خرید اقساطی لپ‌تاپ لنوو

تاریخ انتشار:
1403/2/29 17:35:43

انتخاب یک لپ‌تاپ خوب و با کیفیت تصمیم بسیار مهمی است که نیازمند تحقیق و بررسی می‌باشد. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی لپ‌تاپ لنوو از بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب است.

خرید اقساطی لپ‌تاپ لنوو
 لپ تاپ لنوو

خرید انواع کالای دیجیتال یکی از الزامات زندگی‌های جدید شده است. در میان این کالاها، گوشی موبایل و لپ‌تاپ جزو پرکاربردترین‌ها محسوب می‌شوند. لپ تاپ لنوو به عنوان یکی از پرفروش‌ترین برندهای لپ‌تاپ در جهان است. در این نوشته قصد داریم تا به بررسی انواع سری‌ها و مدل‌های لپ‌تاپ لنوو بپردازیم. 

معرفی انواع لپ تاپ های لنوو

لپ‌تاپ‌های لنوو در تنوع بالا و برای کاربردهای مختلف تولید و به بازارهای جهانی عرضه شده‌اند. این محصولات متناسب با تمامی سلیقه‌ها و بر اساس هر بودجه‌ای پیش بینی شده‌اند. در ادامه به بررسی انواع لپ‌تاپ‌های لنوو می‌پردازیم:

لپ‌تاپ‌های ThinkPad

این مجموعه بسیار محبوب و پرفروش است. جالب است بدانید که این مجموعه در ابتدا متعلق به لپ‌تاپ‌های IBM بود و با انتقال امتیاز آن به لنوو پیشرفت چشمگیری در آنها ایجاد شد. این مجموعه بیشتر کاربری تجاری دارد و کمتر به عنوان لپ‌تاپ شخصی برای امور روزمره و یا لپ تاپ گیمینگ استفاده می‌شوند. با خرید قسطی لپ‌تاپ لنوو از قسطی کلاب یک خرید پر سود را تجربه کنید.

این مجموعه دارای سری‌های متعددی است که در ایران نیز موجود هستند. این سری‌ها که همگی متعلق به مجموعه Lenovo ThinkPad هستند عبارتند از: Twist، Yoga، Helix، T، S، L، W، E و X. در این میان سری T، X، S و E محبوبیت بالاتری دارند.

اگرچه مجموعه ThinkPad کاربری تجاری دارد، ولی به عنوان کاربری عمومی هم فروش بالایی دارد و میزان رضایت از این مجموعه بسیار بالا است. سری X با توجه به کانفیگ و گرافیک بالا مناسب گیمرها است. برای خرید اقساطی لپ‌تاپ لنوو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

لپ‌تاپ‌های مجموعه IdeaPad

این مجموعه نیز بسیار محبوب است به طوری که در حال حاضر این مجموعه پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌های لنوو را شامل می‌شود. از جمله دلایل این موضوع قیمت پایین در کنار کیفیت بالای آنها است.

این مجموعه نیز دارای سری‌های متعدد است که عبارتند از Yoga، Flex، Y، Z و U که همان Ultrabook است و بسیار معروف و محبوب کاربران هستند. این سری (U) دارای مدل‌های بسیار قدرتمند با کانفیگ بالا است.

سایر سری‌های این مجموعه نیز از کیفیت مطلوبی برخوردارند و بی دلیل صدر جدول فروش را به خود اختصاص نداده‌اند. کاربری این مجموعه در کل عمومی است و برای کاربری‌های مالتی مدیا نیز توصیه می‌شوند. برای خرید قسطی لپ‌تاپ لنوو به سایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید.

مجموعه Essential

این مجموعه از لپتاپ‌های لنوو فروش بسیار خوبی را در ایران تجربه کرده‌اند. این مجموعه به نسبت دو مورد قبلی جدیدتر است و کاربری عمومی دارد. اولین مدل از این مجموعه G530 بود که در سال 2009 معرفی و عرضه شد.

این مجموعه دارای 3 سری لپ تاپ است که با حروف G، V و B شناخته می‌شوند. مهمترین علت موفقیت این مجموعه را می‌توان به قیمت مناسب آن نسبت داد که البته کانفیگ آنها نیز به همان نسبت پایین است و برای کاربردهای معمولی و روزمره در منزل، دانشگاه، ادارات و شرکت‌ها مناسب است. البته برخی مدل‌های سری G می‌تواند برای کاربردهای سنگین تر نیز کارایی خوبی داشته باشد.

مجموعه Legion

این مجموعه به دلیل کاربری اختصاصی آن کمتر برای عموم شناخته شده است، ولی در میان گیمرها از اسم و رسم خوبی برخوردار است. برای خرید قسطی لپ‌تاپ لنوو با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطی لپ‌تاپ لنوو

با توجه به اهمیت استفاده از لپ‌تاپ و قیمت بالای آنها، فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب اقدام به فروش قسطی لپ‌تاپ لنوو می کند. شما می‌توانید از طریق این سایت نسبت به خرید نقدی و خرید اقساطی لپ‌تاپ لنوو اقدام کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید تبلت اپل

خرید تبلت اپل
شرکت اپل یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین شرکت های تولید کننده لوازم دیجیتال در دنیا می باشد. اگر تمایل به خرید تبلت اپل دارید به بخش کالای دیجیتال...

خرید اقساطی گوشی شیائومی 12 ایکس

خرید اقساطی گوشی شیائومی 12 ایکس
جدیدترین محصول برند شیائومی با طراحی جنجالی روانه بازار شد. برای خرید اقساطی گوشی شیائومی 12 ایکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای...