خرید هدفون اپل

تاریخ انتشار:
1403/2/4 11:11:17

اپل تولید کننده انواع هدفون‌های بی‌سیم و با‌سیم است که به راحتی می‌توانید خرید نقدی یا اقساطی هدفون اپل را از سایت قسطی کلاب و بخش کالای دیجیتال انجام دهید.


خرید هدفون اپل


اپل شرکت تولید کننده کالای دیجیتال 

کمتر فردی را خواهید دید که نام برند اپل و تولیدات کالای دیجیتال این برند معتبر را نشنیده باشد. بسیاری از شرکت‌ها و برندهای دیگر در تلاش هستند که بتوانند از این برند نام آشنا جلو بزند و تولیدات خود را باکیفیت این محصولات طراحی و تولید کنند. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی هدفون اپل دارید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات سایت بهره ببرید.

اپل یک غول بزرگ در تولید و ساخت انواع گوشی‌های روز دنیا و لوازم جانبی آن می‌باشد. شرکت اپل با ایده یک جوان فعالیت خود را آغاز کرده است و در طول فعالیت خود توانسته سهم بزرگی از فروش بازارهای جهانی را در دست خود بگیرد. 

اگر به دنبال خرید کالاهای باکیفیت و مرغوب هستید بهتر است که با دید باز و حوصله فراوان محصولات شرکت اپل را بررسی و مقایسه کنید تا از خرید خود نهایت لذت را ببرید. 

در این مقاله قصد داریم چند ویژگی از هدفون بی‌سیم اپل را مطرح کنیم تا در زمان خرید نقدی یا اقساطی هدفون اپل اطلاعات بیشتری داشته باشید. با ما همراه باشید. 

هدفون بی‌سیم اپل 

باید توجه داشته باشید که هدفون بی‌سیم از پردازنده به نام W1 بهره می‌برد که در واقع هر تکه‌ای از ایرپاد اپل دارای یک چیپ W1 است، همین موضوع سبب می‌شود که هدست بی‌سیم، قابلیت‌های ویژه‌تری نسبت به هدفون‌های بی‌سیم معمولی داشته باشد. در خرید نقدی یا اقساطی هدفون اپل متوجه خواهید شد که این چیپ‌های W1 کمک می‌کند که اتصال ایرپاد راحت‌تر و سریع‌تر باشد. 

هنذفری‌های اپل در جعبه مخصوصی قرار دارند که کافی است آن‌ها را از این جعبه بیرون بیاورید و به راحتی استفاده کنید. البته که در ابتدا باید به گوشی اپل خود، آن را نزدیک کنید تا صفحه‌ای بر روی گوشی شما باز شود و بعد از آن اپل از شما می‌پرسد که می‌خواهید به این ایرپاد متصل شوید یا خیر؟ 

با انتخاب گزینه بلی، استفاده از ایرپاد شروع می‌شود و نیازی نیست که به تنظیمات گوشی بروید. نکته قابل توجه در ایرپاد این است که چیپ W1 موجب می‌شود که مدیریت بهتری برای باتری ایرپاد خود داشته باشید و بازدهی بیشتری را مشاهده کنید. 

همچنین در خرید نقدی یا اقساطی هدفون اپل به این نتیجه خواهید رسید که این تراشه در ایرپاد متوجه این موضوع شده است که چه زمانی این دو قطعه در گوش قرار دارد. این هوش مصنوعی حتی متوجه این می شود که شما هر دو ایرپاد را در گوش قرار داده‌اید یا فقط یکی از آن‌ها در گوش شما است. 

مشاهده باتری هدفون اپل بر روی گوشی 

در زمان خرید هدفون اپل می‌توانید بر روی گوشی خود، گزینه ویجیت باتری را بر روی صفحه نمایشگر موبایل خود فعال کنید. در این صورت به راحتی می‌توانید همیشه آیکونی از شارژ باتری ایرپاد و هدفون خود را مشاهده کنید تا در صورت نیاز آن را مجدد شارژ کنید.

جالب است بدانید که هدفون‌های بی‌سیم اپل با قرار گرفتن در داخل جعبه مخصوص خود، شارژ می‌شوند و بسیار مدرن طراحی شده‌اند. برای خرید نقدی یا اقساطی هدفون اپل به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

فروش ویژه هدفون اپل در قسطی کلاب 

قسطی کلاب یک سایت فروش انواع کاالای دیجیتال و لوازم خانگی است که شرایط فروش اقساطی را برای تمام کاربرها و مشتری‌های خود در نظر گرفته است. به راحتی وارد سایت قسطی کلاب شوید و بعد از درخواست اعتبار منتظر تماس کارشناس‌های قسطی کلاب باشید.

البته می‌توانید برای اطلاع از وضعیت درخواست اعتبار خود، به پروفایل خودتان در قسطی کلاب مراجعه کنید. برای خرید هدفون اپل هم درخواست اعتبار دهید تا سقف 30 میلیون تومان می‌توانید خرید کالا داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر وارد سایت قسطی کلاب شوید یا با کارشناس‌های این مجموعه در ارتباط باشید. با خرید نقدی یا اقساطی هدفون اپل از قسطی کلاب، یک خرید فوق‌العاده لذت‎بخش را تجربه کنید.


سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی POCO M3

خرید اقساطی گوشی POCO M3
شرکت شیائومی جز برترین شرکت‌های تولید کننده تلفن همراه در دنیا است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی POCO M3 به بخش موبایل در...

فروش اقساطی موبایل نوکیا

فروش اقساطی موبایل نوکیا
امروزه با توجه به وجود تنوع بسیار بالا در میان کالاهای دیجیتال، فروش موبایل نوکیا اقساطی یک راهکار ویژه برای دسترسی به کالای باکیفیت در سریع....