خرید قسطی تلویزیون سامسونگ 49 اینچ

تاریخ انتشار:
1403/2/13 05:55:50

برند سامسونگ یکی از بهترین و اصیل‌ترین برندهای دنیا است که در حوزه لوازم خانگی نیز موفقیت‌های بسیاری کسب کرده است. برای خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ 49 اینچ به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی تلویزیون سامسونگ 49 اینچ


خرید قسطی تلویزیون سامسونگ 49 اینچ

تلویزیون از جمله مواردی است که در چیدمان، سبک زندگی و دکوراسیون منزل تاثیر مهمی دارد. محل قرارگیری تلویزیون به قرار گرفتن وضعیت مبل‌ها، فرش و دیگر اجزا کمک زیادی می‌کند. 

تلویزیون‌ها یکی از وسایل با اهمیت هستند که سبب می‌شوند تا خانواده‌ها ساعاتی در روز را گرد هم آیند و لذت ببرند. برخی از آنها بر روی دیوار نصب می‌شوند و برخی با پایه‌های زیبایی که دارند، سبب زیبایی دو چندان منزل می‌شوند. 

برخی از آنها منحنی شکل و برخی به صورت تخت هستند. تلویزیون‌های هوشمند قابلیت‌های فراوانی دارند. با کمک تلویزیون‌ها می‌توانید به صورت خانوادگی بازی کنید، ویدیوهای آنلاین ببینید، سریال‌های مهیج و زیبای تلویزیون را تماشا کنید. با خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون سامسونگ 49 اینچ وضوح را مشاهده نمایید!

برخی از آن‌ها دارای سینمای خانواده هستند و جلوه‌های ویژه‌ای را به شما عرضه می‌کنند. با تلویزیون‌ها می‌توانید به موسیقی نیز گوش کنید. دستگاه‌های پی‌اس فور، ایکس باکس و پلی استیشن نیز قابلیت اتصال به تلویزیون‌های پیشرفته را دارند. 

امروزه با پیشرفت شدن سخت افزارها می‌توانیم رنگ‌های زنده را در تلویزیون‌ها مشاهده کنیم، کنتراست آن‌ها بسیار عالی شده است و طوری به نظر می‌رسد که انگار موجود درون فیلم در روبروی شما ظاهر شده است! با خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ 49 اینچ رنگ‌هایی واقعی را ببینید!

تلویزیون‌های 49 اینچ مناسب سالن‌های خانگی هستند و نمایش فوق العاده‌ای را به شما می‌دهند. تلویزیون‌های 49 اینچی یکی از سایزهای پرفروش تلویزیون در دنیا هستند. 

در ادامه قصد داریم تا یکی از تلویزیون 49 اینچ برند سامسونگ را که کیفیت مطلوبی دارد به شما معرفی نماییم. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون سامسونگ 49 اینچ در قسطی کلاب فراهم شده است.

تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل 49N5880 سایز 49 اینچ

این محصول 49 اینچی یکی از محصولات شرکت سامسونگ می باشد که توسط شرکت سام سرویس ضمانت می‌شود. تکنولوژی صفحه آن از نوع LED است و همچنین نوع صفحه به صورت تخت می‌باشد. 

کیفیت تصویر به صورت فول اچ دی با رزولوشن 1080 در 1920 ارائه می‌شود. نسبت تصویر به صفحه 16 به 9 است. متاسفانه این تلویزیون قابلیت ارتقا در کیفیت تصویر را ندارد.

همچنین قابلیت‌های تصویر سه بعدی را نیز شامل نمی‌شود و فاقد عینک سه بعدی است! سیستم صوتی آن، یک سیستم دو کاناله است و تعداد بلندگو ها دو عدد می‌باشند که توان خروجی هر کدام 10 وات است و در کل توان خروجی کلی تلویزیون 20 وات می‌باشد. محل قرارگیری بلندگوها در پایین قاب است. با خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ 49 اینچ یک سینمای خانگی داشته باشید!

قابلیت اتصال به دیوار و پایه رومیزی دارد. وزن این تلویزیون بدون پایه 13 کیلوگرم و با پایه‌ها 14.6 کیلوگرم می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون سامسونگ 49 اینچ کیفیت را احساس کنید!

خرید قسطی تلویزیون سامسونگ 49 اینچ

برای خرید این محصول دوست‌داشتنی به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده‌ای که این وبسایت تامین کننده کالاهای دیجیتال و لوازم خانگی به ایرانیان عرضه می‌کند، بهره‌مند شوید. در این وبسایت می‌توانید از امکان خرید نقدی و یا اقساطی برخوردار شوید. 

در صورت تمایل به خرید غیر نقدی باید از این سایت درخواست اعتبار اقساطی داشته باشد و به یکی از چهار روش موجود در سایت اقدام فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ 49 اینچ می‌باشد. همین حالا نسبت به ثبت سفارش خود اقدام فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لباسشویی TCL

خرید قسطی لباسشویی TCL
یکی از برندهای موفق در زمینه لوازم خانگی برند تی سی ال می‌باشد. برای خرید قسطی لباسشویی TCL به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی...

خرید قسطی شیر آلات اوج

خرید قسطی شیر آلات اوج
در هر خانه‌ای شیر آلات زیادی استفاده شده است و اگر این شیر آلات زیبا و مدرن باشند، زیبایی بی‌نظیری به خانه داده خواهد شد. اگر تمایل به ...