقساط را در بلند مدت پرداخت کنید. 

برای کسب اطلاعات تکمیلی به سایت قسطی کلاب و بخش شرایط فروش اقساطی مراجعه کنید. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ a31 از قسطی کلاب، یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی شیائومی نوت 11

خرید قسطی شیائومی نوت 11
یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های گوشی شیائومی بی شک مدل ردمی نوت 11 می‌باشد. برای خرید قسطی شیائومی نوت 11 به بخش موبایل در دسته...

خرید اقساطی گوشی iphone 13

خرید اقساطی گوشی iphone 13
همان طور که می‌دانید جذاب‌ترین گوشی اپل مدل آیفون 13 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی iphone 13 به بخش موبایل در دسته بندی کالای....