خرید قسطی هود آلتون

تاریخ انتشار:
1403/2/28 06:17:03

داشتن یک هود استثنایی در هر آشپزخانه‌ای لازم و ضروری است. شما می‌توانید برای خرید قسطی هود آلتون به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی هود آلتون


بررسی هود آلتون

شرکت البا گاز با برند آلتون در زمینه تولیدات لوازم آشپزخانه مانند انواع فر و اجاق گاز و هود فعالیت می‌کند. این شرکت در منطقه فیروزکوه قرار دارد. در تولید محصولات آلتون از تکنولوژی مدرن استفاده می‌شود تا محصولاتی نوآورانه و باکیفیت ارائه شود. 

در زمینه کنترل کیفیت و استاندارد نیز به خوبی عمل می‌شود. چشم انداز آلتون دستیابی به اولین انتخاب مشتریان در سال 1402 می‌باشد. با خرید اقساطی هود آلتون یک آشپزخانه کامل و بدون بو خواهید داشت.

هود یکی از ضروریات آشپزخانه است و به مطبوع بودن بوی محیط آن کمک زیادی می‌کند. اهمیت کار وقتی بیشتر می‌شود که شخص به بوی یک ماده غذایی حساس است یا این که در اثر حواس پرتی، کمی از غذا می‌سوزد و بوی ناخوشایندی تولید می‌کند.

در آشپزخانه‌های مدرن امروزی وجود یک هود لاکچری با دیزاین مناسب که با سینک، ماشین‌های ظرفشویی و لباسشویی و یخچال ست می‌شود، بر جذابیت دکوراسیون نیز می‌افزاید. هودهای امروزی دارای امکاناتی مانند تایمر، سنسور بوزدا و دود، سنسور حرارت و ساعت است.

هود زیر نیز که در ابعاد استاندارد 90 سانتیمتر است، از طراحی مناسبی برخوردار می‌باشد و می‌تواند با محصولات خارجی رقابت کند. در حالی که محصولات باکیفیت آلتون با قیمتی مقرون به صرفه به بازار عرضه می‌شوند. با خرید قسطی هود آلتون یک محصول مقرون به صرفه داشته باشید!

هود آلتون مدل H305BN

مدل H305BN با ساختاری از شیشه سکوریت و استیل و طراحی بی‌نظیر شما را مجذوب خود می‌سازد. وجود تایمر و لامپ SMD به همراه یک پنل لمسی قابل کنترل و نمایشگری بی‌نظیر به زیبایی آشپزخانه شما می‌افزاید.

شیشه‌های سکوریت به دلیل مقاوم بالا و نوع ساخت خود نشکن هستند و نسبت به شوک‌های حرارتی تاثیر نمی‌پذیرند. ترکیب این شیشه‌ها به همراه استیل، جذابیت و لوکس بودن محصول را بالا می‌برد. 

وجود تایمر کنترل مراحل آشپزی را در دستان شما می‌گذارد و نمایشگر LCD وضعیت استفاده از هود را در اختیارتان قرار می‌دهد. با خرید قسطی هود آلتون یک آشپزخانه ایده‌آل داشته باشید!

این مدل هود با داشتن برچسب انرژی A در مصرف بهینه نیز، صرفه‌جویی به عمل می‌آورد. نوع این هود به شکل مورب است و استایلی زیبا به دکوراسیون آشپزخانه می‌بخشد. رنگ مشکی این هود لوکس و زیبا می‌باشد. قدرت مکش این دستگاه برابر با 750 متر مکعب است و این برای آشپزخانه‌های کوچک امروزی مناسب می‌باشد.

بررسی موتور هود آلتون

سرعت چرخش موتور چهار حالته است. یکی از این دورها مربوط به دور فوق سریع می‌باشد. نوع جک به شکل گازی است و فیلتر نیز به صورت سه لایه آلومینیومی می‌باشد. برای روشنایی دستگاه یک LED قرار داده شده تا روشنایی هود و گاز زیرین خود را تامین کند. با خرید اقساطی هود آلتون در مصرف بهینه انرژی صرفه جویی کنید!

وجود یک دودکش بزرگ که قابلیت تنظیم دارد سبب می‌شود تا مکش بهتری صورت گیرد و ذرات چربی و دود جذب شوند. فیلترهای آلومینیومی در سه لایه فیلتراسیون داخلی به خوبی در دستگاه قرار گرفته‌اند و مقاومت زیادی دارند. این قطعات قابلیت شستشو و تعویض دارند، همچنین در این محصول با دو عدد لامپ SMD مواجه هستید.

علاوه بر این‌ها، این هود از نظر ایجاد صدا، فوق‌العاده کم صدا در حدود 56 دسیبل می‌باشد. دو جک گازی بر روی درب این دستگاه قرار دارد. همراه با این محصول از یک دفترچه راهنما بهره‌مند خواهید شد.

خرید اقساطی هود آلتون

برای داشتن یک آشپزخانه مدرن و زیبا و برخورداری از یک هود باکیفیت می‌توانید مدل آلتون را خریداری نمایید. به شما پیشنهاد می‌دهیم تا برای خرید این کالا به قسطی کلاب مراجعه فرمایید و از خدمات فروش نقدی یا اقساطی لوازم خانگی در این فروشگاه استفاده کنید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی هود آلتون از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون سامسونگ ویژه کارمندان

خرید قسطی تلویزیون سامسونگ ویژه کارمندان
برند سامسونگ جز موفق‌ترین کمپانی‌های تاریخ محسوب خواهد شد و محصولاتی به روز و مدرن دارد. برای خرید قسطی تلویزیون سامسونگ به بخش تلویزیون در دسته...

خرید ماشین ظرفشویی سامسونگ قسطی

خرید ماشین ظرفشویی سامسونگ قسطی
در زندگی امروزی انجام اغلب کارهای مربوط به خانه مانند شستن ظروف به ماشین ها سپرده می شود. سامسونگ یکی از شرکت هایی است که ماشین های ظرفشویی...