فروش اقساطي گوشي سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/26 16:33:03

شرکت سامسونگ یکی از تولید کننده های باکیفیت و پیشرو در زمینه تولید گوشی های پیشرفته است که به صورت مداوم و با به کار گیری تکنولوژی روز دنیا در حال جذب کاربر های خود است. برای فروش اقساطي گوشي سامسونگ به بخش وسایل دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


فروش اقساطي گوشي سامسونگ


سامسونگ تولید کننده گوشی های پیشرفته

گوشی سامسونگ یکی از برند های معروف و پرطرفدار در ایران و سایر کشور های جهان است که به دلیل کیفیت و کارایی بالا نسبت به سایر برند های موجود طرفداران بیشتری دارد. گوشی های موجود در بازار با توجه به امکاناتی که ارائه می دهند، قیمت های متفاوتی نیز دارند. با توجه به افزایش قیمت گوشی سامسونگ در کنار سایر موبایل ها و لوازم دیجیتال خرید نقدی آن ها برای بسیاری از افراد امکان پذیر نیست. 

امروزه افراد بسیاری لوازم مورد نیاز خود مانند لوازم منزل، پوشاک و لوازم دیجیتال را به شکل اقساطی خریداری می کنند تا اگر توانایی پرداخت یکجا و نقدی کالایی را ندارید بتوانید به صورت اقساط آن را تهیه کنید. در شرکت معتبر قسطی کلاب می توانید تمام کالا های مورد نیاز خود را به شکل اقساطی و در کوتاه ترین زمان ممکن خریداری کنید. در این بخش به طور اختصاصی شما را با نحوه خرید و فروش اقساطي گوشي سامسونگ آشنا می کنیم. 

مزایای خرید اقساطی گوشی سامسونگ

 خرید بدون نیاز به پیش پرداخت:

یکی از ویژگی های خرید آنلاین از سایت قسطی کلاب آن است که در صورتی که خرید شما قیمتی کمتر از 5 میلیون داشته باشد، نیازی به پیش پرداخت نخواهید داشت. بدون پرداخت حتی یک هزار تومان وسیله مورد علاقه خود را تهیه کنید. به طور مثال می توانید از خرید اقساطي گوشي سامسونگ بهره شوید و ظرف مدت کوتاهی گوشی مورد نظرتان را سفارش دهید.

پرداخت تنها 30 درصد برای گوشی های بالای 5 میلیون

اگر قصد خرید گوشی سامسونگ با قیمت های بالاتر را نیز دارید، سایت قسطی کلاب نیز شرایط خرید را برای شما فراهم کرده است، شما عزیزان می توانید تنها با پرداخت 30 درصد قیمت گوشی هایی که بالای 5 میلیون تومان قیمت دارند، گوشی مورد نظرتان را خریداری کرده و اقساط آن را به صورت ماهیانه پرداخت کنید.

تنوع و گوناگونی مدل های گوشی سامسونگ

یکی از ویژگی های بی نظیر در سایت تنوع و گوناگونی مدل های مختلف گوشی است. در این سایت می توانید تمامی مدل های مختلف گوشی سامسونگ از سری نوت تا سری جی و اس را پیدا کنید و گوشی مورد نظرتان را انتخاب کنید. در این سایت می توانید گوشی سامسونگ مورد نظرتان را با رنگ مورد علاقه تان خریداری کنید. قسطی کلاب با توجه به شرایط ایجاد شده، رنگ های مختلف گوشی های سامسونگ را در اختیار افراد قرار داده است.

اقساط کوتاه مدت و بلند مدت

یکی دیگر از مزایای خرید اقساطی گوشی سامسونگ آن است که می توانید تعداد اقساط را خودتان انتخاب کنید. اقساط را می توانید به صورت 3 تا 12 ماهه با توجه به شرایط مالی خودتان انتخاب و پرداخت کنید. به این نکته نیز توجه داشته باشید که هر چه تعداد اقساط کمتر باشد، سودی که از شما گرفته خواهد شد، کم تر بوده و خرید اقتصادی تری خواهید داشت.

زمان تحویل کوتاه

با خرید گوشی سامسونگ از سایت قسطی کلاب در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید گوشی همراه خود را تهیه کنید. بعد از ثبت نام در سایت، ارائه مدارک لازم و عقد قرارداد بین شما و شرکت می توانید گوشی مورد نظرتان را انتخاب کرده و سفارش دهید.

 کمترین سود در خرید اقساطی

برای خرید اقساطی باید میزان سود مشخصی را پرداخت نمایید، ولی با خرید اقساطی گوشی سامسونگ از سایت قسطی کلاب شما کمترین سود ممکن را پرداخت می کنید و قیمت نقدی و قسطی گوشی اختلاف زیادی با هم نخواهد داشت.

نحوه خرید اقساطی از قسطی کلاب به 3 صورت است. خرید اقساطی از بای چک، خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان و خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان که هر کدام از این روش‌ها شرایط مخصوص به خود را دارند.

بنابراین با وجود تمامی مزیت های سایت قسطی کلاب شما عزیزان می توانید برای فروش اقساطي گوشي سامسونگ به سایت ما مراجعه نمایید

سایر بلاگ های مرتبط

تبلت لنوو اقساطی

تبلت لنوو اقساطی
با توجه به شرایط اقتصادی فعلی که خرید کالاهای دیجیتال مانند تبلت برای اغلب مردم سخت شده است، یکی از بهترین راه های موجود مراجعه به بخش...

خرید قسطی مک بوک پرو با چک

خرید قسطی مک بوک پرو با چک
اگر قصد خرید قسطی مک بوک پرو با چک را دارید می‌توانید به سادگی به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...