خرید اقساطی هدفون شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/26 04:34:55

هدفون‌های شیائومی در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع به بازار عرضه شده است و از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد. برای خرید اقساطی هدفون شیائومی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی هدفون شیائومی


بررسی هدفون شیائومی

هدفون‌ها از لوازمی هستند که به همراه اسمارتفون‌ها عرضه می‌شوندT ولی ممکن است کیفیت مطلوب را به کاربر عرضه نکند، بنابراین شرکت‌هایی هستند که به ارائه تخصصی این محصولات می‌پردازند. شیائومی یکی از برندهایی است که به تولید تخصصی این گجت‌ها می‌پردازند. 

ایرداتس‌ها (AirDots) از محصولات تخصصی این برند هستند. این نوع از هدفون به صورت بی‌سیم است و طراحی ظریف مینیمالیستی دارد. به همراه ایرداتس‌ها، یک کیس محافظ که وظیفه شارژ این وسیله را دارد و یک کابل micro USB، ارائه می‌شود. قابلیت خرید قسطی هدفون شیائومی در قسطی کلاب فراهم شده است.

دقت داشته باشید که رنگ قرمز نشان‌دهنده پروسه شارژ شدن هندزفری است. بیشتر این هوفون‌ها دارای قابلیت مقاوم در برابر نفوذ آب هستند. در صورت بروز هر مشکلی قابلیت ریست شدن دارند. آنها از نظر ارگونومی نیز مناسب هستند و تجربه خوشایندی را برای کاربران به ارمغان می‌آورند. 

مدل‌های خاص دور گردنی (Mi Bluetooth Neckband) از طریق بلوتوث به گوشی‌های هوشمند متصل می‌شوند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی یکی از پرفروش‌ترین این محصولات بپردازیم. با خرید اقساطی هدفون شیائومی تجربه‌ای متفاوت و لذت‌بخش داشته باشید!

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Air 2

این محصول، در ابتدای عرضه می ایرداتس پرو2 (Mi AirDots Pro 2) نام داشت. خیلی از افراد علاقه‌مند به خرید ایرپاد هستند، ولی قیمت بالای آن مانع می‌شود تا یکی از این گجت‌های محبوب را خریداری کنند. شیائومی با ارائه این محصولات مقرون به صرفه، قیمت عرضه بالای آنها را به چالش کشیده است.

در مودر این مدل باید بگوییم که به ایرپاد اپل شباهت زیادی دارد. این محصول طراحی شبیه در گوش (Semi-in-ear) را دارد و به همین دلیل از ارگونومی خوبی برخودار می‌باشد. رنگ براق سفید دارد و به هیچ وجه از سیلیکون در ساخت استفاده نکرده است. با خرید اقساطی هدفون شیائومی یک محصول بی‌نهایت عالی خواهید داشت!

یک محفظه سفید به همره این هدفون عرضه می‌شود که نقش شارژر آن را بازی می‌کند. وزن این دستگاه 42 گرم است. از بلوتوث نسخه 5 پشتیبانی می‌کند و بردی در حدود 10 متر دارد. دارای صدای شفاف و واضح می‌باشد و دیافراگم 14.2 میلیمتری این گجت، برای تولید باس طبیعی و صدایی پروضوح و باکیفیت تعبیه شده است. یک میکرفون دوتایی در این محصول وجود دارد تا از پخش صدای بی‌کیفیت یا قطع ناگهانی صدا جلوگیری به عمل بیاورد. 

این هندزفری حتی در بدترین نقاط از نظر شلوغی عملکرد مطلوبی دارد و ایجاد نویز نمی‌کند. با خرید قسطی هدفون شیائومی تمرکز بیشتری در شنیدن زبان‌های جدید داشته باشید!

این ایرداتس از یک دستیار هوش مصنوعی برخودار می‌باشد. ماندگاری این هندزفری نیز مناسب است. این عملکرد هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند تا لدون این که نیازی به متوقف کردن هندزفری باشید، به صورت خودکار در زمان خروج، متوقف شود و به محض ورود به گوش، به ادامه پخش از جای قطه شده بپردازد. از طرفی چیزی در حدود 4 ساعت زمان برای شارژ کامل نیاز دارد و در حالت شارژ کامل می‌تواند در حدود 14 ساعت کار کند. محفظه برای 3 بار شارژ کردن کامل هدفون، انرژی خواهد داشت.

این وسیله کاربردی در حین ورزش و تفریح، رانندگی و حتی کار بهترین عملکرد را برایتان خواهد داشت! تنها کافی است تا دو بار بر روی هندزفری ضربه بزنید تا موزیک گوش کنید، پاسخ تلفن را بدهید و یا از دستیار صوتی کمک بگیرید! 

پیشنهاد خرید اقساطی هدفون شیائومی

اگر مایلید تا يك هدفون مناسب و مقرون به صرفه تهیه کنید، این کار را از طریق قسطی کلاب انجام دهید. برای خرید غیر نقدی باید درخواست اعتبار اقساطی داشته باشید و به یکی از روش‌های موجود در سایت عمل کنید. با خرید قسطی هدفون شیائومی تجربه‌ای دوست‌داشتنی و کاربرپسند خواهید داشت!

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی s22 اولترا با چک

خرید اقساطی s22 اولترا با چک
گوشی جدید سامسونگ با نام s22 اولترا روانه بازار شد. برای خرید اقساطی s22 اولترا با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید اقساطی ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 کلاسیک

خرید اقساطی ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 کلاسیک
اگر علاقه مند به خرید اقساطی ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 کلاسیک هستید، به بخش ساعتت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...