خرید اقساطی گوشی شیائومی می 11

تاریخ انتشار:
1403/2/21 05:21:01

برند شیائومی موفق‌ترین برند چینی می‌باشد که در سال‌های اخیر گوی سبقت را از رقیبان ربوده است. برای خرید اقساطی گوشی شیائومی می 11 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی شیائومی می 11


معرفی جذاب‌ترین گوشی شیائومی!

سرانجام شیائومی در اواخر سال 2020 میلادی محصول جدیدش یعنی می 11 را به بازار عرضه کرد. در این نوشته قصد داریم تا طراحی، نمایشگر، عملکرد سخت افزاری و نرم افزاری، کیفیت دوربین‌ها و باتری این گوشی پرچم‌دار را بررسی کنیم. پس با ما همراه شوید، همچنین قابلیت خرید قسطی گوشی شیائومی می 11 در قسطی کلاب فراهم شده است.

مشخصات طراحی

قبل از هر چیزی باید بگوییم که می 11 در دو بسته ‌بندی هم قیمت که یکی فاقد کابل شارژ است، عرضه شده تا در صورتی که خریدار از کاربران قبلی شیائومی است، نسخه بدون شارژ را خریداری نموده و از بیشتر شدن زباله‌های الکتریکی جلوگیری به عمل آید. البته این یکسان سازی در قیمت با منطق سازگار نیست!

در پرچمدار جدید شیائومی از چرم استفاده شده تا لغزندگی را از بین ببرد، همچنین در صورتی که از قاب محافظ استفاده نشود، امکان لیز خوردن و شکستگی را تا جای ممکن کم کنند. وزن می 11 در حدود 194 گرم می‌باشد و بدنه بزرگی دارد، ولی ماژول دوربین در آن کوچک‌تر شده است. در کل وزنی سبک‌تر نسبت به مدل‌های قبلی خود دارد. 

در پنل پشتی یک فلز دایره شکل درون چرم جای گرفته است. ماژول دوربین‌ها با زوایای گرد در یک مستطیل قرار دارد. پس زمینه این ماژول مشکی رنگ است. با خرید اقساطی گوشی شیائومی می 11 یک پرچم‌دار مقرون به صرفه تهیه فرمایید!

ویژگی‌های نمایشگر

در اطراف نمایشگر با کمی خمیدگی مواجه هستید، رزولوشن 2K، نرخ تازه سازی 120 هرتزی در صفحه و استفاده از فناوری آمولد از جمله ویژگی‌های گوشی می 11 است. بر روی نمایشگر نیز لایه کورنینگ گوریلا گلس ویکنوس برای محافظت از صفحه به چشم می‌خورد. روشنایی این نمایشگر برابر با 1500 نیت است. 

حتی در زیر نور آقتاب نیز می‌توانید محتویات صفحه را به خوبی مشاهده نمایید و این فوق‌العاده می‌باشد! با خرید قسطی گوشی شیائومی می 11 فیلم ببینید، بازی کنید و از کاوش در نت لذت ببرید!

عملکرد سخت افزاری و نرم افزاری

در قلب این گجت تراشه اسنپدراگون 888 می‌تپد. تجهیزات صوتی نیز با همکاری شرکت مشهور هارمن کاردن در این پرچم‌دار قرار گرفته و اسپیکرهای دوگانه بیش از پیش تقویت شده‌اند!

رابط کاربری MIUI در نسخه 11 حالت ویژه‌ای به نام لنزهای سینمایی را ارائه می‌دهد. این رابط با داشتن حالت زوم هیچکاک یک لمسی یا وجود حالت شب برای فیلم‌برداری امکانات خوبی را برای کاربران فراهم می‌سازد. با خرید اقساطی گوشی شیائومی می 11 دقت، سرعت و کیفیت را با هم داشته باشید!

کیفیت دوربین‌ها

دوربین اصلی می 11 یک لنز شناخته شده 108 مگاپیکسلی است و در کنار آن دوربین فوق ‌عریض با لنز 13 مگاپیکسلی موجود است. در گوشی می 11 به جای سنسور تشخیص عمق، یک لنز ترکیبی تله فوتو و ماکرو با 50 میلی‌متر طول در نظر گرفته شده که سبب کمتر شدن گشودگی دیافراگم می‌باشد.

خصوصیات باتری

گوشی شیائومی می11 دارای یک باتری 4600 میلی‌آمپر ساعتی است. امکان شارژ در این باتری به صورت سیم و بی‌سیم انجام می‌شود. شارژر 55 واتی گالیوم نیترید از طریق سیم این اسمارتفون را شارژ می‌کند و قادر است تا به صورت بی‌سیم با 50 وات شارژ شود. ترکیب هر دو روش هر چیزی را بهتر می‌کند.

پس  امکان تهیه شارژ بی‌سیمی را دارید که به فن خنک کننده مجهز است و این قابلیت را دارد تا با سرعتی نزدیک به شارژر سیمی، اسمارتفون شما را شارژ کند. 

خرید اقساطی گوشی شیائومی می 11

برای خرید گوشی قسطی در تهران می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه فرمایید و از مزایای فروش اقساطی گوشی بدون چک برخوردار شوید. به کمک یکی از روش‌های موجود در سایت اقدام کنید و یک گوشی از دم قسط مناسب خریداری نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی شیائومی می 11 از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي گوشي سامسونگ

خرید اقساطي گوشي سامسونگ
برند سامسونگ زیباترین و کاربردی‌ترین گوشی‌های همراه را طراحی و تولید کرده است. شما می‌توانید برای خرید قسطي گوشي سامسونگ به بخش ...

خرید قسطی ایرپاد3

خرید قسطی ایرپاد3
یکی از هدفون‌های روز دنیا متعلق به برند اپل است. برای خرید قسطی ایرپاد3 به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه ...