خرید قسطی پرینتر لیزری

تاریخ انتشار:
1403/2/26 20:39:10

پرینترها دستگاه‌های مهم و اساسی می‌باشند که در هر شرکت و محیط کاری لازم و ضروری است. برای خرید اقساطی پرینتر لیزری به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی پرینتر لیزری


خرید قسطی پرینتر لیزری

پرینتر لیزری وسیله‌ای است که در سال 1975 اختراع و موجب انقلابی بزرگ در ادارات شده است. امروزه پرینترهای لیزری از قابلیت‌هایی نظیر اسکن، فکس و کپی برخوردارند.

اگر زیاد اهمیت ندارد که پرینت های شما رنگی باشند و همچنین مجبورید که مقدار بسیار زیادی از اسناد و جزوات را کپی بگیرید، بهتر است تا از پرینترهای لیزری استفاده نمایید.

پرینترهای لیزری در انواع و اقسام متعددی طبقه‌بندی می‌شوند. برای مثال ممکن است رنگی و یا تک رنگ باشند. همچنین ممکن است که پرینتر چند کاره و یا یک کاره باشد. 

به طور معمول پرینترهای لیزری به خاطر داشتن کارتریج، ظرفیت و طول عمر بیشتری نسبت به پرینترهای جوهری دارند و ارزان‌تر هستند. با   خرید نقدی یا اقساطی پرینتر لیزری درکارها سرعت بخشید!

به علاوه پرینت‌هایی که توسط این پرینترها انجام می‌شود از کیفیت مناسب برخوردار می‌باشد. این پرینترها معایبی نیز دارند. برای مثال گاهی شکل‌ها و تصاویر را نسبت به پرینترهای جوهری بد چاپ می‌کنند، قیمت خرید آنها نسبت به پرینترهای جوهر افشان بسیار بالا است. 

حجیم هستند و به فضای بیشتری نیازمندند. در ادامه قصد داریم تا به معرفی چند پرینتر لیزری اشاره کنیم. قابلیت خرید اقساطی پرینتر لیزری در قسطی کلاب فراهم شده است.

پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M706n

این پرینتر در رنگ زیبای مشکی تولید شده است و قابلیت چاپ بر روی سایزهای مختلف از کاغذ را دارد. سرعت چاپ سیاه و سفید در آن 35 برگ در یک دقیقه می باشد. ظرفیت سینی کاغذ 250 برگ است. رزولوشن چاپ 1200 دپی در هر اینچ می‌باشد.

حافظه پرینتر 256 مگابایت است و توان کار در یک ماه به اندازه 65000 برگه است. این پرینتر دارای گذرگاه ارتباطی USB و اترنت است. همچنین این پرینتر قابلیت خاموش و روشن شدن به صورت خودکار را دارد. با خرید نقدی یا اقساطی پرینتر لیزری از یک حصول کارا بهره‌مند شوید.

پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل Color Laser 150 nw

این پرینتر لیزری رنگی است و در رنگ زیبای سفید به بازار عرضه شده است. دارای وزنی در حدود 10 کیلوگرم است و کاربردی تک کاره دارد سایز کاغذهای قابل چاپ در آن از نوع A4 می‌باشد. 

البته می‌توانید سایر کاغذهای دیگر را نیز استفاده نمایید. ظرفیت سینی در حدود 150 برگه می‌باشد. سرعت چاپ رنگی به صورت 4 و سرعت چاپ سیاه و سفید به 18 می‌باشد. 

حافظه پرینتر 64 مگابایت است و پردازنده‌ای 400 مگاهرتزی دارد. متاسفانه فاقد قابلیت چاپ روی CD، چاپ دورو و چاپ بدون حاشیه است. این دستگاه همچنین فاقد اسکنر، کپی و فکس است. 

کارتریج آن به صورت لیزری است و گنجایش 700 را برای شروع دارد کارتریج رنگی گنجایش 500 دارد. دارای پورت‌های USB و اترنت است که سبب ارتباط با کامپیوتر می‌شود. همچنین از وای فای برخوردار است. با خرید اقساطی پرینتر لیزری تمامی محتواهای مورد علاقه خود را به خوبی چاپ نمایید.

پرینتر لیزری چندکاره‌ی برادر مدل MFC-L2700DW

این پرینتر در رنگ زیبای نوک مدادی به بازار عرضه شده است و در حدود 11.4 کیلوگرم وزن دارد. ظرفیت سینی برابر با 250 برگ است. قابلیت تغذیه خودکار دارد. نوع چاپتان به صورت رنگی و سیاه و سفید می باشد. 

حافظه پرینتر 32 مگابایت است و از پردازنده 200 مگاهرتزی نیز برخوردار است. در طول ماه می‌توانید تا 2000 کاغذ را چاپ نمایید. متاسفانه این پرینتر قابلیت چاپ بر روی سی دی را ندارد، ولی می‌توانید به صورت دو رو محتوای خود را چاپ نمایید. چاپ دورو با سرعتی برابر با 13 برگ در دقیقه انجام می‌شود. با خرید نقدی یا اقساطی پرینتر لیزری سرعت را تجربه کنید!

اسکنر صورت رنگی و سیاه و سفید می‌باشد. همچنین بزرگنمایی در کپی نیز به خوبی انجام می‌شود. این پرینتر قابلیت فکس با سرعت دو و نیم را دارد و حافظه‌ فکس به اندازه 400 برگ است. 

خرید قسطی پرینتر لیزری

اگر مایلید تا پرینتر لیزری خریداری نمایید، به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده‌ای كه در زمینه خرید نقدی و اقساطی به کاربران عزیز پیشنهاد می‌دهد، استفاده كنید. 

برای خرید غیر نقدی می‌توانید از این سایت اعتبار خرید اقساطی دریافت کنید و به یکی از چهار روش موجود در این سایت اقدام فرمایید. پیشنهاد ما خرید اقساطی پرینتر لیزری است.

قبل از انتشار مجددا چک شود

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی ساعت هوشمند ایسوس

خرید نقدی ساعت هوشمند ایسوس
زندگی در قرن حاضر با پیشرفت تکنولوژی و دنیایی که روز به روز بیشتر از قبل به سمت هوشمند سازی به پیش می‌رود و تاثیر زیادی که بر افزایش سرعت زندگی...

خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ از قسطی کلاب

خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ از قسطی کلاب
شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ از قسطی کلاب به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه نمایید و یک خرید...