خرید قسطي ساعت هوشمند هوآوی

تاریخ انتشار:
1403/2/18 03:51:58

ساعت هوشمند هوآوی با قیمتی استثنایی طرفداران بسیاری را جذب خود کرده است. برای خرید اقساطی ساعت هوشمند هوآوی با شرایطی عالی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطي ساعت هوشمند هوآوی

ساعت هوشمند هوآوی

امروزه، ساعت‌های هوشمند با استقبال بی‌نظیری رو به رو هستند. علاوه بر، نشان دادن زمان، دارای طراحی لوکس و زیبایی نیز می‌باشند. به علاوه، قادرند تا از قابلیت‌های بی‌شماری پشتیبانی کنند. برای مثال دارای برنامه‌های مراقبت از سلامتی هستند. 

برای مثال اگر شما به مدت طولانی در جایی نشسته باشید، ساعت با هشدار دادن از شما می‌خواهد که کمی راه بروید و تکان بخورید! همچنین، سنجش تندرستی و ضربان قلب شما  را نیز پایش می‌کند. 

برای مثال برنامه‌هایی مثل گارمین و فیت بیت به این منظور ساخته شده‌اند. با خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند هوآوی به تناسب اندام مورد نظر خود برسید.

اگرچه این ساعت‌ها دارای معایبی نیز هستند. برای مثال مجبورید تا آن‌ها را شارژ کنید، زیرا به علت استفاده مستمر از بلوتوث انرژی زیادی مصرف می‌کنند. از دیگر عیوب این گجت‌ها، آن است که باید تلفن همراه خود را در کنار ساعت داشته باشید.

دارای قابلیت‌هایی مانند نشان دادن مکان و لوکیشن می‌باشند. همچنین، می‌توانند پیام‌های ارسال‌شده را از برنامه‌هایی نظیر فیسبوک و توییتر به شما ارائه دهند.

از طرفی می‌توانید بر روی این ساعت‌ها برنامه‌های تخصصی مثل نشان دادن آب و هوا، برنامه آموزش زبان و برنامه‌های ورزشی و موارد دیگر نصب کنید. به علاوه، برخی از آنها قابلیت پرداخت دارند و این امکان به خاطر دارا بودن امکان NFC می‌باشد. 

در ادامه قصد داریم تا به معرفی یکی از بهترین و پرفروش ترین ساعت‌های هوشمند که مربوط به شرکت شیائومی می‌باشد، بپردازیم. قابلیت خرید اقساطی ساعت هوشمند هوآوی در قسطی کلاب فراهم شده است.

ساعت هوشمند هوآوی مدل WATCH GT 2 LTN-B19

این ساعت 46 میلی متری در دو رنگ مشکی و قهوه‌ای تولید شده است و شرکت اصالت و سلامت فیزیکی کالا آن را ضمانت می‌کند. دارای ابعادی برابر 45.9* 45.9* 10.7 میلی متر مکعب است و تنها 41 گرم وزن دارد. 

صفحه آن به صورت گرد است، جنس بدنه از ترکیبی از فلز و سرامیک ساخته شده است به این صورت که قاب پشتی جنس سرامیکی دارد و فریم از استیل ضد زنگ است. 

بند به صورت لاستیکی است و از قفل سگکی ساده استفاده می‌‌کند. طول بند بین 14 تا 21 سانتی متر تنظیم می‌شود. این ساعت دارای صفحه نمایش لمسی و از نوع OLED می‌باشد.

اندازه آن در حدود 1.39 اینچ است و رزولوشن 454 در 454 ارائه می‌دهد. به این صورت که تراکم پیکسلی صفحه در حدود 326 پیکسل بر اینچ است. با خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند هوآوی هیچگاه مسیر را گم نخواهید کرد!

متاسفانه، این ساعت قابلیت نصب سیمکارت و امکان رجیستر شدن را ندارد، ولی می‌توانید از طریق بلوتوث با گوشی هوشمند خود ارتباط برقرار نمایید و از این طریق پاسخگو باشید. 

از دیگر امکانات آن وجود GPS و برنامه‌هایی است که از فناوری مکان یابی پشتیبانی می‌کنند. این ساعت از نسخه بلوتوث 5.1 به بالا استفاده می‌کند و با سیستم عامل اندروید 4.4 و گوشی‌هایی که بالاتر از آن هستند و همچنین گوشی‌های IOS9 یا بالاتر سازگار می‌باشد. با خرید اقساطی ساعت هوشمند هوآوی در جمع دوستانتان بدرخشید!

این ساعت دارای یک باتری لیتیوم یونی 455 میلی‌آمپر ساعتی است. عمر این باتری در حالت استفاده معمولی، در حدود 14 روز است. همچنین 4000 مگابایت حافظه داخلی دارد. البته امکان نصب کارت حافظه وجود ندارد! با خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند هوآوی سلامت خود را پایش نمایید!

خرید ساعت هوشمند هوآوی

برای تهیه این ساعت هوشمند می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارائه شده این سایت در تامین کالای دیجیتال ایرانیان برخوردار شوید. 

در این فروشگاه می توانید به صورت نقدی و اقساطی خرید نمایید. در صورت تمایل به خرید غیر نقدی باید درخواست اعتبار اقساطی داشته باشید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی ساعت هوشمند هوآوی از این سایت است. همین حالا نسبت به ثبت سفارش خود اقدام فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشي آیفون 13 پرومکس با چک

خرید اقساطی گوشي آیفون 13 پرومکس با چک
برای خرید اقساطی گوشي آیفون 13 پرومکس با چک یا سفته الکترونیکی تنها کافیه به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه ...

فروش اقساطی a33 سامسونگ

فروش اقساطی a33 سامسونگ
اگر به دنبال خرید اقساطی a33 سامسونگ با قیمتی عالی هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...