خرید کامپیوتر لنوو قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/6 00:45:16

یکی از بهترین برندهای طراح و سازنده کامپیوترهای خانگی، برند لنوو می‌باشد. برای خرید اقساطی کامپیوتر لنوو به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید کامپیوتر لنوو قسطی

کمپانی لنوو 

لنوو یک شرکت موفق است که در زمینه تولید محصولات دیجیتالی مانند تبلت، کامپیوترهای همه کاره، لپ‌تاپ، مانیتور، دستگاه‌های بازی، ایستگاه‌های کاری و موارد دیگر فعالیت دارد. اصل این شرکت در چین قرار دارد. با خرید نقدی یا اقساطی کامپیوتر لنوو یک کامپیوتر همه کاره داشته باشید.

امروزه، مانند قبل، کامپیوترهای شخصی قدیمی رواج ندارد و شرکت‌های کامپیوتری دستگاه‌هایی می‌سازند که بدون کیس باشد، ولی از طراحی و امکانات جذاب و پیشرفت‌های بهره‌مند است. 

این دستگاه‌ها All In One یا همه‌چیز در یک قسمت نام دارند و در واقع سیستم‌هایی دسکتاپی هستند که تمامی سخت افزار خود را در پشت نمایشگرشان جاسازی کرده‌اند. این کامپیوترها طرفداران بی‌شماری دارند. 

شرکت چینی لنوو نیز علاوه بر تولید لپ‌تاپ، کامپیوترهای بدون کیس خودش را با طراحی و فناوری خوبی به بازار عرضه کرده است. در ادامه چند مدل از این کامپیوترهای بی نظیر را به شما معرفی می‌کنیم. با خرید اقساطی کامپیوتر لنوو یک دستگاه مناسب داشته باشید. 

کامپیوتر آل این وان مدل E63Z 

این کامپیوتر همه کاره وزنی حدود ۴ کیلوگرم دارد. سیستم عامل اصلی آن داس است و با پردازنده core I 3 کار می‌کند. ۳ مگابایت حافظه کش دارد و حافظه رم آن ۴ گیگابایتی است. ۵۰۰ گیگابایت ظرفیت حافظه داخلی دارد و کارت گرافیکی آن از نوع اینتل است. 

صفحه نمایش ۱۹05 اینچی دارد. دارای ۲ عدد بلندگوی 3 واتی، یک وب کم یک مگاپیکسلی به همراه میکروفون، صفحه نمایش لمسی، بلوتوث داخلی، کابل برق، موس و کیبورد است. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی کامپیوتر لنوو در قسطی کلاب فراهم شده است. 

کامپیوتر آل این وان مدل A510 

این وسیله نیز کیفیت ساخت بالایی دارد. دو رنگ سیاه و سفید دارد. از باریک‌ترین کامپیوترهای لنوو می‌باشد. زیبایی و استحکام بالایی دارد. حاشیه صفحه نمایشش بسیار کم است که آن را زیبا ساخته است. 

در پشت دستگاه قسمت خروجی هوا قرار گرفته است. پایه کامپیوتر به قسمت وسط نمایشگر از پشت متصل شده است. در گوشه سمت راست در پایین، انواع و اقسام خروجی‌ها قرار دارد. 

این دستگاه دارای نمایشگر ۲۱.۵ اینچی می‌باشد که از تکنولوژی IPS و رزولوشن 1080*1920 پیکسل برخوردار است. از فناوری Multi Touch یا چند لمسی با پشتیبانی از لمس ۱۰ انگشت بهره‌مند است. برای خرید اقساطی کامپیوتر لنوو، یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

رنگ‌های آن شفاف نمایش داده می‌شود و میزان روشنایی آن نیز مناسب است. زاویه نمایشگر از 5- تا ۳۰ درجه قابل تنظیم است. مشاهده عمق رنگ مشکی در دستگاه مناسب است و صفحه نمایش آن براق می‌باشد.

از معماری ۶۴ بیتی و پردازنده ۴ هسته‌ای core I 5 برخوردار است که فرکانس آن ۲.۸ گیگاهرتز است. ۴ گیگ رم دارد. که تا ۸ گیگابایت قابلیت ارتقا دارد.

پردازنده گرافیکی آن نیز از نوع AMD رادئون با دو گیگابایت حافظه اختصاصی و یک ترابایت فضای ذخیره سازی است. اجزای جانبی آن بسیار مناسب است. سیستم عامل اورجینال ویندوز دارد. با خرید نقدی یا اقساطی کامپیوتر لنوو از قسطی کلاب، یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

خرید کامپیوتر لنوو قسطی 

برای خرید یک دستگاه کامپیوتر لنوو که مناسب باشد، می‌توانید از قسطی کلاب استفاده نمایید. در این سایت، امکاناتی برای خرید نقدی و اقساطی کالاهای ارزشمند در نظر گرفته است. 

می‌توانید به روش نقدی کالای خود را خریداری نمایید و یا از روش درخواست اعتبار خرید اقساطی بهره مند شوید و با یکی از دو روش خرید اقساطی از بای‌چک و لیزینگ اقدام نمایید. 

در روش بای‌چک از روش پرداخت تا سقف اقساط ۲۴ ماهه برخوردار شوید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی کامپیوتر لنوو از این سایت می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی اقساطی بدون پیش پرداخت

خرید گوشی اقساطی بدون پیش پرداخت
امروزه گوشی هوشمند یکی از وسایل ضروری در زندگی شخصی هر فردی است. شما از طریق گوشی خود می توانید کارهای زیادی انجام دهید...

خرید قسطی a71

خرید قسطی a71
گوشی گلکسی a71 یکی از بهترین مدل‌های تلفن همراه برند سامسونگ است که بسیار پرفروش بوده و در سراسر دنیا خواهان فراوانی دارد. برای خرید...