خرید گوشی سامسونگ A71

تاریخ انتشار:
1403/2/13 12:30:02

شرکت سامسونگ به تازگی موبایل A71 خود را روانه بازار کرده است. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ A71 به سایت قسطی کلاب و بخش کالای دیجیتال مراجعه کنید.

خرید گوشی سامسونگ A71

خرید گوشی سامسونگ A71

گوشی سامسونگ A71 یکی از جدیدترین گوشی های میان رده سامسونگ است که در میان گوشی های هم رده خود بسیار با قابلیت است. با طراحی و تولید گوشی میان رده A71، گزینه جدیدی به دنیای تنوع گوشی های میان رده اضافه شده است.

گوشی سامسونگ A71 یک ترکیب جدید از صفحه نمایش بزرگ است که دوربین قدرتمندی دارد و عمر باتری طولانی آن دلیلی برای استقبال این گوشی شده است. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ A71، می‌توانید از قابلیت ها و ویژگی های این گوشی بهره‌مند شوید.

دوربین باکیفیت گوشی سامسونگ A71

دوربین باکیفیت 32 مگاپیکسلی در جلوی دوربین گوشی سامسونگ A71 یک قابلیت مهم و اساسی است که می‌توانید در ثبت لحظات خود از این کیفیت برخوردار باشید. شرایط ایجاد شده در نور ایده آل و عکس های باکیفیت با این دوربین امکان پذیر است.

در زمان خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ A71 به دوربین فوق العاده این گوشی پی خواهید برد و به راحتی می‌توانید با فیلمبرداری و عکاسی، عکس های خود را باکیفیت بالایی در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

دوربین پشتی گوشی گلکسی A71 چهر لنز دارد و لنز اصلی آن یک دوربین با کیفیت 64 مگاپیکسلی است که با دیافراگم F/1.8 می‌باشد و تصویر روبه روی شما را با کیفیت دقیق و شفاف نشان می‌دهد.

طراحی و نمایشگر زیبا گوشی سامسونگ A71

گوشی جدید سامسونگ A71 از نظر حاشیه صفحه نمایش و دارا نبودن طراحی ناچ، شباهت زیادی به گوشی گلکسی A51 دارد. این گوشی همانند نوت 10 یک حفره روی صفحه نمایش خود دارد و یکی از جذابیت های این گوشی حفره آن است که در مرکز نمایشگر قرار دارد و توانسته است که جذابیت بالایی را برای کاربر ها ایجاد کند. 

نکته مهم این است که این گوشی در میان رده های سامسونگ قرار دارد و نسبت به گوشی های پرچمدار سامسونگ از قیمت پایین تری برخوردار است. 

اگر توجه داشته باشید در زمان خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ A71، کاربر ها و مشتری ها توجه زیادی به ظاهر گوشی خواهند داشت، پس برای شرکت سامسونگ طراحی و تولید گوشی های باکیفیت به همراه ظاهری زیبا از اهمیت بالایی برخودرار است.

به طور حتم با خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ A71 یک گوشی باکیفیت و با وزن بسیار کم، حدود 179 گرم خریداری خواهید کرد. جنس بدنه این گوشی از پلاستیک باکیفیت است و صفحه نمایش آن مجهز به سوپر آمولد 6/7 اینچ با وضوح 2400*1080 پیکسل می‌باشد. 

نکته قابل توجه این است که این گوشی نسبت نمایشگر به بدنه 87/2 درصد دارد.

شرکت سامسونگ برای گوشی های جدید خود از محافظ صفحه نمایش کورنینگ گوریلاگلس 3 استفاده کرده است که گوشی را در برابر آسیب های احتمالی نمایشگر در امان می‌دارد، البته بهتر است، برای حفاظت بیشتر گوشی در زمان خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ A71، محافظ صفحه نمایش تهیه کنید.

خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ A71 

به طور حتم با ویژگی های اصلی گوشی میان رده A71 آشنا شده‌اید، اما همه افراد نمی توانند این گوشی را به صورت نقدی تهیه کنند و از قابلیت های آن استفاده کنند. طرح خرید اقساطی گوشی سامسونگ A71، به طور حتم یک مزیت برای کسانی است که می‌خواهند این گوشی را تهیه کنند.

فروشگاه های مختلفی این طرح را در دستور کار خود قرار داده‌اند، اما آیا این شرایط برای همه افراد مناسب است؟

قسطی کلاب یک سایت فروش انواع کالای دیجیتال و لوازم خانگی است که برای افراد با هر توان مالی و اقتصادی شرایط خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ A71 را فراهم کرده است.

برای اطلاع از شرایط فروش گوشی سامسونگ A71 با کارشناس های قسطی کلاب در ارتباط باشید.



سایر بلاگ های مرتبط

موبایل اپل

موبایل اپل
اپل یک برند معتبر در زمینه تولیدات کالای دیجیتال است که باکیفیت بسیار بالایی گوشی‌های خود را روانه بازار کرده است. برای خرید نقدی یا اقساطی...

خرید اقساطی گوشی poco f3 شیائومی

خرید اقساطی گوشی poco f3 شیائومی
برند شیائومی برندی موفق و مشهور در حوزه کالای دیجیتال می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی poco f3 شیائومی به بخش موبایل در دسته بندی...