خرید اقساطي ماشین ظرفشویی جی پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/27 13:57:58

کمپانی جی پلاس در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می‌کند و سبد محصولاتی کاملی دارد. برای خرید اقساطي ماشین ظرفشویی جی پلاس به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطي ماشین ظرفشویی جی پلاس


رونمایی از ماشین ظرفشویی جی پلاس

آیا شما هم علاقمند هستید تا جدیدترین ماشین ظرفشویی جی پلاس را امتحان کنید؟ این محصول جدید، با داشتن رتبه مصرف انرژی و برخورداری از هشت برنامه شستشوی اصلی، مناسب یک خانواده پرجمعیت می‌باشد.

برای آشنایی بیشتر با مشخصات این محصول، در این مقاله با ما همراه باشید. قابلیت خرید قسطي ماشین ظرفشویی جی پلاس در قسطی کلاب فراهم شده است.

ظرفیت مناسب

اگر شما یک خانواده شاد و پرجمعیت دارید و یا مهمانان زیادی به منزل شما رفت و آمد می‌کنند، دیگر لازم نیست تا از بابت شستشوی ظرف‌ها نگرانی داشته باشید و یا متحمل زحمت زیادی شوید! ماشین ظرفشویی مبله جدید جی پلاس قادر است تا پاسخگوی شستشوی ظروف 14 نفر باشد.

شستشوی سریع

این ماشین مبله توانایی شستشوی حجم زیادی از ظروف را تنها در عرض نیم ساعت دارد. بنابراین، اگر ظروف شما زیاد است و می‌خواهید چندین دور ماشین را روشن کنید و یا اینکه عجله دارید تا زودتر همه چیز را به کابینت برگردانید، بهتر است تا به این محصول اعتماد کنید و آن را خریداری نمایید. با خرید اقساطي ماشین ظرفشویی جی پلاس کارهایتان نظم و سرعت بیشتری می‌یابد.

کم‌ صدا بودن

در حال حاضر این محصول در سه رنگ زیبا و پرفروش سفید، تیتانیومی و نقره‌ای تولید می‌شود. با این سه رنگ جذاب می‌توانید تمامی آشپزخانه خود را همرنگ سازید. باید بگویم که میزان صدا نیز در این ماشین مناسب است و تنها 49 دسیبل صوت ایجاد می‌شود. بنابراین یک محصول بی‌نظیر و کم سر و صدا است.

قابلیت برنامه ریزی اضافه

علاوه بر اینکه این ماشین دارای هشت برنامه شستشوی اصلی و خودکار است، شما نیز می‌توانید به اختیار خود سه برنامه منحصر به فرد را در آن برنامه‌ریزی کنید. با خرید اقساطي ماشین ظرفشویی جی پلاس برآورده شدن هیچ رویایی دور از واقعیت نخواهد بود!

شستشوی اقتصادی

یکی از قابلیت‌های مهم در این ماشین ظرفشویی برنامه شستشوی اقتصادی است. اگر نسبت به مصرف برق و انرژی دغدغه دارید، می‌توانید با استفاده از این گزینه، شستشوی مطلوبی داشته باشید.

شستشوی پرقدرت 

اگر احساس می‌کنید که نیاز است تا شستشو با سرعت و شدت بیشتری انجام شود، می‌توانید از برنامه‌ای به نام رپید استفاده کنید. با خرید قسطي ماشین ظرفشویی جی پلاس شستشو معنای کاملی دارد.

شستشوی ظروف حساس

از جمله امکانات ویژه در برنامه‌های خاص این ماشین، شستشوی ظروف حساس و شکننده است. گاهی شما نسبت به چینی‌ها و یا ظروف خود حساسیت دارید و می‌ترسید تا آن‌ها را درون ماشین بگذارید مبادا آسیبی ببینند. پس توصیه می‌کنیم بدون داشتن هیچ نگرانی، ظروفتان را به ماشین بسپارید تا بعد از شستشو از شدت درخشش برق بزنند!

شستشوی ظروف چرب و تمیز

برخی از اوقات ظروف چربی را درون ماشین قرار می‌دهید و می‌خواهید پیش از شستشو کمی خیس بخورند تا چربی اضافی آن‌ها زودتر گرفته شود. قابلیت پیری رینز به شما کمک می‌کند تا این کار انجام شود. 

شما می‌توانید ظروف چسبنده و چرب را با برنامه اینتنسیو شستشو دهید و بر عکس ظروفی که کثیفی کمی دارند و یا تنها دچار گرد و غبار شده‌اند را با برنامه لیت شستشو دهید.

شستشوی بدنه و قسمت داخلی

در این محصول، قابلیت شستشوی بدنه ماشین نیز با استفاده از گزینه سلف کلین انجام پذیر است. خرید اقساطي ماشین ظرفشویی جی پلاس در قسطی کلاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

گارانتی معتبر

فراموش نکنید که لوازم خانگی جی پلاس توسط شرکت گلدیران گارانتی می‌شود. بنابراین، هیچ نگرانی بابت خدمات پس از فروش و یا ضمانت نداشته باشید.

پیشنهاد ویژه خرید ماشین ظرفشویی جی پلاس

برای تهیه این محصول جدید و بی‌نظیر جی پلاس، بدون هیچ معطلی به سایت قسطی‌کلاب مراجعه کنید. شما می‌توانید از خدمات فروش اقساطی در این فروشگاه استفاده نمایید. 

از لیزینگ‌های موجود در سایت قسطی کلاب وام بگیرید و چند روز بعد ماشین ظرفشویی دوست داشتنی خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطي ماشین ظرفشویی جی پلاس از قسطی ‌کلاب می‌باشد. همین حالا نسبت به سفارش خرید آن اقدام نمایید!

سایر بلاگ های مرتبط

اتو بخار آریته قسطی

اتو بخار آریته قسطی
دون تردید نقش و اهمیت اتوهای بخار در از بین بردن باکتری ها و آلودگی های روی سطح لباس و سلامتی انسان و همینطور برخورداری از لباس های مرتب و بدون ..

خرید اقساطی ظرفشویی پاک شوما

خرید اقساطی ظرفشویی پاک شوما
ماشین ظرفشویی یکی از وسایل برقی مورد استفاده و ضروری در هر خانه‌ای است. برای خرید اقساطی ظرفشویی پاک شوما به بخش ماشین ظرفشویی...