خرید قسطی گوشی آیفون13 پرو مکس

تاریخ انتشار:
1403/2/24 22:54:07

اگر به دنبال خرید قسطی گوشی آیفون13 پرو مکس با قیمتی عالی هستید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.



خرید قسطی گوشی آیفون13 پرو مکس


بررسی گوشی آیفون 13 پرومکس 

آیفون 13 پرو مکس یک کالای دیجیتال با آخرین فناوری‌های غولی به نام کمپانی اپل است که به بازار عرضه شده و هم اکنون در بازار با قیمت‌های مختلف نقدی و اقساطی موجود است. قیمت گذاری این کالای دیجیتال در سایت معتبر آمازون از 1099 دلار شروع می‌شود و البته نسبت به نسخه‌های مختلف متغییر است. قیمت خرید قسطی گوشی آیفون13 پرو مکس نسبت به حافظه‌های مختلف متفاوت است و هنگام خرید محصول بهتر است به این نکته توجه شود. یکی از خصوصیات این کالای دیجیتال که سر و صدای زیادی بین علاقه مندان به تکلونوژی به پا کرد صفحه نمایشی است که در این موبایل استفاده شده است.

این کالای دیجیتال از یک صفحه نمایش بسیار پیشرفته با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز استفاده میکند که در نوع خود بسیار سریع است. این نرخ تازه سازی در این کالای دیجیتال آن را با فاصله در صدر تمام گوشی‌های ساخته شده از ابتدا تا کنون از لحاظ قدرت صفحه نمایش قرار می‌دهد. دیگر قابلیت جدید این موبایل استفاده از یک دوربین بسیار قوی است که از دیگر رقبایش قابلیت‌ها و کیفیت بهتری دارد. از جمله قابلیت‌های دیگر دوربین این کالای دیجیتال داشتن حالت سینماتیک است، تا جایی که در دنیا فیلم‌هایی هستند که با دوربین آیفون فیلمبرداری می‌شوند. برای خرید اقساطی گوشی آیفون13 پرو مکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سخت افزار آیفون 13 پرومکس

صاحب‌نظران در حوضه‌ کالای دیجیتال بسیار از این موبایل تعریف و تمجید کرده‌اند و آرای خوبی به آن داده‌اند. از جمله نقاط قوت آیفون 13 پرومکس می‌توان به عمر باتری بهبود یافته اشاره کرد که برای همچین محصولی که تعویض باتری آن سخت است، یک مزیت بسیار خوب به شمار می‌رود.

یکی از منتقدان کالای دیجیتال به نام جوانا استرن از روزنامه‌ معتبر وال استریت ژورنال هم نقد مثبتی در مورد این موبایل منتشر کرده است. جوانا استرن در مورد آیفون 13 پرومکس گفت: هر چهار مدل آیفون 13 خط تولید پیشترفته‌تر از مدل‌های هم‌شکل آنها از سری آیفون 12 دارند. برخی از منتقدان کالای دیجیتال مثل پاتریک هالند از دوربین آیفون 13 پرومکس بسیار تعریف و تمجید کردند و آن را متفاوت یافتند. برای خرید قسطی گوشی آیفون13 پرو مکس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

پاتریک هالند در مورد آیفون 13 پرومکس گفت: این محصول بسیار دراماتیک و چشمگیر است و اگر نور خوبی هم داشته باشد بهترین عملکرد خود را نشان خواهد داد. دوربین آیفون 13 پرومکس از سه لنز مجزا بهره می‌برد که برای یک کالای دیجیتال مثل این موبایل بی‌نظیر است، زیرا فیلمبرداری وظیفه اصلی آن نیست. دوربین این کالای دیجیتال یک لنز تله فوتو، یک لنز اولترا واید و یک لنز واید دارد که این دوربین این موبایل را بسیار شبیه به یک دوربین حرفه‌ای می‌کند. با این تفاسیر آیفون 13 پرومکس یک گزینه‌ مناسب برای کسانی است که هنگام خرید کالای دیجیتال مثل موبایل، امکانات جانبی آن برایشان مهم است. 

طراحی آیفون 13 پرومکس

با عرضه‌ آیفون 13 پرومکس کمپانی اپل تغییری غیرمنتظره در این کالای دیجیتال خود داد و به جای لبه‌های گرد از لبه‌های مربعی استفاده کرد. گفته شده کمپانی آیفون که هر از چند گاهی در شکل محصولات خود تغییراتی می‌دهد، از لبه‌های تخت برای همه‌ نسخه‌های آیفون 13 به جای لبه‌های گرد استفاده خواهد کرد. لبه‌های تخت علاوه بر تنوع خوب برای این کالای دیجیتال یادآور ظاهر خاص و آشنای محصولات قدیمی اپل نیز است. اپل برای پشت قاب، از فولادی ضد زنگ با یک رنگ شیشه روی آن استفاده کرده که ضد آب هم می‌باشد و در کل استحکام خوبی به این گوشی می‌دهد. برای خرید اقساطی گوشی آیفون13 پرو مکس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی گوشی آیفون13 پرو مکس

اگر قصد خرید اقساطی گوشی آیفون13 پرو مکس را دارید یک پیشنهاد مناسب برای دریافت خدمات و امکانات خوب برای فروش قسطی، سایت قسطی کلاب است که میتوانید برای اطلاعات بیشتر و خرید قسطی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید هدفون قسطی

خرید هدفون قسطی
برای شنیدن صدایی رسا و واضح باید از هدفونی خوب و با کیفیت استفاده کنید. برای مقابله با قیمت بالای هدفون های موجود در بازار نیز می توانید به بخش...

خرید اقساطی a12

خرید اقساطی a12
یکی از گوشی‌های استثنایی برند سامسونگ مدل A12 می‌باشد که دارای قیمت مناسبی است. برای خرید اقساطی a12 به بخش موبایل در دسته بندی...