خرید اقساطی یخچال دوقلو الکترواستیل

تاریخ انتشار:
1403/2/25 15:11:04

برند الکترواستیل یکی از بهترین برندهای ایرانی است که در طراحی و تولید یخچال بسیار موفق عمل کرده است. برای خرید اقساطی یخچال دوقلو الکترواستیل به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی مراجعه کنید.


خرید اقساطی یخچال دوقلو الکترواستیل


برررسی یخچال دوقلو الکترواستیل

با توجه به وضعیت کنونی و نوساناتی که در بازارهای مختلف وجود دارد، خرید وسایل متنوع و به خصوص لوازم خانگی به یکی از معضل‌های جدی تبدیل شده است. در بین لوازم خانگی نیز یخچال و فریزر یکی از پرکاربردترین‌ها بوده که جزو ضروری‌ترین وسایل در هر خانه می‌باشند. الکترواستیل یکی از تولید کنندگان به نام در این حوزه می‌باشد.

اگر تمایل به خرید قسطی یخچال دوقلو الکترواستیل دارید، می‌توانید با مراجعه به وبسایت قسطی کلاب از شرایط خرید مطلع شوید. همان طور که گفته شد، در حال حاضر خرید لوازم خانگی به یک پروسه سخت و طاقت فرسا تبدیل شده است. 

از طرفی پیش از اقدام به خرید، باید بتوانید نوع انتظار خود از یک یخچال فریزر را برای خود مشخص کنید. بعد آن نوبت به این می‌رسد که میزان هزینه مدنظر خود برای یک یخچال فریزر را هم تعیین کنید. با این کار فرایند انتخاب محصول به شکلی سریع تر و موثرتر انجام می‌گیرد. از طرفی باید بدانید که محصول گران‌تر، لزوما به معنای محصولی بهتر و کارآمد تر نیست. با خرید اقساطی یخچال دوقلو الکترواستیل از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

مشخصات یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل

در ادامه مطلب قرار بر این است که یخچال و فریزر دوقلو الکترواستیل مدل Electro Unique ES23 را بررسی کنیم. یکی از مولفه‌های کلیدی این محصول آن است که در عین با کیفیت بودن، دارای قیمت بالایی نسبت به باقی هم‌رده‌های خود نمی‌باشد. بنابراین می‌توان این محصول را در بین کالاهای مقرون به صرفه جای داد.

نمودار مصرف انرژی، یکی دیگر از موارد تاثیر گذار در یک محصول اینچنینی می‌باشد. این نمودار درباره این محصول A است. وزن یک کالا، یک عامل بسیار مهم در هنگام خرید آن می‌باشد. برای خرید قسطی یخچال دوقلو الکترواستیل به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

با توجه به اینکه ممکن است در آینده با تغییر منزل، نیاز به جابه جایی و انتقال وسایل به مکانی دیگر وجود داشته باشد، انتخاب یک محصول که در کنار کارایی مناسب از وزن مناسبی هم برخوردار باشد، بسیار معقولانه به نظر می رسد. وزن این یخچال فریزر در مقایسه با دیگر محصولات هم قیمت، مناسب بوده و به میزان 171 کیلوگرم می‌باشد.

مشخصات داخلی

پس از موارد ظاهری، نوبت به ویژگی‌های داخلی این کالا مانند گنجایش و ابعاد درونی آن می‌رسد. گنجایش یخچال در این محصول 385 لیتر و گنجایش فریزر آن نیز 320 لیتر است. 

ارتفاع به میزان 189 میلی‌متر، عمق 57 میلی‌متر و همچنین پهنا آن 65 میلی‌متر می‌باشد. یکی دیگر از نکات مثبت این محصول در این بازه قیمتی، بهره‌مندی از یک نمایشگر کاربردی می‌باشد. در کنار آن این یخچال فریزر، قابلیت اخطار باز ماندن درب، فیلتر تصفیه آب و آبسردکن را هم دارد. باید توجه داشته باشید که یکی از معدود ویژگی‌هایی که این محصول فاقد آن است، امکان باز شدن درب از هر دو سمت می‌باشد.

خرید اقساطی یخچال دوقلو الکترواستیل

اگر با بررسی مشخصات این کالا، علاقه مند به خرید آن شده‌اید، می‌توانید با مراجعه به وبسایت قسطی کلاب آن را خریداری کنید. لازم به ذکر است که مجموعه قسطی کلاب، فروش قسطی یخچال فریزر را هم با بهترین شرایط انجام می‌دهد. برای استفاده از این مزایا، می‌توانید به وبسایت این مجموعه مراجعه کرده و با توجه به شرایط خود، بهترین تجربه خرید را داشته باشید. 

البته توجه داشته باشید که می‌توانید تمامی هزینه محصول را به صورت نقدی نیز پرداخت کنید. برای مثال، در مورد این یخچال فریزر، شما می‌توانید با استفاده از قابلیت خرید قسطی یخچال دوقلو الکترواستیل، هم به صورت اقساط و یا به شکل نقدی هزینه آن را پرداخت نمایید. این موضوع در مورد یخچال فریزر الکترواستیل هم صدق کرده و شما می‌توانید به‌راحتی اقدام به خرید اقساطی یخچال دوقلو الکترواستیل در وبسایت قسطی کلاب کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لوازم خانگی اینترنتی با چک

خرید اقساطی لوازم خانگی اینترنتی با چک
اگر تمایل به خرید اینترنتی به صورت اقساطی دارید به سایت معتبر قسطی کلاب در بخش خرید اقساطی مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را...

خرید قسطی یخچال فریزر ایکس ویژن TT580

خرید قسطی یخچال فریزر ایکس ویژن TT580
برند ایکس ویژن یکی از بهترین برندهای ایرانی و موفق در کشور است. برای خرید قسطی یخچال فریزر ایکس ویژن به بخش یخچال فریزر در دسته...