تلویزیون samsung

تاریخ انتشار:
1403/2/29 08:18:17

انتخاب یک تلویزیون خوب و کاربردی بسیار مهم است. امروزه بهترین برند تلویزیون در دنیا برند سامسونگ می‌باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون samsung به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


تلویزیون samsung


تلویزیون سامسونگ مدل 49RU7100

این تلویزیون سامسونگ 49 اینچ سایز دارد و در سال 2019 به بازار عرضه شده است. کیفیت نمایش تصویر در این تلویزیون به صورت 4K می‌باشد. اگر چه معماری این محصول نسبت به محصولات سال 2018 تفاوت چندانی ندارد، ولی از نظر امکانات و قابلیت‌ها دچار تغییرات فراوانی شده است.

در این تلویزیون یک تراشه قدرتمند پردازشگر UHD قرار دارد و به شما کمک می‌کند تا بتوانید از کنتراست بالاتر، رنگ‌های بیشتر و درخشندگی تصویر لذت ببرید. 

قابلیت خالص سازی رنگ که در سری‌های قبل نیز وجود داشت، به شما کمک می‌کند تا رنگ‌هایی زنده‌تر و پویاتر را بر روی صفحه نمایش خود مشاهده نمایید.

علاوه بر این‌ها، رابط کاربری هوشمند هاب نیز به شما یاری می‌رساند تا بتوانید تنوع بیشتری از امکانات را داشته باشید و سرعت پردازش‌ها نیز بالاتر رود.

دستیار آمازون یعنی الکسا و دستیار صوتی گوگل نیز به شما این قابلیت را می‌دهند تا بتوانید از امکانات صوتی زیادی برخوردار شوید. با خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون samsung یک تجربه صوتی فوق‌العاده و بی‌نظیر داشته باشید.

خروجی کلی صدا در این تلویزیون 20 وات است. البته فناوری‌های موجود کمک می‌کند تا وضوح تصویر بیشتر شنیده شود. همچنین، وجود گیرنده دیجیتالی نیز سبب می‌شود تا بتوانید به تمامی شبکه‌های استانی دسترسی کاملی داشته باشید. 

این تلویزیون مونتاژ کشورهای مصر و مجارستان است. در واقع در دو نسخه مونتاژی به بازار عرضه شده است که در نسخه مجارستانی منوی فارسی وجود ندارد، ولی ارتباط به صورت ماهواره‌ای انجام می‌شود. 

در مونتاژ مصر می‌توانید از منوی فارسی استفاده نمایید، ولی دارای امکانات ماهواره‌ای نمی‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون samsung کیفیت تصاویر را مشاهده نمایید.

در این تلویزیون از نور صفحه تخت و تکنولوژی BLU LED بهره‌مند خواهید شد. نرخ نوسازی تصویر در حدود 100 هرتز و کیفیت نمایش نمایش تصویر نیز به صورت 4K Ultra HD می‌باشد. 

همچنین، وضوح تصویر را با رزولوشنی برابر 2160 در 3840 پیکسل خواهید دید. در این تلویزیون حتی قابلیت ارتقای کیفیت تصویر را نیز خواهید داشت. نسبت تصویر چیزی در حدود 16:9 می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون samsung همه چیز زنده و اوقعی است.

در این تلویزیون از قابلیت اتوموشن پلاس بهره‌مندید. همچنین، قابلیت‌های دیگری نیز دارد. برای مثال، تقویت تصاویر به صورت خودکار صورت می‌پذیرد. 

به علاوه از نسبت کنتراست داینامیکی مگا بهره‌مندید. همچنین، دارای قابلیت  HDR 10+ است و از قابلیت ویژه میکرو دایمینگ نیز استفاده می‌کند. همچنین قابلیت HLG دارد.

در این دستگاه می‌توانید صدای گفتگو را تقویت کنید. به علاوه، صوت را با بلوتوث منتقل سازید. همچنین، از لینک مالتی روم بهره‌مند شوید. به علاوه، قابلیت دالبی دیجیتال پلاس نیز فراهم می‌باشد. 

این تلویزیون دارای پردازنده چهار هسته‌ای است که از سیستم عامل اسمارت هاب برخوردار می‌باشد. همچنین دارای اتصال وای فای می‌باشد و از قابلیت مرورگر وب نیز، بهره‌مند است. با خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون samsung قابلیت هوشمند را تجربه کنید!

این دستگاه دارای سه ورودی HDMI و دو ورودی USB است. همچنین دارای پورت شبکه است. خروجی صدای دیجیتال اپتیکالی دارد. مجهز به گذرگاه کامپوننت است. به علاوه، یک ورودی RF دارد و دارای کانال بازگشت صوتی است. 

برچسب مصرف انرژی در این تلویزیون A می‌باشد و به صورت سالیانه 133 کیلو وات برق مصرف می‌کند. با خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون samsung همیشه متصل بمانید!

تلویزیون سامسونگ

برای خرید این تلویزیون فوق‌العاده می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات بی‌نظیر این فروشگاه در رابطه با خرید اقساطی لوارم خانگی بهره‌مند شوید. 

با کمک یکی از چهار روش موجود در سایت، اقدام کنید.از لیزینگ‌های معتبر در سایت قسطی کلاب با شرایط ویژه‌ای وام بگیرید و سه الی پنج روز بعد لوازم خانگی مطلوب خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون samsung از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی جاروبرقی فیلیپس با سفته

خرید قسطی جاروبرقی فیلیپس با سفته
برند فیلیپس را می‌توان یکی از بهترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی در دنیا نامید. برای خرید قسطی جاروبرقی فیلیپس با سفته الکترونیکی یا...

خرید قسطی آبمیوه گیری میگل

خرید قسطی آبمیوه گیری میگل
برند میگل به تازگی در ایران فروش بالایی پیدا کرده است و روز به روز در حال توسعه دادن به محصولات خود است. برای خرید اقساطی آبمیوه گیری ...