خرید اقساطی خودرو تارا

تاریخ انتشار:
1403/2/15 20:23:34

خودرو تارا یکی از جدیدترین محصولات ایران خودرو است که کیفیت بسیار عالی را دارا می‌باشد. برای خرید اقساطی خودرو تارا به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی خودرو تارا


معرفی خودرو تارا

اخیرا ایران‌خودرو در سبد فروش محصولاتش از یک خودروی ویژه به نام K132 استفاده کرده که قرار است با نام تارا (به معنی ستاره) به بازار عرضه شود. این ماشین بر روی پلتفرم پژو 301 ساخته شده و در دو مدل دستی و اتوماتیک عرضه می‌شود.

قیمت مدل دستی تارا طرف کارخانه 280 میلیون و قیمت مدل اتومات در حدود 380 میلیون تومان می‌باشد. این درحالی است که خودروساز رقیب یعنی سایپا محصول جدیدی با نام شاهین وارد بازار کرد. قابلیت خرید قسطی خودرو تارا در قسطی كلاب فراهم شده است.

ایران‌ خودرو مدعی است که بیش از 93% از قطعات تارا، در ایران تولید می‌شود. البته، به كارگیری ادوات خارجی و تجهیزات الکترونیک كمی این ادعا را زیر سوال می‌برد. در صورتی که تحریم‌های خارجی ممکن است بار دیگر امکان مونتاژ و تولید یک خودرو منطبق با پلتفرم خارجی را با چالش روبه‌رو سازد. البته به تازگی قراردادی بین سیتروئن و ایران‌خودرو بسته شده که طبق مفاد ذکر شده، مانع قانونی خاصی نخواهد داشت. در این بلاگ قصد داریم تا به مشخصات این محصول بپردازیم.

طراحی

از نظر کارشناسی طراحی جلوی تارا، بی‌شباهت به اصول طراحی دنا و دنا پلاس نیست که مشابه فورد موستانگ طراحی می‌شوند. چراغ‌های اصلی و سپر تارا نیز مستثنی نیست. حالت پیوسته چراغ‌ها در قسمت پشت نیز شباهت زیادی به دوج چارجر دارد. حجم‌دهی‌ها در بدنه به خوبی انجام شده است. 

طراحی این خودرو نسبت به محصولات قدیمی ایرانی مثل سمند و پژو 405 جذاب و چشم‌گیر است، ولی در مقایسه با محصولات خارجی مثل پژو 301 و حتی اتومبیل‌های چینی جای رشد بیشتری دارد. با خرید اقساطی خودرو تارا ایمن برانید!

مشخصات فنی تارا

در ساخت k132 از موتور 6.1 لیتری EC5 استفاده شده كه شباهت زیادی به TU5 دارد. حتی قدرت موتور و گشتاور نیروی آن نیز مشابه پژو 301 فرانسوی است. البته در اروپا می‌توان به جای این موتور درخواست موتور 6.1 لیتری PureTech را داد. محصولات جدید تارا دارای قدرتی برابر با 110 اسب بخار و گشتاوری معادل 150 نیوتن متر هستند.

این ماشین در پژو 301 فرانسوی كه موتور مشابهی دارد، در هر صد كیلومت 6.6 لیتر بنزین مصرف می‌كند. این خودرو از استاندارد آلایندگی یورو 5 استفاده می‌كند و از یک جعبه شش دنده دستی كه محصوصلی جدید است، برخوردار می‌باشد. 

جعبه‌دنده خودکار تارا قرار است با موتور توربوشارژ 1650 سی‌سی ارائه شود كه در دنا پلاس قرار می‌گیرد و قدرتی برابر با 165 اسب بخار و گشتاوری معادل 240 نیوتون متر است. با خرید اقساطی خودرو تارا كیفیت را تجربه كنید!

امكانات ایمنی و رفاهی تارا

با خرید قسطی خودرو تارا امكاناتی مناسب داشته باشید. در محصول استاندارد جدید ایران‌خودرو از امكانات رفاهی زیر استفاده شده است:

• فرمان برقی

• کروزکنترل

• محدودکننده سرعت

• نمایشگر لمسی ۷ اینچ

• تهویه مطبوع دستی

• شیشه‌ها و آینه‌های برقی

• چراغ LED روشنایی روز

• کامپیوتر سفری

• پوشش چرم

• سانروف

• کیسه ‌هوای جانبی

• حسگر نور و باران

• حالت رانندگی اسپرت و برفی

• سنسور پارک و دوربین عقب

• کیسه‌های هوایی سرنشینان جلو

• ترمز دیسکی در جلو و عقب

• سیستم کنترل پایداری الکتریکی

پیش‌بینی قیمت تارا

با وجود شرایط اقتصادی بد ایران و بازار انحصاری خودروی داخلی نمی‌توانیم قیمت ثابتی برای این محصول پیش‌بینی كنیم، ولی با این وجود نكاتی محتمل است. برای مثال مدل دستی این ماشین پیش پرداخت قیمتی در حدود 105 میلیون تومان خواهد داشت كه نسبت به خودروی رقیب یعنی شاهین مقرون (180 میلیون) به صرفه است. خودروی اتوماتیک نیز احتمالا قیمت پیش پرداختی در رنج 200 میلیون تومان خواهد داشت. 

این درحالی است كه پیش‌ خرید مدل دستی تارا در سال گذشته در حدود 120 میلیون تومان بود و برای دنده اتوماتیک این مدل قیمتی حدود 150 میلیون تومان در نظر گرفته شده بود كه یک سال بعد تحویل داده می‌شد. قیمت كل تارا در مدل دنده‌ای بین 250 تا 300 میلیون تومان و پیش‌پرداخت ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان خواهد بود.

پیشنهادخرید اقساطی خودرو تارا از قسطی کلاب

برای خرید خودرو تارا به لیزینگ قسطی كلاب مراجعه فرمایید تا از وام و مزایای پرداخت اقساطی لیزینگ‌های معتبر در سایت برخوردار شوید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی خودرو تارا از قسطی كلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ماشین تندر 90

خرید قسطی ماشین تندر 90
یکی از بهترین ماشین‎‌های موجود در کشور تندر 90 است که بسیار پر طرفدار می‌باشد. برای خرید اقساطی تندر 90 از قسطی کلاب به بخش وسایل ...

خرید قسطی خودرو پژو پارس با چک

خرید قسطی خودرو پژو پارس با چک
پژو جز پرطرفدارترین خودروهای کوجود در ایران است که با توجه به قیمت‌های خودروهای وارداتی از قیمت مناسبی برخوردار می‌باشد. برای خرید...