خرید قسطی ایرپاد پرو با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/30 15:18:51

ایرپاد نام اختصاری هدفون‌های بی‌سیم اپل می‌باشد که در سراسر دنیا فروش فوق‌العاده‌ای داشته‌اند. برای خرید قسطی ایرپاد پرو با چک به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی ایرپاد پرو با چک


برجسته ترین مشخصات ایرپاد پرو

ایرپادهای اپل به علت جذابیت منحصر به فرد و رابط کاربری ساده، در ردیف هدفون‌های بی‌سیم پرطرفدار و محبوب قرار می‌گیرند. نسخه پیشرفته‌تر، جدیدتر و کاربردی تر هدفون‌های بی سیم اپل در ایرپاد پرو (Apple Airpods pro) نمود یافته است. مجهز شدن به پردازنده H1، امکان اکولایزر تطبیقی، حالت شفافیت صدا، طراحی ارگونومیک و امکان حذف صداهای مزاحم، از نقاط قوت ایرپاد پرو اپل محسوب می‌شود. خرید قسطی ایرپاد پرو با چک از روش‌های مناسب و مقرون به صرفه برای تهیه جدیدترین محصول برند اپل تلقی می‌گردد.  

قابلیت Active Noise Cancelling

مجهز شدن به فناوری حذف صدای محیط (Noise Cancelling) را می‌توان از ویژگی‌های منحصر به فرد خرید قسطی ایرپاد پرو با چک اپل برشمرد. استفاده از این قابلیت در ایرپادهای برند Apple سروصدای زیادی در دنیای فناوری ایجاد کرد. این فناوری ضمن حذف صدای محیط پیرامون، لذت شنیدن موسیقی را برای کاربر دو چندان می‌سازد. همچنین، در هنگام مکالمه تلفنی از انتشار صداهای پس زمینه جلوگیری می‌کند.

این فرآیند از طریق تعبیه دو میکروفون پیشرفته در ساختار ایرپاد صورت می‌گیرد. میکروفون اول به صورت بیرونی با قابلیت تشخیص صداهای محیط طراحی شده است. بر این اساس، به محض تشخیص صدای خارجی، هدفون با ایجاد Anti-noise، ضمن مقابله با آن، صدای اضافی پس زمینه را قبل رسیدن به گوش کاربر حذف می‌نماید. میکروفون دیگر در داخل گوش قرار گرفته است. این میکروفون نیز با تشخیص صداهای ناخواسته و اضافی و ایجاد یک آنتی نویز، نسبت به صداهای خارجی واکنش نشان می‌دهد.

حالت Transparency Mode

از دیگر مشخصات خرید قسطی ایرپاد پرو با چک می توان به حالت ترنسپرنسی، اشاره نمود. حالت شفافیت صدا، به نوعی برگ برنده ایرپاد سری پرو کمپانی اپل محسوب می‌شود. در مواقعی که کاربر نخواهد تعامل خود را با محیط به صورت کامل قطع نماید، با فعال سازی این قابلیت می‌تواند این امر را محقق سازد. بنابراین، حالت شفافیت صدا، امکان شنیدن همزمان صداهای بیرون و آهنگ را با کیفیت بالا فراهم می‌آورد. 

قابلیت Adaptive EQ

این مدل هدفون اپل با بهره گیری از قابلیت اکولایزر تطبیقی (adaptive EQ)، آهنگ‌ها را به صورت خودکار و متناسب با نوع شکل گوش کاربر تنظیم می‌کند. این امر با هدف رسیدن به سطح صدای باکیفیت، شفاف و واضح صورت می‌گیرد. میکروفون داخلی ایرپاد با تشخیص صداها، ضمن تنظیم فرکانس‌های پایین و میانی، در افزایش کیفیت صدای پخش شده از هندزفری تاثیر بسزایی برجای می‌گذارد. این فرآیند توسط یک بلندگوی دارای تحریف کم (Low distortion) و با وسعت زیاد (High excursion) انجام می‌شود.

تراشه H1

هندزفری بی‌سیم ایرپاد پرو اپل به تراشه H1 مجهز شده است. بهره مندی این تراشه از 10 هسته صوتی، علاوه بر جلوگیری از ایجاد تاخیر پردازش صوتی، زمینه مناسب برای حذف سروصدا و نویز محیط را فراهم می‌آورد. ضمنا، طراحی ایرپاد به صورت جمع و جور و فشرده (System in Package) صورت گرفته است. این نوع طراحی مبتنی بر شکل گوش انسان انجام شده تا حداکثر ثبات، راحتی و تناسب برای کاربران فراهم گردد.

عملکرد باتری

بر اساس اعلام سازنده، باتری هدفون ایرپاد پرو به شرط خاموش بودن حالت حذف نویز و صدای شفاف، تا 5 ساعت دوام دارد. شارژ کردن هدفون نیز از طریق کابل لایتنینگ به usb type-c انجام می‌گیرد. 

نحوه خرید قسطی ایرپاد پرو

فروشگاه آنلاین قسطی کلاب امکان خرید قسطی ایرپاد پرو را برای خریداران و علاقمندان به این محصول فراهم آورده است. خریداران می‌توانند برای کسب اطلاعات لازم و مورد نیاز از این طرح به سایت Ghesticlub.com مراجعه نمایند. همچنین، در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب امکان خرید نقدی کالای دیجیتال برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی ردمی 13C

خرید قسطی گوشی ردمی 13C
برای خرید قسطی گوشی ردمی 13C با شرایطی ویژه به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...

فروش قسطی ساعت هوشمند سامسونگ

فروش قسطی ساعت هوشمند سامسونگ
ساعت های هوشمند به نوعی مکمل و تکمیل کننده تلفن های هوشمند به شمار می روند و استفاده از این محصولات قابلیت انجام بسیاری از کارها را بدون نیاز به تلفن