خرید اقساطی پراید

تاریخ انتشار:
1403/2/30 10:36:02

خودرو پراید یکی از پر فروش‌ترین خودروهای سایپا می‌باشد که در بین ایرانیان به علت قیمت مناسبی که دارد، بسیار محبوب است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی پراید به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. 


خرید اقساطی پراید


معرفی مدل‌های مختلف پراید

در این بلاگ قصد داریم تا در رابطه با انواع تیپ‌ها و مدل‌های پراید که در بازار ایران وجود دارند، توضیحاتی ارائه دهیم. به طور حتم شما خودروی پراید را در خیابان دیده‌اید. 

برای مثال پراید با نام SL ،SE ،SX ،EX ،LE و TL برخی از این تیپ‌های موجود در بازار هستند. در ادامه قصد داریم تا به معرفی یکی از این مدل‌ها بپردازیم. قابلیت خرید اقساطی پراید در قسطی کلاب فراهم شده است.

تاریخچه عرضه پراید در ایران

اولین بار، پرایدهای صندوق ‌دار که در خیابان‌ها به وفور دیده می‌شوند و بسیاری از رانندگان تاکسی‌ سواری نیز از آنها استفاده می‌کنند، مدل صبا نام گرفتند. همچنین مدل نسیم همان نسخه هاچ ‌بکی مدل صبا بود. 

چند سال بعد یعنی در سال 1389، پراید 131 جایگزین پراید نسیم و صبا شد. به جز این مدل‌ها، پراید 141، 132 و وانت پراید یا پراید 151 نیز تولید می‌شدند.

پایان خط تولید پراید

این محصول بیست و هفت ساله که تولید اولیه‌اش در سال 1372 آغاز شده بود و فراز و نشیب‌هایی در ارتقای کیفیت و ارائه خدمات داشت، سرانجام در سال 1399 خطوط تولید خودش را متوقف ساخت. 

در مرداد 1399 پراید 131 یاد و خاطره تولید خود را به دست تاریخ سپرد. البته قبل از این هم مدل 132 در دی 1398 خاتمه یافته بود. پراید 111 نیز، تولید خودش را در اردیبهشت 1399 متوقف ساخت. 

سایپا هیج جایگزینی برای این خودرو ارائه نکرده، ولی یکی از اهدافش عرضه محصولاتی مانند تیبا، کوییک و ساینا به بازار است. با خرید قسطی پراید از تولید یک محصول داخلی حمایت کنید.

پراید سایپا 141

پراید 141 به عنوان نسخه جدیدی از پراید صندوقدار است که از نظر ظاهر، بهتر شده است. از نظر فنی تفاوت چندانی با پرایدهای تیپ دیگر ندارد. موتور آن 1.3 لیتر است و با قدرت 71 اسب بخار حرکت می‌کند. 

بیشترین تغییر در فرم بدنه پراید و در قسمت عقب نهفته است. داخل کابین نیز قسمت تو‌دری و داشبورد حالتی متفاوت دارد و صندلی‌ها حالتی خوابانده شده دارند.

 نکته مثبت این پراید در وزن بیشتر آن می‌باشد که رانندگی درون جاده را با ایمنی بیشتری برقرار می‌سازد. ولی به دلایل ظاهری با فروش خوبی روبرو نبوده است. با خرید اقساطی پراید ایمن‌ برانید!

مشخصات فنی

موتور این پراید یک موتور چهار سیلندر خطی است که با بنزین کار می‌کند. حداکثر قدرت آن در 5250 دور در دقیقه 71 اسب بخار و حداکثر گشتاور آن در 2750 دور در دقیقه 108 نیوتن متر است. 

حجم موتور در این ماشین 1323 سی‌سی می‌باشد و قادر است تا در 16 ثانیه از حالت سکون تا شتاب صد کیلومتر بر مجذور ثانیه، شتاب بگیرد. با خرید قسطی پراید تجربه یک رانندگی لذت بخش را داشته باشید.

حداکثر سرعت این خودرو 160 کیلومتر در ساعت و وزنی برابر با 940 کیلوگرم دارد. فاصله محوری 2345 میلی‌متر است و نوع چرخ و ابعاد آن نیز به صورت 165/65R13 می‌باشد. ناگفته نماند که آلایندگی این خودرو دارای استاندارد یورو 4 است. 

باک بنزین آن 40 لیتر گنجایش دارد و میتواند تعداد پنج سرنشین را ساپورت کند. با خرید نقدی یا اقساطی پراید محصولی مناسب شهر داشته باشید!
امکانات این خودرو شامل موارد زیر است:

• وجود سیستم تهویه هوای مطبوع

• داشتن قفل مرکزی

• سیستم ضد سرقت ایموبلایزر

• شیشه‌های بالابر برقی تنها برای درب‌های جلو

• داشتن آینه‌های جانبی تاشو با قابلیت تنظیم از داخل 

• وجود گرمکن شیشه عقب

• داشتن صندلی‌های ارگونومیک جدید

• وجود ترمز ABS

• برف پاک کن بر روی شیشه جلو با دور قابل تنظیم

• فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم ارتفاع

• داشتن کمربند ایمنی جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع

• چراغ جلو با تنظیم زاویه نور

• برخورداری از کیسه‌ هوای برای سرنشینان جلو

پیشنهاد خرید اقساطی پراید از لیزینگ‌های موجود در قسطی کلاب!

پیشنهاد می‌کنیم تا برای خرید خودروی مورد نظرتان به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات خرید اقساطی لیزینگ‌های موجود در قسطی کلاب برخوردار شوید.

شما می‌توانید از لیزینگ‌ها تا سقف مناسبی وام بگیرید و خودروی محبوبتان را به صورت اقساطی خریداری نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی پراید از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی خودرو تیبا از قسطی کلاب

خرید اقساطی خودرو تیبا از قسطی کلاب
خودرو تیبا را می‌توان یکی از خودروهای اقتصادی ایرانی نامید. برای خرید اقساطی خودرو تیبا به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت...

خرید قسطی موتور سیکلت وسپا

خرید قسطی موتور سیکلت وسپا
یکی از وسایل نقلیه‌ای که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، موتور سیکلت است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی موتور سیکلت وسپا به بخش ...