خرید اقساطی ظرف شویی پاکشوما

تاریخ انتشار:
1403/6/30 05:38:27

شرکت پاکشوما یکی از معروف‌ترین شرکت‌های ایرانی است که در زمینه لوازم خانگی فعالیت می‌کند. برای خرید اقساطی ظرف شویی پاکشوما به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی ظرف شویی پاکشوما


ویژگی‌های ماشین ظرفشویی پاکشوما 

طرح خرید قسطی ظرف شویی پاکشوما از دیگر طرح‌های خرید اقساطی لوازم خانگی فروشگاه آنلاین قسطی کلاب محسوب می‌شود. شرکت پاکشوما تولید نسل جدیدی از ظرفشویی‌های پرقدرت و کم مصرف را در دستور کار قرار داده است. 

ماشین ظرفشویی برند Pakshoma در ظرفیت‌های 12/14/15 نفره در مدل‌های ایستاده و با بهره گیری از دانش روز دنیا طراحی و تولید می‌شود. همچنین، این دستگاه متناسب با نوع و مدل در رنگ بندی سفید/نقره‌ای/تیتانیوم در سطح بازار موجود می‌باشد.  

طراحی زیبا و جذاب، در کنار کیفیت و دوام بالا، برخی از مهم‌ترین مشخصات خرید قسطی ظرفشویی پاکشوما تلقی می‌گردد. بدنه داخلی دستگاه با متریال استیل ضد زنگ ساخته شده است. 

این ویژگی علاوه بر افزایش طول عمر قطعات، مانع از زنگ زدگی و خوردگی دستگاه در برابر نفوذ رطوبت و آب می‌شود. تعبیه سیستم بخار مرکزی و چند بازوی شستشو در ساختار دستگاه برای از بین بردن لکه‌ها و تمیزی سطح ظروف تاثیر بسزایی برجای می‌گذارد. برای خرید اقساطی ظرف شویی پاکشوما به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

در ساختمان داخلی ماشین ظرفشویی پاکشوما از بهترین و باکیفیت ترین قطعات فنی استفاده شده است. این امر کارکرد کم صدا و بدون لرزش و ارتعاش دستگاه را در هنگام کار رقم زده است. بر همین اساس، ظرفشویی‌های شرکت pakshoma در دسته دستگاه‌های کم صدا جای می‌گیرند. ظرفشویی پاکشوما نیازها و توقعات خانواده‌های پر جمعیت را به خوبی برآورده می‌سازد.

صرفه جویی و بهینه سازی مصرف انرژی و آب را می‌توان از نقاط عطف خرید قسطی ظرف شویی پاکشوما برشمرد. بر اساس اعلام تولید کننده، گرید انرژی دستگاه رده A++ اعلام شده است. علاوه بر این، به منظور افزایش ضریب ایمنی، برای ماشین ظرفشویی قفل کودک در نظر گرفته شده است. 

سایر مشخصات ماشین ظرفشویی پاکشوما

بهره مندی از برنامه‌های شستشوی متنوع، کارایی و کیفیت بالا و عدم اشغال فضای اضافی، از دیگر ویژگی‌های فروش قسطی ماشین ظرفشویی برند پاکشوما قلمداد می‌گردد. برنامه شستشوی ظروف حساس، سیستم شستشوی سریع و برنامه شستشوی اقتصادی (Eco)، برخی از برنامه‌های پیش فرض در نظر گرفته شده برای این دستگاه به شمار می‌روند. علاوه بر این، ظرفشویی پاکشوما قابلیت شستشوی میوه و سبزیجات را دارد.

در محفظه داخلی دستگاه Pakshoma Dishwasher سه سبد مختلف برای جداسازی و تفکیک ظروف در نظر گرفته شده است. سبدهای دستگاه قابلیت تنظیم ارتفاع دارند. صفحه نمایش ماشین ظرفشویی پاکشوما از نوع تمام لمسی LED می‌باشد.

 برنامه‌ها و حالت‌های شستشوی دستگاه از طریق نمایشگر آن در معرض دید کاربر قرار می‌گیرد. در محفظه داخلی ظرفشویی، سه عدد بازوی آب پاش به چشم می‌خورد. بازوهای آبپاش، با پاشش آب بر روی تمام سطوح ظروف موجب ارتقای سطح کیفی شستشوی ظروف می‌شوند. ماشین ظرفشویی پاکشوما در هنگام انجام فرآیند شستشو حدود 10 لیتر آب مصرف می‌نماید.

امکان شستشو با نصف ظرفیت (Half Load)، قابلیت تاخیر در مدت زمان شستشو، دارای نشانگر اتمام نمک، نشانگر مخصوص اتمام مایع جلا دهنده، قابلیت شستشوی شدید (Intensive)، دارای دکمه‌های لمسی، موتور باکیفیت و کیفیت ساخت بالا، از دیگر مشخصات حائز اهمیت خرید قسطی ظرفشویی پاکشوما به حساب می‌آید. 

نحوه خرید اقساطی ظرف شویی پاکشوما

خرید قسطی ظرف شویی پاکشوما توسط فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به مرحله اجرا درآمده است. این طرح برای رقم زدن یک خرید مقرون به صرفه یا تهیه جهیزیه زوج‌های جوان، از گزینه‌های مناسب و کاربردی محسوب می‌شود. متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات و شرایط این طرح به درگاه اینترنتی ghesticlub.com مراجعه نمایند.

در ضمن، علاوه بر طرح‌های فروش اقساطی، امکان خرید نقدی انواع لوازم خانگی با قیمت مناسب از فروشگاه آنلاین قسطی کلاب فراهم شده است. با خرید اقساطی ظرف شویی پاکشوما از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

جدیدترین وسایل برقی

جدیدترین وسایل برقی
امروزه با پیشرفت تکنولوژی روز به روز طراحی های منحصر به فردی روانه بازار می شود. برای خرید جدیدترین وسایل برقی موجود در بازار به بخش لوازم خانگی...

خرید ماشین لباسشویی قسطی سامسونگ

خرید ماشین لباسشویی قسطی سامسونگ
امروزه خرید لوازم خانگی مانند ماشین های لباسشویی آن هم از برند های مطرحی چون سامسونگ بسیار دشوار شده است. از این رو قسطی کلاب در بخش لوازم خانگی...