خرید اقساطی شیائومی نوت 8

تاریخ انتشار:
1403/2/14 08:37:47

شرکت شیائومی در زمینه تلفن همراه پیشرفت چشمگیری داشته و در سال‌های اخیر فروش بالایی را تجربه کرده است. برای خرید اقساطی شیائومی نوت 8 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی شیائومی نوت 8


مشخصات فنی شیائومی نوت 8

شیائومی نوت 8 یکی از جذاب‌ترین و زیبا‌ترین محصولات کمپانی شیائومی می‌باشد و در اواسط سال 2019 میلادی به بازار عرضه شده است. در ساخت این محصول از نمایشگر‌های IPS LCD استفاده شده و نمایشگر این گوشی توانایی پشتیبانی از 16 میلیون رنگ را دارا می‌باشد.

نمایشگر 6.3 اینچی این کالای دیجیتال دارای رزولوشن 2340*1080 پیکسل است و از محافظ گوریلا گلس 5 برای پشتیبانی و مراقبت از نمایشگر و قاب پشتی آن استفاده شده و مقاومت بالای این اسمارت فون باعث افزایش تمایل مردم و علاقه‌مندان برای خرید اقساطی شیائومی نوت 8 شده است. 

جالب است بدانید که فریم این گوشی از جنس پلاستیک می‌باشد و این ویژگی باعث کاهش وزن این محصول زیبا شده و آن را بسیار خوش دست و جذاب کرده است. 

کمپانی شیائومی از تراشه 11 نانومتری اسنپ دراگون 625 که یکی از قوی‌ترین و بهترین تراشه‌های موجود در بازار است در ساخت این گوشی هوشمند استفاده کرده، همچنین پردازنده 8 هسته‌ای این کالای دیجیتال متشکل از 4 هسته‌ی Kryo 260 Gold با قدرت پردازش 2 گیگاهرتز و 4 هسته‌ Kryo 260 Silver با قدرت پردازش 1.8 گیگاهرتز است و این پردازنده بدون تردید تمامی انتظارات و نیاز‌های شما را برطرف خواهد کرد.

قرار گرفتن این پردازنده قدرتمند و کارآمد در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 610 موجب گردیده تا این محصول کارایی بالایی را در زمینه اجرای بازی‌های گرافیکی داشته باشد و افراد بسیاری برای خرید قسطی شیائومی نوت 8 اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که شیائومی نوت 8 در مدل‌های 32 گیگابایت با 3 گیگابایت رم، 64 گیگابایت با 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت با 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت و 6 گیگابایت رم ساخته شده و این مدل‌ها تمامی سلیقه‌ها را پوشش می‌دهند. ناگفته نماند که گوشی شیائومی نوت 8 یکی از محبوب‌ترین محصولات کمپانی شیائومی در جهان است.

ویژگی‌های دوربین‌ها و باتری شیائومی نوت  

لازم به ذکر است که شیائومی نوت 8 در مدل‌های 32 گیگابایت با 3 گیگابایت رم، 64 گیگابایت با 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت با 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت و 6 گیگابایت رم ساخته شده و این مدل‌ها تمامی سلیقه‌ها را پوشش می‌دهند. ناگفته نماند که گوشی شیائومی نوت 8 یکی از محبوب‌ترین محصولات کمپانی شیائومی در جهان است.

3 دوربین بعدی شیائومی نوت 8 به ترتیب توانایی ثبت تصاویر با کیفیت‌های 8، 2 و 2 مگاپیکسل را دارند و این دوربین‌ها بر اساس نظر کاربران عملکرد بسیار مناسبی را در شرایط مختلف از خود به نمایش گذاشته‌اند و توانسته‌اند تا میزان فروش قسطی موبایل شیائومی را افزایش دهند. 

دوربین‌های پشتی شیائومی نوت 8 توانایی فیلمبرداری با کیفیت 4K و با سرعت 30 فریم در ثانیه را دارند و تناسب مناسبی میان قیمت این محصول و کیفیت دوربین‌های پشتی آن به چشم می‌خورد. لازم به ذکر است که دوربین سلفی این اسمارت فون دارای لنز 13 مگاپیکسلی است و قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 1080p و سرعت 30 فریم در ثانیه را دارد و بی‌تردید انتظارات شما از یک دوربین سلفی با کیفیت و قدرتمند را برآورده خواهد کرد. 

در رابطه با باتری این کالای دیجیتال بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که باتری 4000 میلی آمپری این محصول به همراه یک شارژر 18 وات به کاربران عرضه می‌شود و با توجه به پردازنده‌های کم مصرف این اسمارت فون، مشکلی از نظر میزان شارژ گوشی برای شما در هنگام استفاده از این محصول ایجاد نخواهد شد و این ویژگی مثبت و جالب میزان تمایل و علاقه مردم برای خرید اقساطی شیائومی نوت 8 را به شدت افزایش داده است. 

ویژگی‌های بارز و اصلی شیائومی نوت 8

_ طراحی زیبا و تاثیرگذار

_ وزن بسیار پایین

_ دوربین‌های قدرتمند و با کیفیت

_ باتری 4000 میلی آمپری

_ پردازنده‌های کم مصرف

_ قیمت مناسب 

از کجا برای خرید قسطی شیائومی نوت 8 اقدام کنیم؟

شرکت‌ها و مجموعه‌های بسیاری در زمینه فروش قسطی موبایل شیائومی نوت 8 در حال فعالیت هستند، ولی با این حال هیچ کدام از این گزینه‌ها توانایی رقابت با قسطی کلاب از نظر شرایط فروش و قیمت محصولات را ندارند و این عامل باعث شده است تا قسطی کلاب به انتخاب اول مشتریان برای خرید اقساطی شیائومی نوت 8 تبدیل شود. قسطی کلاب بهترین فروشگاه برای خرید قسطی شیائومی نوت 8 است 

 بنابراین، چنانچه قصد خرید نقدی یا اقساطی این محصول را دارید می‌توانید با مراجعه به فروشگاه قسطی کلاب با شرایط فروش نقدی و قسطی محصولات این مجموعه آشنا شوید و گوشی هوشمند مورد نظر خود را با بهترین شرایط خریداری نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی 13 ultra شیائومی با سفته

خرید قسطی گوشی 13 ultra شیائومی با سفته
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی 13 ultra شیائومی با سفته الکترونیکی یا چک دارید به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 11 پرو

خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 11 پرو
برند شیائومی جز برترین برندهای دنیا میباشد که محصولاتی با کیفیت و جذاب دارد. برای خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 11 پرو به بخش موبایل در...