خرید قسطی موبایل آیفون با حکمت کارت

تاریخ انتشار:
1403/2/13 12:42:10

برند اپل در سال 2020 بیشترین فروش محصولات دیجیتال را داشته است. اگر شما تمایل به خرید قسطی موبایل آیفون با حکمت کارت را دارید به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی موبایل آیفون با حکمت کارت


کمپانی جهانی اپل

طرفداران اپل داشتن یک گوشی با صفحه نمایش کوچک را می‌پسندند، بنابراین کمپانی اپل نیز با اقدامی جدید یک نسخه پرطرفدار آیفون SE را به بازار عرضه کرد. این در حالی است که سه سال از تاريخ تولید آخرین گوشی 4 اینچی شرکت اپل می‌گذرد.

ادعا می‌شود که این گوشی دارای سخت افزار پر قدرتی است و یکی از قوی‌ترین تراشه‌های ساخته شده شرکت اپل در توليد آن به کار رفته است. علاوه بر اين، از دوربین قدرتمندی برخوردار است. در ادامه قصد داریم تا به معرفی این دستگاه هوشمند بپردازیم.

آیفون SE از پردازنده فوق‌العاده‌ای مشابه با آیفون 6S استفاده می‌کند. به دلیل قدرت بالای این پردازنده یک كيت خنک کننده مورد نیاز است که کمبود این کیت در دستگاه 6S اپل مشهود می‌باشد. در این دستگاه از دو گیگابایت رم بهره مندید كه سبب می‌شود تا سرعت عملکرد بالا رود. قابليت خرید قسطی موبایل آیفون با حکمت کارت در قسطی كلاب فراهم شده است.

مشخصات ظاهری

این گوشی دارای ابعادی برابر 123.8 در 58.6 در 7.6 میلی‌متر است و وزنی معادل 113 گرم دارد و از يک سیم کارت با سايز نانو پشتیبانی می‌کند. در این دستگاه هوشمند می‌توانید از آی او اس نسخه‌های 9 و 10 استفاده کنید.

خصوصيات نمايشگر

این گوشی استثنایی از یک نمایشگر 4 اینچی بهره‌مند است که از تکنولوژی‌های LCD ،IPS و LED-backlit استفاده می‌کند. صفحه لمسی خازنی موجود در این اسمارت فون رزولوشنی برابر 640 در 1136 پیکسل دارد، بنابراین تراکم پیکسلی در این گوشی برابر در حدود 326 پیکسل در هر اینچ است. نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه در حدود 68 درصد است. با خرید اقساطی موبایل آیفون با حکمت کارت كيفيت و دقت را مقايسه نماييد.

پردازنده‌ها

تراشه موجود در این دستگاه یک پردازنده دو هسته‌ای تویستر است که با فرکانس 1.84 گیگاهرتز عمل می‌کند و در کنار آن يک پردازنده گرافیکی شش هسته‌ای قرار دارد. اين پردازنده که قدرت پردازش بالاتری نسبت به آدرنو 430 کوالکام و یا تگرا K1 انودیا دارد.

علاوه بر این، یک پردازنده کمکی با نام M9 دارد. این پردازنده نيز، وظیفه رمزگذاری و رمزگشایی ویدیوهای با کیفیت 4K را دارد. این گوشی در سه نسخه مختلف حافظه داخلی با ظرفیت‌های 16، 64 و 128 گیگابایت تولید شده است. با خرید قسطی موبایل آیفون با حکمت کارت تفاوت را احساس كنيد!

كيفيت دوربين

دوربین اصلی این گوشی 12 مگاپیکسل است و دارای قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز می‌باشد. این لنز واید 29 میلی‌متری می‌باشد و می‌تواند به ضبط همزمان ویدیوهای 4K و عکس برداری با رزولوشن 8 مگاپیکسل بپردازد، همچنین دارای قابلیت‌هایی مثل فوکوس لمسی، برچسب گذاری جغرافیایی، تشخیص لبخند، تشخیص چهره، قابلیت HDR و عکاسی پانوراما است. 

علاوه بر این، از یک دوربین سلفی 1.2 مگاپیکسلی برخوردار است كه از یک لنز استاندارد 31 میلی‌متری استفاده می‌کند. سلفی اين گوشی، می‌تواند با نرخ سرعت 30 فریم بر ثانیه و کیفیت 720 پیکسل فیلمبرداری کند. با خرید اقساطی موبایل آیفون با حکمت کارت يک دوربين باكيفيت واقعی داشته باشيد!

سيستم صوتی

در آیفون se از جک 3.5 میلی‌متری صدا استفاده می‌شود و این دستگاه دارای یک لغوکننده نويز صدا از طریق میکروفون اختصاصی است.

تجهيزات لازم

در این دستگاه برای پرداخت‌های اپل NFC وجود دارد. به علاوه دارای تجهيزاتی مثل GPS، اتصال بلوتوث و وای فای می‌باشد، همچنین گذرگاه موجود در این تلفن از نوع USB2 است. با خرید قسطی موبایل آیفون با حکمت کارت يک گجت تمام و كمال داشته باشيد.

باتری قدرتمند

در این دستگاه هوشمند از یک باتری غیر قابل تعویض یون پلیمری با ظرفیت 1624 میلی‌آمپرساعت استفاده شده که قادر است تا 50 ساعت شارژ را برای شما به ارمغان آورد.

پيشنهاد ویژه خريد موبایل آیفون se از قسطی كلاب

اگر شما هم از طرفداران برند معروف اپل هستید و به يک آیفون کوچک نیازمندید، گوشی هوشمند آیفون SE یک انتخاب مناسب برای شما می‌باشد. پیشنهاد ما به شما خرید گوشی آیفون SE از قسطی کلاب است.

 در این فروشگاه اینترنتی می‌توانید از خدمات اقساطی استفاده کنید و این کالای محبوب را خریداری نمایید. توصیه ما به شما خرید اقساطی موبایل آیفون با حکمت کارت از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تبلت سامسونگ با چک

خرید قسطی تبلت سامسونگ با چک
برند سامسونگ برندی موفق و مشهور در زمینه تولید لوازم خانگی و کالای دیجیتالی است. برای خرید قسطی تبلت سامسونگ با چک به بخش تبلت در...

خرید قسطی گوشی s23 سامسونگ با سفته

خرید قسطی گوشی s23 سامسونگ با سفته
اگر قصد خرید قسطی گوشی s23 سامسونگ با سفته الکترونیکی یا چک را دارید به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...