خرید قسطی گوشی K40 شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/18 01:56:07

به تازگی برند شیائومی در زمینه تولید گوشی گیمینگ قدم برداشته و شروع به تولید این نوع گوشی در سطح حرفه‌ای و گسترده کرده است. برای خرید قسطی گوشی K40 شیائومی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی K40 شیائومی


بررسی گوشی‌های گیمینگ شیائومی

برند شیائومی سالیان بسیاری است که در زمینه تولید تلفن همراه فعالیت می‌کند و در سطح جهانی شناخته شده می‌باشد. کمپانی شیائومی در سال‌های اخیر به طراحی گوشی‌های گیمینگ پرداخته است و قصد دارد بزرگترین تولید کننده گوشی‌های گیمینگ در سطح جهانی شود. 

در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های گیمینگ شیائومی مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر تمایل به خرید یک گوشی گیمینگ با کیفیت و قدرتمند می‌باشید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی K40 شیائومی است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب خرید این گوشی استثنایی را به صورت نقدی یا اقساطی انجام دهید.

ویژگی‌های یک گوشی گیمینگ مناسب!

به طور معمول ویژگی‌های اساسی بین یک گوشی گیمینگ و معمولی بایکدیگر متفاوت است. اگر شما به دنبال خرید یک گوشی گیمینگ مناسب هستید، بهتر است با ویژگی‌های آن آشنایی داشته باشید. اولین ویژگی مهم در یک گوشی گیمینگ وجود صفحه نمایش با نرخ نوسازی 120 هرتز است. 

هر چقدر میزان نوسازی یک صفحه نمایش بیشتر باشد، بازی‌ها در هنگام نمایش روان‌تر خواند بود و هیچ باگی در نمایش بازی پیش نخواهد آمد. برای خرید اقساطی گوشی K40 شیائومی با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

دومین ویژگی مهم در یک گوشی گیمینگ باتری قدرتمند می‌باشد. هر چقدر ظرفیت باتری یک گوشی بالاتر باشد، شما مدت زمان بیشتری قادر به بازی کردن خواهید بود. سومین ویژگی مهم در یک گوشی گیمینگ فناوری خنک سازی تلفن همراه است، همانطور که می‌دانید برای اجرای بازی‌های سنگین، تلفن همراه ممکن است داغ کند و فشار بسیاری به آن وارد می‌شود، بنابراین سیستم خنک سازی در این نوع گوشی‌ها بسیار نقش مهمی دارند. 

به طور معمول در گوشی‌های گیمینگ شیائومی از فناوری خنک سازی مایع استفاده می‌شود. ویژگی مهم چهارم در یک گوشی گیمینگ وجود یک پردازنده و رام قدرتمند است، هر چقدر پردازنده و رام موجود در گوشی گیمینگ قدرتمندتر باشد، بازی‌ها به سرعت لود خواهند شد و اجرای روانی خواهند داشت.

بنابراین در هنگام خرید یک گوشی گیمینگ بهتر است به این موارد ذکر شده دقت کافی و لازم داشته باشید. ناگفته نماند که صفحه نمایشگر بزرگتر نیز لذت دوچندانی به گیمرها خواهد بخشید. برای خرید قسطی گوشی K40 شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

بررسی ویژگی‌های گوشی K40 شیائومی به عنوان یک گوشی گیمینگ!

گوشی جذاب شیائومی دارای صفحه نمایشگری با نرخ نوسازی 120 هرتزی می‌باشد که بسیار مناسب یک گوشی گیمینگ است. این گوشی استثنایی دارای یک باتری 5065 است که از این لحاظ نیز گزینه بسیار مناسبی برای گوشی گیمینگ می‌باشد. 

گوشی گیمینگ شیائومی دارای شارژ سوپر فست است و با سرعت بسیار بالایی گوشی K40 را شارژ می‌کند. در بررسی همین چند آیتم متوجه خواهید شد که این گوشی به عنوان یک گوشی گیمینگ می‌تواند مناسب باشد. همان طور که می‌دانید وجود حافظه و RAM در یک گوشی گیمینگ بسیار مهم است و اگر در تلفن همراه شما حافظه کافی وجود نداشته باشد، نمی‌توانید همه بازی‌های مورد علاقه خود را داشته باشید.

گوشی K40 شیائومی دارای 256 گیگ حافظه داخلی و 12 گیگ حافظه RAM دارد. بنابراین با خرید این گوشی گیمینگ دیگر هیچ نیازی به کنسول بازی نخواهید داشت. برای خرید قسطی گوشی K40 شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

شرایط خرید اقساطی گوشی K40 شیائومی از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین وبسایت‌های ایرانی است که انواع لوازم خانگی، موبایل و کنسول‌های بازی را به دو صورت نقدی و اقساطی به فروش می‌رساند. اگر تمایل به خرید اقساطی از قسطی کلاب دارید، می‌توانید با ارائه چک یا سفته خرید خود را نهایی کنید و با دریافت اعتبار خرید اقساطی از لیزینگ‌های معتبر موجود در سایت، خرید قسطی لذت بخشی را تجربه کنید. با خرید قسطی گوشی K40 شیائومی از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی poco f3 شیائومی

خرید اقساطی poco f3 شیائومی
یکی از گوشی‌های پرطرفدار شیائومی بی‌شک مدل پوکو اف تری می‌باشد. برای خرید اقساطی poco f3 شیائومی به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید لپ تاپ اچ پی

خرید لپ تاپ اچ پی
لپتاپ ها توتع مختلفی دارند که در نظر سنجی ها اعلام شده است که محبوب ترین برند لپتاپ، برند اچ پی می باشد. برای خرید لپ تاپ اچ پی به بخش...