خرید اقساطی گوشی nova 5t

تاریخ انتشار:
1403/2/28 02:28:37

یکی از بهترین گوشی‌های جدید هوآوی با طراحی بی‌نظیر و زیبا وارد بازار ایران شده است. برای خرید اقساطی گوشی nova 5t به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی nova 5t


گوشی هوآوی نوا 5 تی

شرکت هوآوی، یکی از شرکت‌های پیشتاز در زمینه تولید و ارائه گوشی‌های هوشمند مختلف و به روز می‌باشد. اما به تازگی با توجه به تحریمی که از سوی سرویس‌های گوگل برای محصولات هوآوی قرار داده شد، اندکی فروش محصولات این شرکت چینی را تحت الشعاع قرار داد، اما هوآوی برای این مشکل نیز راه حل‌هایی در نظر گرفته است. گوشی نوا 5 تی یکی از محصولات جدید این برند است.

اگر شما هم قصد خرید این گوشی را دارید، می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی nova 5t به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید. این محصول هوآوی، به شدت در بین هواداران این شرکت محبوب شد و طرفداران بسیاری پیدا کرد. ابعاد نوا 5 تی، 154.3x74x7.8 میلی‌متر می‌باشد. 

با توجه به وزن 174 گرمی آن، این مشخصات برای این محصول مناسب به نظر می‌رسد. تراشه این گوشی هوشمند هوآوی، HiSilicon Kirin 980 (7 nm) Chipset می‌باشد. پردازنده مرکزی به کار رفته در این محصول، Quad-core Cortex-A76 & Quad-core Cortex-A55 CPU و از نوع 64 بیتی است، همچنین فرکانس‌های این پردازنده 2.6، 1.92 و 1.8 گیگاهرتز است. بعد از پردازنده مرکزی، نوبت به پردازنده گرافیکی این گوشی هوشمند می‌رسد که تاثیر بسیار زیادی در روند انجام کارها دارد. 

گرافیک استفاده شده در این محصول، Mali-G76 MP10 GPU می‌باشد. با توجه به حافظه داخلی 128 گیگابایتی این محصول، دیگر دغدغه‌ای برای کمبود فضای ذخیره سازی ندارید. در کنار آن مقدار رم 8 گیگابایت، به راحتی از عهده اجرای انواع بازی‌ها و نرم افزارهای مختلف برمی‌آید. برای خرید قسطی گوشی nova 5t به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

صفحه نمایش این کالا، 6.26 اینچ بوده و از رزولوشن 1080 × 2340 پیکسل بهره‌مند است. تراکم پیکسلی این صفحه نمایش، نقطه قوت دیگر آن است که 412 پیکسل بر هر اینچ می‌باشد. در نهایت درباره صفحه نمایش می‌توان گفت که نسبت صفحه نمایش به بدنه آن 84.2 درصد است. لازم به ذکر است که این محصول، از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی نمی‌کند.

دوربین‌های اصلی این گوشی، به صورت 4 ماژول دوربین بوده که به ترتیب دوربین 48 مگاپیکسل، 16 مگاپیکسل و دو دوربین 2 مگاپیکسل است. دوربین سلفی این محصول نیز 32 مگاپیکسل می‌باشد که از عملکرد خوبی نیز برخوردار است.

همچنین مورد مهم دیگر درباره یک گوشی هوشمند، باتری آن می‌باشد که مورد این محصول، باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3750میلی‌آمپر ساعت به کار رفته است که از قابلیت شارژ سریع با توان 22.5 وات پشتیبانی می‌کند. در نهایت اگر با توجه به مشخصات بررسی شده، شما هم به خرید این محصول علاقه‌مند شده‌اید، می‌توانید برای خرید قسطی گوشی nova 5t و آگاهی از شرایط آن، از وبسایت قسطی کلاب بازدید کنید. 

خرید اقساطی گوشی nova 5t

موبایل و گوشی‌های هوشمند مختلف، در دنیای امروزه بسیار تاثیر گذار هستند. افراد بسیاری هرروزه قصد خرید و بررسی گوشی‌های هوشمند را دارند. خرید قسطی موبایل، یکی از راهکارهای مناسب برای خرید گوشی‌های هوشمند با قیمت بالا هستند. با خرید قسطی گوشی nova 5t از قسطی کلاب یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

وبسایت قسطی کلاب، برای خرید اقساطی این گونه محصولات مختلف، شرایط و تسهیلات مناسبی در نظر گرفته است که می‌توانید با بررسی وبسایت این مجموعه، از آنها آگاه شوید و بهترین شرایط ممکن را برای خود انتخاب کنید.با توجه به پیشرفت روز به روز محصولات حوزه تکنولوژی، نیاز افراد مختلف به کالای دیجیتال و محصولات هوشمند بیش از پیش شده است. 

گوشی‌های هوشمند نیز یکی از مهمترین موارد در این مبحث محسوب می‌شوند در حال حاضر می‌توان گفت که به نوعی وارد زندگی اکثر مردم نیز شده‌اند. افراد بسیاری هستند که تمایل به خرید محصولات دیجیتالی دارند، اگر شما در بین این افراد هستید، می‌توانید در وبسایت قسطی کلاب این شرایط را بررسی کنید. برای خرید اقساطی گوشی nova 5t به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی a20s سامسونگ

خرید قسطی a20s سامسونگ
همان طور که اطلاع دارید برند سامسونگ تنوع بی‌نظیری در محصولات خود دارد و برای هر سلیقه و کاربردی محصولی منحصر به فرد طراحی کرده است...

خرید اقساطی آیفون 14 با چک

خرید اقساطی آیفون 14 با چک
یکی از بهترین محصولات برند اپل گوشی آیفون 14 است. برای خرید اقساطی آیفون 14 با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای...