خرید هدفون شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/17 11:09:50

هدفون‌های شیائومی با طراحی بی‌نظیری که دارد توانسته تاکنون مشتریان بسیاری را مجذوب خود کند. شما می‌توانید برای خرید اقساطی هدفون شیائومی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید هدفون شیائومی

بررسی هدفون شیائومی

مدل پایه ایر بودز شیائومی از جمله محبوب‌ترین هدست‌های موجود در سطح جهان است که قیمتی مقرون به صرفه دارد. برخی معتقدند که این هدفون یک نسخه مشابه هدفون گلوبال ردمی ایر داتس می‌باشد! 

بدنه و حجم این هدفون بلوتوثی کوچک است، ولی توانایی‌های بالایی دارد. به جرات می‌توان گفت که بدون استفاده از هیچ گونه کابل، این هدست می‌تواند یک تجربه لذت بخش را در مکالمه و یا گوش دادن به فایل صوتی برایتان فراهم سازد. با خرید نقدی یا اقساطی هدفون شیائومی یک تجربه دلنشین صوتی داشته باشید!

طراحی عالی

شاید به دلیل داشتن قیمتی مقرون به صرفه فکر کنید که کیفیت این هدفون مناسب نیست. این موضوع حقیقت ندارد، بلکه کیفیت بدنه در این هدفون بسیار بالا و ارگونومی خوبی دارد. بنابراین به راحتی در گوش جای می‌گیرد. 

سبکی آن طوری است که می‌توانید به راحتی سیلیکون آن را داخل گوش قرار دهید و در هنگام حرکت نیز، هیچ نگرانی بابت بروز مشکلات در صورت افتادن هدفون نخواهید داشت. با خرید نقدی یا اقساطی هدفون شیائومی كیفیت را احساس كنید!

گواهینامه ضد رطوبت

جالب است بدانید این هدفون دارای گواهینامه استاندارد به نام IPX5 است. گواهینامه IPX5 نشان ‌دهنده این مورد می‌باشد که هدفون شما در برابر تعریق و رطوبت کم، مقاوم است و به راحتی می‌توانید آن را در گوشتان بگذارید و ورزش‌های رزمی انجام دهید.

می‌توانید به کوه بروید و هیچ نگرانی بابت آسیب ناشی از عرق گوش نداشته باشید. در ادامه قصد داریم تا به مشخصات اصلی این هدفون بپردازیم. ناگفته نماند که  قابلیت خرید نقدی یا اقساطی هدفون شیائومی در قسطی كلاب فراهم شده است.

كنترل تنظیمات

وزن مناسب این هدفون تنها 4 گرم است، بنابراین وقتی از آن استفاده می‌کنید، احساس مطلوبی خواهید داشت. تنظیم عملکرد آن توسط پنل لمسی انجام می‌شود و این پنل در قسمت پشت هدفون قرار دارد. 

می‌توانید با کوچکترین حرکت و ضربه اشاره‌ای به هدفون شیائومی آن را کنترل کنید، همچنین شما قادر هستید تا تماس‌های ورودی و خروجی خود را قطع کنید. موسیقی در حال پخش را متوقف نمایید و یا حتی به گوگل یک فرمان صوتی برای انجام کارهایتان بدهید!

شارژ مناسب

این هدفون یک کیس شارژی مغناطیسی دارد که بسیار جمع و جور است. وزن کمی دارد، استایل آن شیک و به راحتی حمل می‌شود، همچنین توسط یک کابل مخصوص USB شارژ می‌شود. مدت زمان شارژ نیز، تنها یک ساعت می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی هدفون شیائومی همیشه شارژ شارژ باشید!

اتصال به گوشی همراه

نحوه اتصال بین هدفون و گوشی همراه شما نیز به راحتی انجام می‌شود. برای این کار لازم است بلوتوث روشن باشد. نسخه بلوتوثی که هدفون از آن پشتیبانی می‌کند، همان نسخه معروف بلوتوث 5 است. ایربودز می‌تواند اتصال بلوتوث را تا مسافت 10 متر حفظ کند. با خرید نقدی یا اقساطی هدفون شیائومی همیشه به همراهتان متصل بمانید!

قابلیت ‌های ویژه

یکی از قابلیت‌های فوق‌العاده در این هدفون، وجود قابلیت پشتیبانی از سیستم پیشرفته به نام DSP می‌باشد. با وجود میکروفون اختصاصی که درونش قرار دارد، سر و صداهای مزاحم بیرون و اطراف را تشخیص دهد و مقدار نویز را کم و یا حتی در برخی از مواقع حذف کند. بنابراین، شما یک تجربه صوتی فوق‌العاده شفاف خواهید داشت!

یکی از ویژگی‌های بی‌نظیر این هدفون، فناوری موسوم به One Step می‌باشد. فناوری یک مرحله‌ای کمک می‌کند تا قبل از این که بین هدست شما و گوشی یک ارتباط بلوتوثی برقرار گردد، از شما اجازه گرفته شود. البته، در دفعات بعدی، اتصال خود به خود انجام می‌شود. برای اینکار کافی است هدفون را از جعبه شارژ خود خارج کنید!

جمع بندی

اگر بخواهیم به نکات مثبت این هندزفری اشاره کنیم، می‌توانیم موارد زیر را برشماریم:

• وجود تماس‌های شفاف

• کیفیت عالی صدا

• وزن سبک و حجم کوچک

• باتری طولانی مدت در حدود 12 ساعت

• طراحی بدون سیم

• پشتیبانی از نسخه بلوتوث 5

• ارگونومیک بودن و راحتی استفاده در گوش

• قیمت مقرون به صرفه

پیشنهاد خرید هدفون بی‌سیم شیائومی مدل Earbuds Basic

برای داشتن این هدفون بی‌نظیر و مقرون به صرفه کافی است تا به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و این محصول را سفارش دهید. در صورت نیاز هم می‌توانید از خرید اقساطی بهره‌مند شوید. پیشنهاد ما به شما خرید نقدی یا اقساطی هدفون شیائومی از قسطی كلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي لپ تاپ ایسوس با چک

خرید قسطي لپ تاپ ایسوس با چک
اگر به دنبال خرید قسطي لپ تاپ ایسوس با چک هستید، به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...

خرید اقساطی لپتاپ ال جی

خرید اقساطی لپتاپ ال جی
برند ال جی یکی از بهترین برندهای دنیا است که به تازگی از لپ تاپ گیمینگ خود رونمایی کرده است. برای خرید اقساطی لپتاپ ال جی به بخش لپ