خرید اقساطی گوشی z fold 4

تاریخ انتشار:
1403/2/20 07:17:14

برای خرید اقساطی گوشی z fold 4 با قیمتی استثنایی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید اقساطی گوشی z fold 4


گلکسی زد فولد 4

گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold 4 به صورت رسمی در 10 آگوست 2022 به علاقمندان معرفی شد. تنوع رنگ، نمایشگر 7.6 اینچی نوع Dynamic AMOLED 2x و سخت افزار مناسب، از ویژگی‌های شاخص خرید قسطی گوشی z fold 4 سامسونگ تلقی می‌گردد. این مدل گوشی تاشو در رنگ‌های شرابی، بژ، سبز و مشکی موجود است. ابعاد گوشی در حالت باز برابر با 6.3×130.1×155.1 میلیمتر و در حالت تاشده حدود 15.8×67.1×155.1 میلیمتر است.

طراحی صفحه نمایش

برخورداری از نمایشگر باکیفیت، یکی از ویژگی‌های خرید اقساطی گوشی z fold 4 سامسونگ را در بر می‌گیرد. این مدل گوشی تاشو سامسونگ دارای یک صفحه نمایش 7.6 اینچی نوع Dynamic AMOLED 2x Infinity flex می‌باشد. نمایشگر دستگاه از تراکم پیکسل 734 ppi، حداکثر روشنایی 1200 نیت، نسبت تصویر 21.6.18 و رزولوشن 1812×2176 پیکسل پشتیبانی می‌کند. نمایشگر دوم گوشی دارای ابعاد 6.2 اینچ، رزولوشن HD، نرخ نوسازی 120 هرتز و نسبت تصویر 6.5 است. کمپانی سامسونگ به منظور حفاظت از نمایشگر گوشی، از محافظ گوریلا گلس Victus + بهره برده است. بدنه گوشی با فریم آلومینیومی ساخته شده است. این ویژگی دوام دستگاه را در برابر خراش و ضربه افزایش داده است.

بخش سخت افزار و نرم افزار

ویژگی دیگر خرید قسطی گوشی z fold 4 سامسونگ به بخش سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه مربوط می‌شود. پردازنده مرکزی زد فولد 4 به چیپست چهار نانومتری Qualcomm Snapdragon 8+ مجهز شده است. همچنین، این محصول از یک پردازنده گرافیکی Adreno 670 در ساختار خود بهره می‌برد. گوشی Z Fold 4 با حافظه داخلی 256، 512 گیگا بایت، 1 ترابایت و رم 12 گیگا بایت در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. در ضمن، سامسونگ گلکسی z fold 4 از رابط کاربری One UI و سیستم عامل اندروید 12 پشتیبانی می‌کند. 

دوربین

بهره مندی از دوربین باکیفیت، دیگر ویژگی خرید اقساطی گوشی z fold 4 سامسونگ را رقم می‌زند. در پشت قاب گوشی سه دوربین با سنسورهای مختلف تعبیه شده است. دوربین اصلی زد فولد 4 از یک سنسور 50 مگاپیکسلی برخوردار می‌باشد. دوربین دوم دستگاه دارای لنز اولترا واید 12 مگاپیکسل با زاویه پوشش 123 درجه است. همچنین، دوربین سوم این مدل گوشی تاشو از یک لنز تله فوتو با سنسور 10 مگاپیکسل بهره می‌برد. ضمنا، در ساختار این محصول دو دوربین سلفی طراحی گردیده است. دوربین سلفی بیرونی دستگاه از یک سنسور با رزولوشن 10 مگاپیکسل بهره مند می‌باشد. دوربین سلفی دیگر گوشی با سنسور 4 مگاپیکسل در قسمت زیر نمایشگر قرار گرفته است.

باتری

مجهز شدن به باتری خوب و مناسب را می‌توان از دیگر مشخصات فروش قسطی Galaxy z fold 4 برشمرد. گوشی تاشو زد فولد 4 به یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4400 میلی آمپر ساعت مجهز شده است. عملیات شارژ کردن باتری گوشی با استفاده از شارژر 25 واتی انجام می‌گیرد. برای شارژ کردن کامل باتری دستگاه حدود یک ساعت زمان نیاز است.

از دیگر ویژگی‌های خرید قسطی گوشی z fold 4 سامسونگ می‌توان به قلم استایلوس، پشتیبانی از HDR10+، قابلیت HDR، پانوراما، فلش LED، حسگر اثر انگشت، سنسور نور و USB type c 3.2، اشاره نمود. 

نحوه خرید قسطی موبایل سامسونگ

فروشگاه آنلاین قسطی کلاب، زمینه مناسب برای خرید اقساطی گوشی سامسونگ گلکسی z fold 4 را به صورت غیر حضوری فراهم آورده است. پرداخت اقتصادی، تحویل کالا در سریع ترین بازه زمانی، تجربه بهترین خرید و تضمین سلامت، از نقاط قوت این فروشگاه معتبر به حساب می‌آید. ضمنا، در فروشگاه اینترنتی GhestiClub، امکان خرید انواع کالای دیجیتال به صورت نقدی نیز وجود دارد. با خرید اقساطی گوشی z fold 4 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید از دیجی کالا

خرید از دیجی کالا
در گذشته ای نه چندان برای خرید هر کالایی باید به فروشگاه های مربوطه مراجعه می کردیم و با توجه به توضیحاتی که فروشنده مطرح می کرد یکی از کالاهای....

خرید قسطی گوشی a31 سامسونگ

خرید قسطی گوشی a31 سامسونگ
برند سامسونگ همه ساله در حال ارتقا دادن و تغییرات در طراحی و تولید تلفن همراه است و تا به امروز از موفقیت بالایی برخوردار بوده است. برای ...