ماشین لباسشویي جی پلاس

تاریخ انتشار:
1403/1/29 15:31:31

برند جی پلاس یکی از برندهای ایرانی است که در مدت زمان کوتاهی توانسته فروش بالایی را داشته باشد. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویي جی پلاس به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


ماشین لباسشویي جی پلاس


ماشین لباسشویی جی پلاس

جی پلاس که از برندهای ایرانی است که همانند گلدیران وظیفه ارائه دهی خدمات محصولات ال جی در ایران را دارد. ال‌ جی دارای خط تولید در داخل ایران می‌باشد و متمایز کننده این محصولات برند جی‌پلاس است. 

یکی از اهداف اصلی جی پلاس در اختیار گرفتن بازارهای کشورهای مختلف است. محصولات جی پلاس دارای کیفیت مناسبی هستند. در ادامه قصد داریم تا به معرفی چند مدل از مدل‌های پرفروش لباسشویی جی پلاس بپردازیم. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویي جی پلاس در قسطی کلاب فراهم شده است.

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K844W

این ماشین لباسشویی در رنگ زیبای سفید به بازار عرضه شده و دارای ابعادی معادل 85*59.5*60 سانتی متر مکعب است ظرفیت 8 کیلوگرم می‌دارد و دور موتور در آن 1400 دور در دقیقه است. دارای 15 برنامه شستشوی اصلی و 7 برنامه مکمل است. با خرید اقساطی ماشین لباسشویي جی پلاس بدرخشید!

دارای برنامه شستشوی لباس‌های رنگی، شستشوی اکونومیک و اقتصادی با مصرف کمتر آب و برق است و همچنین مخصوص شستشوی لباس‌های کودکان و لباس‌های حساس می‌باشد. از نظر فنی دارای موتور هوشمند اینورتر اکو می‌باشد.

به علاوه، قابلیت افزودن لباس در هنگام شستشو را دارد و مجهز به تایمر برای انجام دلخواه شستشو در زمان تعیین شده است. امکان تنظیم دمای شستشو به صورت دستی در این ماشین وجود دارد. همچنین می‌توانید با آب سرد نیز لباس خود را شستشو دهید.

مجهز به سیستمی است که خودش با توجه به وزن لباس به تنظیمات مصرفی می‌پردازد. دارای قفل کودک است و مصرف بهینه انرژی A+++ را دارد. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویي جی پلاس در مصرف انرژی صرفه جویی نمایید.

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K844S

این محصول دارای ابعادی برابر با 85*59.5*60 سانتی‌متر مکعب است و ظرفیت 8 کیلوگرمی دارد. دور موتور در آن 1400 دور در دقیقه است. دارای 15 برنامه شستشوی اصلی و 7 برنامه مکمل است. برای مثال، مجهز به برنامه شستشوی لباس‌های انژری که دارای بافتی ظریف و حساس هستند، می‌باشد.

به علاوه، قابلیت افزودن لباس در هنگام شستشو را دارد و مجهز به تایمر برای انجام دلخواه شستشو در زمان تعیین شده است. امکان تنظیم دمای شستشو به صورت دستی در این ماشین وجود دارد.

همچنین می‌توانید با آب سرد نیز لباس خود را شستشو دهید. مجهز به سیستمی است که با توجه به وزن لباس به تنظیمات مصرفی می‌پردازد. دارای قفل ایمنی کودک است و مصرف بهینه انرژی A+++ را دارد. با خرید اقساطی ماشین لباسشویي جی پلاس در مصرف انرژی صرفه جویی نمایید.

خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویي جی پلاس

در صورتی که مایل به تهیه یک ماشین لباسشویی جی پلاس می‌باشید به شما توصیه می‌کنیم تا به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده در زمینه خرید نقدی و یا اقساطی این سایت بی نظیر بهره‌مند شوید.

در صورت تمایل به خرید غیر نقدی باید از این سایت درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و به یکی از سه روش موجود در سایت اقدام نمایید. 

پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی ماشین لباسشویي جی پلاس از این سایت است. همین حالا سفارش خرید خود را ثبت نمایید. نحوه خرید اقساطی از قسطی کلاب با دریافت اعتبار خرید اقساطی از شرکت‌های بای چک، لیزینگ پارسیان، لیزینگ فراز اندیشان و لیزینگ صنعت و معدن امکان پذیر شده است.

با خرید از قسطی کلاب یک خرید موفق آنلاین را تجربه کنید و برای خود یک خاطره خوب آنلاین بسازید و به دیگران سایت ما را معرفی کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی آبگرمکن آزمون

خرید قسطی آبگرمکن آزمون
برندهای مختلفی به طراحی و تولید آبگرمکن می‌پردازند که یکی از معروف‌ترین این برندها‌، برند معتبر آزمون است. برای خرید اقساطی آبگرمکن آزمون به بخش...

برند های لوازم خانگی ایرانی

برند های لوازم خانگی ایرانی
امروزه با پیشرفت تکنولوژی در ایران، برندهای ایرانی در حال توسعه و فناوری هستند. اگر تمایل به خرید برند های لوازم خانگی ایرانی دارید، به بخش لوازم...