خرید قسطی A13 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/6 06:13:26

اگر قصد خرید یک گوشی مقرون به صرفه و فوق‌العاده را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی A13 سامسونگ از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی A13 سامسونگ



مشخصات گوشی گلکسی A13 سامسونگ چیست؟

شرکت سامسونگ عضو جدیدی از سری A را در بازار عرضه کرده است. گوشی A13 سامسونگ جدیدترین و ارزانترین گوشی در خانواده گلکسی سامسونگ است که در نسخه‌های 4G و 5G وجود دارد. این دو نسخه چند ویژگی متفاوت با یکدیگر دارند؛ برای مثال چیپست نسخه 5G، 700 بوده و صفحه نمایشگر این مدل 90 هرتز می‌باشد. از لحاظ بدنه، تفاوتی بین نسخه‌های 4G و 5G وجود ندارد. هر دو مدل بدنه پلاستیکی داشته و از محافظ صفحه گوریلا گلس 5 برخوردار هستند. در ادامه ویژگی‌های مهم این گوشی را برای شما بیان می‌کنیم تا در صورتی که قصد خرید قسطی A13 سامسونگ را داشتید، با اطلاعات کامل اقدام به خرید کنید؛ با ما همراه باشید. 

گوشی A13 سامسونگ 

گوشی A13، با حافظه داخلی 32 تا 128 گیگابایت و حافظه رم 3، 4 و 6 در بازار ارائه شده است. یکی از ویژگی‌های قابل توجه این گوشی، سیستم عامل اندرویدی 12 آن می‌باشد. با خرید قسطی گوشی A13 سامسونگ، به دلیل داشتن اندروید 12 می‌تواند آپدیت‌های جدید اندروید را دریافت کند و تا مدت زیادی قابلیت نصب برنامه‌های جدید را داشته باشد. از نظر تنظیمات دوربین، این گوشی شبیه به گلکسی A23 می‌باشد اما دوربین اصلی A13، قابلیت OIS را در تنظیمات خود ندارد. با خرید اقساطی A13 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

گوشی A13 برای فیلمبرداری با رزولوشن 1080 محدودیت داشته که این موضوع به دلیل چیپست 850 این گوشی می‌باشد. نسخه 5G گلکسی A13، دارای چیپست دایمنسیتی 700 می‌باشد که این موضوع باعث می‌شود از فیلمبرداری با رزولوشن 4K این گوشی لذت ببرید. هر دو نسخه این گوشی، باتری 5000 میلی آمپر داشته و با یک شارژر 15 وات ارائه می‌شوند. برای خرید قسطی A13 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بررسی طراحی گوشی A13

در بررسی طراحی گوشی A13، می‌توان گفت طراحی و ماژول پشتی این گوشی شبیه به A32 می‌باشد؛ به این صورت که دوربین‌ها جدا از هم و بدون ماژول روی پنل پشت گوشی جایگذاری شده‌اند. در مورد بدنه این گوشی، با وجود اینکه جنس آن از پلاستیک می‌باشد، گوشی دچار شکستگی یا فرورفتگی نمی‌شود. متاسفانه شرکت سامسونگ مواد با استحکامی برای ساخت پنل این گوشی به کار نبرده و به همین دلیل بدنه امکان خراشیده شدن را دارد.

این گوشی دارای 4 دوربین پشت شامل: دوربین 50 مگاپیکسل عریض، 5 مگاپیکسل فوق عریض، تشخیص عمق 2 مگاپیکسل و دوربین ماکرو می‌باشد. برای برقراری ویدئو کال و گرفتن عکس سلفی، این گوشی دارای دوربین جلو 8 مگاپیکسلی می‌باشد. لازم به ذکر است که سامسونگ با ارائه حالت 50 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی، باعث شده بتوانید عکس‌هایی با جزییات بیشتر و طبیعتا حجم بیشتر بگیرید. برای خرید اقساطی A13 سامسونگ به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

البته این حالت برای عکس گرفتن دارای چند ثانیه تاخیر می‌باشد. دوربین اصلی این گوشی با کمک سنسور 2 مگاپیکسلی، برای گرفتن عکس‌های پرتره طراحی شده است. به طور کلی با توجه به قیمت این گوشی، سامسونگ ویژگی‌های قابل قبولی برای A13 ارائه کرده است. ویژگی دوربین‌ها، نمایشگر، بدنه، نور صفحه، لوازم جانبی و غیره نسبت به مقرون به صرفه بودن این گوشی، قابل قبول می‌باشد. این گوشی در رنگ‌های سفید، مشکی، آبی و هلویی در بازار عرضه می‌شود. 

امکان خرید قسطی A13 سامسونگ در سایت قسطی کلاب

امروزه یکی از معضلات خرید گوشی برای برخی افراد، پرداخت نقدی هزینه آن می‌باشد. در صورتی که می‌خواهید برای خرید اقساطی A13 سامسونگ اقدام کنید، می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. در این سایت، با فروش قسطی انواع کالای دیجیتال از جمله گوشی، شرایط خرید اقساطی برای افراد مهیا شده است. با مراجعه به این سایت می‌توانید تمامی کالاهای دیجیتال مدنظر خود از جمله گوشی A13 را به صورت اقساط خریداری کرده و از قیمت و کیفیت محصول اطمینان خاطر داشته باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي آیپد

خرید قسطي آیپد
بی شک مک بوک‌ها جز بهترین و با کیفیت‌ترین تبلت‌های دنیا می‌باشند که طرفداران بسیاری دارند. شما می‌توانید برای خرید اقساطي مک بوک با...

خرید قسطی هدفون بی سیم بیتس

خرید قسطی هدفون بی سیم بیتس
یکی از بهترین هدفون‌های بی‌سیم در دنیا متعلق به برند بیتس می‌باشد. برای خرید قسطی هدفون بی سیم بیتس به بخش هدفون در دسته بندی...