خرید کولر آبی پاکشوما

تاریخ انتشار:
1403/2/18 11:45:03

در روزهای گرم تابستان خرید کولر آبی جز مهم‌ترین خریدها محسوب می‌شود. برای خرید نقدی یا اقساطی کولر آبی پاکشوما به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از خرید آنلاین خود لذت ببرید.

خرید کولر آبی پاکشوما

برند موفق پاکشوما

برند پاکشوما یکی از برندهای موفق ایرانی می‌باشد که دارای طرفداران بسیاری است و تاکنون محصولات متنوع زیادی را طراحی و تولید کرده است. سبد محصولاتی برند پاکشوما تا حدودی کامل شده است و شما می‌توانید به آسانی خرید لوازم خانگی خود را از محصولات پاکشوما انجام دهید.

برند پاکشوما در سال‌های اخیر پیشرفت چشم‌گیری داشته و برای محصولات جدید خود طراحی‌های مدرنی انجام داده است. در این مقاله قصد داریم در مورد خرید کولر آبی پاکشوما اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهیم. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی کولر آبی پاکشوما دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

معرفی کولرهای آبی برند پاکشوما

برند پاکشوما در سال‌های اخیر در زمینه طراحی و تولید کولر آبی فعالیت فراوانی داشته است و تاکنون مدل‌های متنوعی از کولر آبی را طراحی کرده است. کولرهای آبی پاکشوما دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است.

وجود کولر آبی در هر خانه‌ای لازم و ضروری است و در اکثر خانه‌ها از کولر آبی برای خنک کردن فضای خانه استفاده می‌شود. کولر آبی با مصرف آب و برق کمتری نسبت به کولر گازی، همیشه پرفروش‌تر بوده است. یکی از کولرهای آبی پاکشوما با مدل PK-750ME بسیار کاربردی ساخته شده است. کولر آبی پاکشوما دارای ابعادی برابر با 920×920 میلی‌متر می‌باشد که بسیار استاندارد طراحی شده است. 

کولر آبی پاکشوما با بیشینه قدرت باددهی در ظرفیت 7500 متر مکعب بر ساعت از قدرت بالایی برخوردار می‌باشد. کولر آبی پاکشوما دارای پوشال دو طرف دوخت است و کیفیت بالایی دارد. اگر علاقه‌مند به خرید نقدی یا اقساطی کولر آبی پاکشوما هستید به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

ویژگی‌های کولر آبی پاکشوما

کولر آبی پاکشوما با بیشترین حجم هوادهی جز پرفروش‌ترین کولرهای آبی ایران است و کمترین میزان صدا و لرزش را دارد. کولر آبی پاکشوما به گونه‌ای طراحی شده است که دارای بالاترین راندمان انرژی است و مصرف برق و آب بسیار پایینی دارد. کولر آبی پاکشوما دارای پمپ الکتروژن می‌باشد و همین امر سبب شده است که بالاترین قدرت را در بین کولرهای آبی دیگر داشته باشد.

جالب است بدانید که رنگ به کار رفته در بدنه کولر آبی پاکشوما از جنس رنگ پودری الکترواستاتیک است که در مقابل شرایط جوی گوناگون مقاوم می‌باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی کولر آبی پاکشوما به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

خرید کولر آبی بهتر است یا کولر گازی؟

کولر آبی و کولر گازی هر کدام مزایا و معایب مخصوص به خود را دارا می‌باشند و به طور قطع نمی‌توان گفت که خرید کدامیک بهتر است! کولر آبی با مصرف کمتر انرژی در برابر کولر گازی اولویت دارد و کولر گازی با تهویه مطبوع هوا و سرمایش هوشمند نسبت به کولر آبی در اولویت است. خرید کولر آبی با قیمت مناسب‌تری امکان پذیر است، ولی کولرهای گازی از قیمت بسیار بالایی برخوردار می‌باشند.

بنابراین تصمیم به خرید کولر آبی یا کولر گازی بستگی به شرایط افراد دارد. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی کولر آبی پاکشوما دارید، به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات سایت بهره‌مند شوید.

شرایط خرید نقدی یا اقساطی کولر آبی پاکشوما از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و جامع‌ترین سایت‌های فروش آنلاین در ایران می‌باشد که دارای مشتریان فراوانی است. وبسایت قسطی کلاب تمامی کالاهای موجود در بازار را دارا می‌باشد و با ارائه طرح خرید نقدی یا اقساطی کالاها، مشتریان بسیاری را به سمت خود جذب کرده است.

برای خرید اقساطی از قسطی کلاب شما باید به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی رفته و با انتخاب خرید اقساطی از بای چک یا لیزینگ خرید خود را نهایی کنید. با خرید نقدی یا اقساطی کولر آبی پاکشوما از قسطی کلاب، یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون شیائومی سفته ای

خرید قسطی تلویزیون شیائومی سفته ای
برای خرید قسطی تلویزیون شیائومی با سفته الکترونیکی یا چک به بخش تلویزیون شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید قسطی یخچال فریزر اسنوا با چک

خرید قسطی یخچال فریزر اسنوا با چک
با خرید قسطی یخچال فریزر اسنوا علاوه بر تهیه یک محصول با کیفیت یک خرید کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه خواهید داشت. برای خرید اقساطی...