خرید قسطی Ps5

تاریخ انتشار:
1403/2/27 00:30:10

کنسول جذاب و بی‌رقیب پلی اسیتشن 5 یکی از بهترین و پرفروش‌ترین کنسول‌های بازی دنیا است. برای خرید قسطی Ps5 به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی مراجعه نمایید.

خرید قسطی Ps5

معرفی کنسول بازی پلی استیشن 5

خرید قسطی Ps5 به دلیل گرانقیمت بودن این کنسول می‌تواند بسیار لذت بخش باشد. شرکت سونی در آبان ماه سال 99 این محصول شگفت انگیز را روانه بازار کرد تا بسیاری از گیمرها را غرق در تکنولوژی و فناوری کند. 

بسیاری از فروشگاه‌ها در صدد فروش قسطی کنسول بازی (ps5) هستند تا زمینه مناسب برای ابتیاع کنسول، توسط گیمرها بوجود بیاید. پلی استیشن 5 را می‌توان از سه جنبه کلی مورد بررسی قرار داد که در ادامه به آنها می‌پردازیم. البته در این مقاله به صورت کلی و گذرا به این مباحث پرداخته می‌شود. برای خرید اقساطی Ps5 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

کنسول قدرتمند و زیبای شرکت سونی  

1. طراحی: طراحی کنسول پلی استیشن 5 بسیار جذاب و ماورایی است. ترکیب رنگ سفید و مشکی، جذابیت دستگاه را افزایش داده است. وزن کنسول 4.5 کیلوگرم (این عدد برای نسخه درایو در نظر گرفته شده است و وزن نسخه دیجیتال به 3.9 کیلوگرم می رسد). تفاوت نسخه درایو و دیجیتال تنها در داشتن یا نداشتن درایو نوری است. 

سخت افزار پلی استیشن 5 که در قسمت مشکی رنگ دستگاه قرار دارد، توسط دو پنل سفید رنگ احاطه شده است. قسمت مشکی رنگ کنسول براق است که همین دلیل، دستگاه را بشدت مستعد خط و خش می‌کند. با خرید قسطی Ps5 از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

2. سخت افزار: از طراحی و ظاهر دستگاه که بگذریم، قلب تپنده کنسول از قدرت خارق‌العاده‌ای بهره می‌برد. پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای X86 AMD ZEN 2 در کنار پردازنده گرافیکی عالی، قابلیت دسترسی به بازی روان و باکیفیت را برای شما به ارمغان می‌آورند. حافظه دستگاه از نوع حافظه حالت جامد(SSD) است که سرعت خوانش آن بسیار بالا می‌باشد.

حافظه SSD پلی استیشن 5 دارای 800 گیگابایت (667 گیگابایت آن در دسترس است) حافظه است. اگر خواهان حافظه بیشتر هستید، می‌توانید به خریداری کارت حافظه جانبی بپردازید. 

در کنار سخت افزار قوی، کنترلر های کنسول نیز بسیار شگفت انگیز هستند. این دسته‌ها بر اساس اصول ارگونومی طراحی و ساخته شده که حس بسیار خوبی به گیمر القا می‌کند.

3. بازی‌ها: کنسول‌های دیگری نیز در بازار وجود دارند که مطلوب و مناسب هستند، اما چرا بسیاری از گیمرها به سمت پلی استیشن می‌آیند؟ کنسول سونی با ارائه بازی‌های انحصاری خود، بسیار از گیمرها را به سمت خود متمایل کرده است. 

برای مثال اگر خواهان تجربه بازی‌هایی همچون GOD OF WAR، UNCHARTED هستید؛ فقط در کنسول شرکت سونی می‌توانید آنها را تجربه کنید. سیاست‌های شرکت سونی باعث می‌شود تا بسیاری از گیمرها به خرید این کنسول ترغیب شوند. برای خرید اقساطی Ps5 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

همچنین بازی سرگرمی موجود برای کنسول بسیار متنوع است. ژانرهای مختلف بازی در این کنسول بسیار گسترده هستند. توجه داشته باشید که بازی‌ها دارای رده سنی هستند، بنابراین قبل از پرداختن به بازی از رده سنی آن آگاه شوید.

خرید قسطی Ps5 در قسطی کلاب به چه صورتی است؟

بسیاری از مردم توانایی پرداخت قیمت‌های چند میلیونی را ندارند و همچنین می‌خواهند با خرید یک کنسول مناسب، نیاز فرزند خود را رفع کنند. خرید اقساطی کنسول بازی برای افرادی مناسب است که توانایی پرداخت (به صورت یکجا) وجه را ندارند و از طرفی می‌خواهند به این کنسول شگفت انگیز در کمترین زمان دسترسی پیدا کنند. شما با ورود به سایت قسطی کلاب (www.ghesticlub.com)، می‌توانید برای خود پروفایل تشکیل دهید.

تشکیل پروفایل برای پرداخت قسط به صورت آنلاین، ضروری است. سه روز قبل از موعد پرداخت قسط (که پرداخت قسط به صورت ماهانه انجام می‌شود)، شما پیامکی دریافت می‌کنید که در آن پیامک میزان قسط و لینک پرداخت قرار گرفته است. همچنین پرداخت اقساط در زمان مناسب، باعث افزایش امتیاز شما خواهد شد. با خرید اقساطی Ps5 از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لوازم ورزشی

خرید قسطی لوازم ورزشی
با پیشرفت تکنولوژی شاهد این می باشیم که بسیاری از خانواده ها به سمت زندگی آپارتمان نشینی روی آورده اند. این افراد با کمبود فضا روبه رو هستند...

خرید قسطی ps4 بدون چک

خرید قسطی ps4 بدون چک
کنسول بازی پلی استیشن 4 یکی از بهترین و جذاب‌ترین کنسول‌های بازی دنیا می‌باشد. برای خرید قسطی ps4 بدون چک به بخش کنسول بازی در...