خرید قسطی گوشی a52 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/24 21:47:56

جذاب‌ترین محصول سامسونگ در سال 2021 پا به بازار ایران گذاشته است و از قیمت بسیار مناسبی نسبت به امکاناتی که دارد، برخوردار می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی a52 سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی a52 سامسونگ


ستاره نوظهور کهکشان سامسونگ

یکی از محصولاتی که برند سامسونگ در سال 2021 روانه بازار کرده است، گوشی A52 می‌باشد که بسیار منحصر به فرد و استثنایی است. این گوشی جذاب در 4 رنگ بندی فوق‌العاده طراحی و تولید شده است و نظر هر فرد سخت پسندی را به خود جلب خواهد کرد. گوشی A52 در رنگ‌های یاسی، آبی، مشکی و سفید تولید شده و حق انتخاب بالایی برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

در این مقاله قصد داریم در مورد ویژگی این محصول دوست داشتنی سامسونگ مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر قصد خرید یک موبایل زیبا به همراه امکانات عالی را دارید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. ناگفته نماند که خرید اقساطی گوشی a52 سامسونگ به زودی در قسطی کلاب امکان پذیر خواهد شد.

A52 خواهر خوانده A72

همان طور که اطلاع دارید دو گوشی جدید سامسونگ با نام‌های A52 و A72 با هم به بازار عرضه شده‌اند و شباهت بسیار زیادی از لحاظ ظاهری بایکدیگر دارند، با این وجود در بعضی از امکانات با یکدیگر تفاوت دارند. از لحاظ اندازه A52 دارای 6.5 اینچ و A72 دارای 6.7 اینچ می‌باشد و اندکی صفحه نمایش بزرگتری دارد.

از لحاظ دوربین اصلی این دو گوشی استثنایی در یک رتبه می‌باشند و دارای یک لنز 64 مگاپیکسل هستند، ولی در دوربین‌های فرعی اندکی با یکدیگر تفاوت دارند و گوشی A72 دارای زوم 30 برابری است.

ناگفته نماند که این دو گوشی در باتری نیز اندکی با یکدیگر تفاوت دارند، به طوری که A72 دارای باتری 5000 میلی آمپر بر ساعتی و A52 دارای باتری 4500 میلی آمپر بر ساعتی می‌باشد. اگر تمایل به خرید قسطی گوشی a52 سامسونگ دارید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

آیا گوشی A52 ضد آب است!

کمپانی سامسونگ اعلام کرده است که گوشی A52 دارای گواهینامه IP67 می‌باشد و در عمق 1 متری آب به مدت 30 دقیقه سالم خواهد ماند، ولی نکته قابل توجه این است که در برابر فشار آب تحمل بالایی ندارد و از پای درخواهد آمد. 

به طور مثال این گوشی در برابر رفتن به زیر دوش حمام یا در معرض فشار آب قوی رفتن بسیار ضعیف است و منظور از ضد آب بودن، ریختن مقدار اندکی آب است و با وجود داشتن گواهینامه IP67 بهتر است که به استخر برده نشود. 

ناگفته نماند که اگر گوشی A52 با مایعاتی شیرین خیس شد، بلافاصله با زدن دکمه‌ها و خشک کردن گوشی به صورت همزمان از آسیب دیدن آن جلوگیری نمایید. با خرید اقساطی گوشی a52 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

دوربین شگفت انگیز A52

ماژول دوربین گوشی A52 بسیار زیبا و جذاب است و به رنگ بدنه گوشی می‌باشد. این گوشی استثنایی دارای 4 دوربین است که لنز اصلی آن 64 مگاپیکسل و دیگر لنزهای فرعی آن به ترتیب 12 ،5 و 5 می‌باشد. 

گوشی A52 سامسونگ بهترین انتخاب برای افرادی است که عاشق عکاسی هستند. با خرید قسطی گوشی a52 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید منحصر به فرد را تجربه کنید.

با تکنولوژی OIS دیگر عکسی تیره و تار نخواهید داشت!

این فناوری استثنایی در دوربین گوشی A52 به کار رفته است. به لطف این تکنولوژی در زمانی که نور محیط کافی نیست، لنز دوربین A52 شروع به دریافت نور بیشتری نسبت به حالت عادی خواهد کرد و کمک می‌کند که عکس‌هایی روشن و با کیفیت بالا داشته باشید. با وجود تکنولوژی ois در فضاهایی تاریک و کم نور، بهترین عکس‌ها را ثبت خواهید کرد. 

شرایط خرید قسطی گوشی a52 سامسونگ از قسطی کلاب!

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از برترین و بهترین فروشگاه‌های آنلاین در کشور است که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. این وبسایت استثنایی به فروش اقساطی انواع لوازم خانگی، موبایل و کنسول‌های بازی مشغول است و شما می‌توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب و دریافت اعتبار از لیزینگ‌های معتبر درون سایت، خرید کالای مورد نظر خود را انجام دهید. با خرید اقساطی گوشی a52 سامسونگ از قسطی کلاب از تکنولوژی روز دنیا لذت ببر.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی پاور بانک

خرید نقدی پاور بانک
امروزه تلفن های همراه جز لوازمی هستند که در هر ساعت از شبانه روز به آن ها احتیاج دارید و نیاز دارید که همیشه در کنار شما باشند، بنابراین شارژر ...

خرید قسطی پرینتر حرارتی

خرید قسطی پرینتر حرارتی
اگر به دنبال خرید قسطی پرینتر حرارتی با شرایطی عالی هستید، به بخش پرینتر و کپی در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه....