خرید قسطی آیفون 13 پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/25 08:12:57

جدیدترین محصول شرکت اپل با نام آیفون 13 روانه بازار شده است. برای خرید قسطی آیفون 13 پرو می‌توانید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی آیفون 13 پرو


بررسی آیفون 13 پرو

در بازار جهانی موبایل، رقابت میان ابر قدرت‌ها همچنان وجود دارد. شرکت اپل به عنوان پرچمدار این رقابت‌ها آیفون 13 پرو را عرضه کرد. با توجه به استقبال عظیم مردم، خرید قسطی آیفون 13 پرو نیز شدت گرفت.

همانطور که می‌دانید قبل از آیفون 13، اپ آیفون 12 را ارائه کرده بود. آیفون 12 نیز جزو قدرتمندترین محصولات این شرکت بود تا اینکه سروکله آیفون 13 پیدا شد.

محصولات شرکت اپل معمولا از قیمت بالایی برخوردار هستند، همانگونه که کیفیت بالایی دارند. از این رو افراد زیادی در سطح جامعه قادر به خرید نقدی محصولات این شرکت نمی‌باشند. به همین دلیل امروزه شاهد افرادی هستیم که به خرید اقساطی آیفون 13 پرو اقدام می‌کنند. برای درک بهتر این محصول قصد داریم شرکت اپل را به شما معرفی کنیم.

اپل یک شرکت فناوری چند ملیتی آمریکایی است که در زمینه نرم افزار و سخت افزار فعالیت می‌کند. این شرکت توسط استیو جابز بنیانگذاری شد و اکنون مدیر اجرایی آن تیم کوک است.

در این شرکت محصولاتی همچون تلویزیون، تلفن همراه، آیپد، و نرم افزارهای کاربردی تولید می‌شود. امیدواریم که توضیحات بالا در مورد شرکت اپل برای شما مفید بوده باشد، تا اینکه بتوانیم شما را در خرید قسطی آیفون 13 پرو راهنمایی کرده باشیم. 

درباره گوشی آیفون 13 پرو

همانطور که می‌دانید تلفن همراه جزو کالای دیجیتال محسوب می‌شود و اهمیت بسیاری در زندگی اجتماعی دارد، بنابراین خرید آن برای برخی افراد بسیار ضروری است و برای برخی جنبه تفریحی و مد دارد. در ادامه قصد داریم با ارائه برخی توضیحات و مشخصات شما را در خرید اقساطی آیفون 13 پرو راهنمایی کنیم. با ما همراه باشید.

یکی از مهمترین نکات قابل توجه سخت افزار این دستگاه می‌باشد که بسیار با کیفیت است. همچنین سایز و اندازه آن می‌تواند نظر خیلی‌ها را جلب کند.

• 6.1 اینچ

• وضوح تصویر: 2532 در 1170 پیکسل

• نرخ نوسازی صفحه نمایش : 120 هرتز

• دوربین پشت: 12 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل

• دوربین سلفی: 12 مگاپیکسل

• باتری: 3095 میلی‌آمپر ساعت

• حافظه داخلی: تا یک ترابایت 

صفحه نمایش این دستگاه 6.1 اینچ می‌باشد، و وضوح تصاویر آن 2532 در 1170 پیکسل است. لازم به ذکر است که نرخ نوسازی صفحه نمایش آیفون 13 پرو، 120 هرتز می‌باشد.

همانطور که در بالا مشخص شده است، وضعیت وضوح دوربین‌های این دستگاه به صورتی یکسان می‌باشند. یعنی هر چهار دوربین آن کیفیت 12 مگاپیکسل را ارائه می‌کنند. 

از دیگر نکاتی که موجب افزایش خرید قسطی آیفون 13 پرو می‌شود، باتری این دستگاه است که ظرفیت بیشتری را نسبت به سایر نسخه‌های خانواده خود را دارد. باتری این دستگاه 3095 میلی آمپر ظرفیت دارد و می‌تواند به صورت بی‌سیم و سریع شارژ شود.

این دستگاه از تراشه A15 Bionic استفاده می‌کند. همچنین دارای سه دوربین در پشت، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه می‌باشد. ظاهرا این تلفن همراه ضد آب و گرد و غبار است. همچنین حسگر اثر انگشت آن زیر صفحه نمایش قرار دارد و دارای سنسور تشخیص چهره نیز می‌باشد.

این گوشی از شبکه 5G نیز پشتیبانی می‌کند، و قابلیت استفاده از سیم‌کارت‌های نانو را نیز دارد. نکته مهمی که وجود دارد این است که این دستگاه فاقد جک 5/3 میلیمتری صدا می‌باشد، و باید از جایگزین هدفون بی‌سیم استفاده کرد. 

خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرو

امیدواریم که تمامی توضیحات فوق در جهت خرید اقساطی آیفون 13 پرو برای شما مفید بوده باشد. در ادامه فروشگاه قسطی کلاب را جهت خرید موبایل و سایر لوازم دیجیتال معرفی می‌کنیم. قسطی کلاب فروشگاهی آنلاین جهت فروش قسطی موبایل و سایر لوازم دیجیتال است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی مانیتور جی پلاس با سفته

خرید اقساطی مانیتور جی پلاس با سفته
مانیتورهای جی پلاس جز برترین مانیتورهای ایرانی می‌باشد. برای خرید اقساطی مانیتور جی پلاس با سفته به بخش مانیتور در دسته بندی کالای...

خرید گوشی se اقساطی

خرید گوشی se اقساطی
اپل نسل دوم آیفون SE را معرفی کرد. یک آیفون قدرتمند جدید با نمایشگر 4.7 اینچی Retina HD، همراه با Touch ID برای امنیت پیشرو در صنعت به....