خرید اقساطي ماشین ظرفشویي ال جي

تاریخ انتشار:
1403/2/24 13:47:39

ماشین ظرفشویی در هر خانه‌ای به طور حتم لازم و ضروری است. شما می‌توانید برای خرید نقدي یا اقساطي ماشین ظرفشویی ال جي به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطي ماشین ظرفشویي ال جي


ماشین ظرفشویی ال جی مدل XD77

این محصول شرکت ال جی در دو رنگ پرفروش سفید و نقره‌ای تولید شده است. از مهم‌‌ترین مزایای این دستگاه وجود ظرفیت بالای 14 نفره می‌باشد که به راحتی شما را قادر می‌سازد تا از پس یک مهمانی پرجمعیت برآیید.

 از نظر ظاهری مشابه دیگر محصولات ماشین ظرفشویی این برند است. در عین حال که دارای قابلیت‌های منحصر به فردی می‌باشد. قابلیت خرید نقدي یا اقساطي ماشین ظرفشویی ال جي در قسطی کلاب وجود دارد.

از نظر ظاهری در قسمت بالا یک نوار سیاه باریک قرار دارد که در زیر آن پنل تنظیمات وجود دارد. در قسمت انتهایی نیز یک نوار مشکی رنگ دیگر طراحی شده  است و سبب می‌شود تا درب دستگاه باز شود. این نوار به اتصال بین مخزن و درب کمک می‌کند. 

جنس این محصول از استیل ضد زنگ می‌باشد که در برابر تغییر رنگ مقاوم است. صفحه نمایش به صورت لمسی است و از فناوری Micro LED استفاده می‌کند. 

از طرفی این وسیله قابلیت اتصال وای‌فای دارد. با خرید نقدي یا اقساطي ماشین ظرفشویی ال جي از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا، برخوردار شوید.

از نظر امکانات، این ماشین به اندازه کافی فضا دارد! به طراحی این محصول به اندازه کافی توجه شده است. یکی از نسخه‌های این دستگاه، به صورت دو سبده و نسخه دیگر به صورت سه سبده می‌باشد. البته امکان جابجا شدن سبدها نیز، وجود دارد. 

این امکان نیز وجود دارد تا بتوانید به راحتی از فضای داخلی دستگاه استفاده کنید و در مواقعی که نیاز است تا ظروف بزرگتر را شستشو دهید، آن را یکپارچه سازی نمایید. 

گاهی نیز اتفاق می‌افتد که ظروف شما، تعداد زیاد و ابعاد کوچکتری را دارد و می‌توانید چیدمان آن را طوری قرار دهید که ظروف بیشتری را در خود جای دهد. با خرید نقدي یا اقساطي ماشین ظرفشویی ال جي یک محصول کارا داشته باشید!

از جمله مزایای موجود در این وسیله، سیستم خشک کن ضد باکتری است که علاوه بر خشک کردن ظروف، از نظر بهداشتی نیز، باکتری‌ها و میکروب‌ها را از بین می‌برد. از یک بخارشوی خاص هم بهره‌مند است. 

این سیستم بخارشو کمک می‌کند تا در مواقعی که ظروف زیاد کثیف نیستند، بتوانید به راحتی آن‌ها را در ماشین ضدعفونی نمایید. یکی از مزایای جالب دیگر، وجود حالت نیم شستشو می‌باشد.

از قبل دو امکان شستشوی سریع و شستشوی اولیه وجود داشت، ولی حالت نیم شستشو کمک می‌کند تا دستگاه بتواند با توجه به نوع ظروف اقدام به شستشو کند.

 شرکت ال جی از این حالت جدید به عنوان یکی از خاص‌ترین آپشن‌های تولیدات جدیدش نام برده است. با خرید نقدي یا اقساطي ماشین ظرفشویی ال جي مدرن زندگی کنید!

به علاوه، این دستگاه دارای دو بازوی آب‌پاش است. این آب‌پاش‌ها کمک می‌کنند تا آب با فشار فوق‌العاده از چندین جهت به ظروف شما برخورد و آن‌ها را به صورت کامل تمیز کنند. با خرید نقدي یا اقساطي ماشین ظرفشویی ال جي یک محصول باکیفیت داشته باشید!

این قابلیت که مربوط به اینترنت اشیا می‌شود، شما را از مراجعه فیزیکی بی‌نیاز می‌سازد. با خرید نقدي یا اقساطي ماشین ظرفشویی ال جي با اشیا ارتباط برقرار کنید!

از دیگر ویژگی‌های موجود در این دستگاه، قابلیت قفل کودکان است. این دستگاه دارای رتبه مصرف انرژی A++ است. این محصول به مدت 18 ماه از طرف شرکت گلدیران ضمانت می‌شود. موتور آن نیز که از نوع اینورتر می‌باشد و عملکرد بی‌نظیری دارد، 10 سال گارانتی دارد.

خرید ماشین ظرفشویی ال جی

اگر مایلید این وسیله را خريداري نماييد، به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده‌ای كه در زمینه خرید نقدی و اقساطی پیشنهاد می‌دهد، استفاده كنید. 

برای خرید غيرنقدي می‌توانید از این سایت اعتبار خرید اقساطی دریافت کنید و به یکی از چهار روش موجود در این سایت اقدام فرمایید. پیشنهاد ما خرید نقدي یا اقساطي ماشین ظرفشویی ال جي است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی یخچال فریزر جی پلاس با چک

خرید قسطی یخچال فریزر جی پلاس با چک
برند جی پلاس جز برترین برندهای ایرانی موفق است. برای خرید قسطی یخچال فریزر جی پلاس با چک به بخش یخچال فریزر در دسته بندی کالای...

خرید قسطی لوازم خانگی جی پلاس با سفته الکترونیکی

خرید قسطی لوازم خانگی جی پلاس با سفته الکترونیکی
اگر شما جز علاقه مندان به محصولات برند جی پلاس هستید، به بخش لوازم خانگی جی پلاس در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه...