خرید اقساطی لباسشویی اسنوا

تاریخ انتشار:
1403/2/25 10:06:03

برند استثنایی اسنوا یکی از برترین کمپانی‌های ایرانی است که در شهر اصفهان فعالیت می‌کند. اگر تمایل به خرید یک ماشین لباسشویی مناسب دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم، خرید اقساطی لباسشویی پاکشوما را از بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب انجام دهید.


خرید اقساطی لباسشویی اسنوا


اسنوا تسهیل می‌کند!

برند اسنوا یکی از بهترین برندهای ایرانی در زمینه تولید لوازم خانگی می‌باشد. اگر قصد خرید کالای ایرانی و حمایت از محصولات ایرانی را دارید و در کنار آن کیفیت و زیبایی برایتان مهم است، پیشمهاد ما به شما خرید محصولات برند اسنوا است. 

کمپانی اسنوا از لحاظ کیفیت و زیبایی بسیار حرفه‌ای تولید شده و به راحتی با برندهای خارجی رقابت می‌کند. برند اسنوا متعلق به شهر زیبای اصفهان است و کارخانه بسیار بزرگی را دارا می‌باشد. کارخانه اسنوا دارای بهترین و مدرن‌ترین تجهیزات است و این امر سبب تولید محصولات متنوع و با کیفیت شده است.

برای خرید اقساطی لباسشویی اسنوا با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. برند اسنوا دارای سبد محصولاتی بسیار متنوع و کاملی می‌باشد. محصولات برند اسنوا شمل موارد زیر می‌باشد:

_ تلویزیون

_ یخچال فریزر

_ کولرگازی

_ ماشین لباسشویی

_ ماشین ظرفشویی

_ اجاق گاز

بررسی ماشین لباسشویی اسنوا

ماشین لباسشویی اسنوا بسیار زیبا و جذاب طراحی شده است. اگر به دنبال خرید یک ماشین لباسشویی مدرن و قیمت مناسب هستید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی لباسشویی اسنوا است. برند اسنوا در مدل‌های متنوعی طراحی و تولید می‌شود. 

ماشین لباسشویی اسنوا در سه رنگبندی نقره‌ای، سفید و استیل تولید شده و شما باتوجه به رنگبندی آشپزخانه خود می‌توانید یکی از این رنگ‌های جذاب را خریداری کنید. ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84607 دارای کمترین مصرف انرژی است و رتبه انرژی آن A+++ می‌باشد. این برچسب نشان دهنده کاهش انرژی تا 35% می‌باشد. ویژگی دیگری که در این ماشین لباسشویی وجود دارد قابلیت واش این واش است.

این قابلیت به شما کمک می‌کند بعد از روشن شدن ماشین لباسشویی، شما بتوانید البسه جا مانده را به لباسشویی اضافه کنید. برای خرید اقساطی لباسشویی اسنوا با شرایطی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ظرفیت 8 کیلوگرمی

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84607 دارای 8 کیلوگرم ظرفیت است. این ظرفیت بسیار مناسب برای یک خانواده متوسط می‌باشد. شما می‌توانید با توجه به ظرفیت این لباسشویی انواع لباس زمستونی، ملحفه و پتو را شستشو دهید. ناگفته نماند که موتور به کار رفته در این لباسشویی مدل دایرکت درایو می‌باشد و هیچگونه صدا و لرزشی ندارد. برای خرید قسطی لباسشویی اسنوا با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

فناوری نانو سیلور

یکی از تکنولوژی‌های به کار رفته در ماشین لباسشویی اسنوا نانو سیلور می‌باشد. این فناوری قابلیت باکتری زدا دارد و البسه شما به شدت تمیز و پاکیزه خواهد شد، همچنین وجود سیستم ضد چروک در این لباسشویی سبب شده است که اتوکشی برای شما آسان و راحت شود. 

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که از انداختن لباس نازک در ماشین لباسشویی دودل باشید و استرس نخ کش شدن و خراب شدن آن را داشته باشید، وجود دیگ درام الماسه در ماشین لباسشویی اسنوا سبب شده که هیچ لباسی آسیب نبیند، پس شما با خیالی آسوده می‌توانید تمامی البسه خود را شستشو دهید. برای خرید اقساطی لباسشویی اسنوا با شرایطی آسان به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

شستشوی شرعی فقط با لباسشویی اسنوا

بسیاری از افراد جامعه حساسیت خاصی نسبت به شستشوی پاکیزه لباس‌ها دارند، بنابراین ماشین لباسشویی اسنوا ویژگی شستشوی آب سیال را دارد و از طرفی آب وارد می‌شود و از طرفی دیگر خارج خواهد شد.

شرایط خرید اقساطی لباسشویی اسنوا از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و مطمئن‌ترین وبسایت‌های موجود در کشور است که به فروش نقدی یا اقساطی انواع لوازم خانگی با هر برندی، موبایل و کنسول بازی می‌پردازد. 

اگر تمایل به خرید اقساطی دارید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از طریق دریافت اعتبار اقساطی از لیزینگ‌های معتبر سایت قسطی کلاب، خرید قسطی خود را انجام دهید. با خرید قسطی لباسشویی اسنوا از قسطی کلاب یک خرید به یاد ماندنی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لوازم خانگی پاکشوما سفته ای

خرید اقساطی لوازم خانگی پاکشوما سفته ای
برند پاکشوما جز بهترین برندهای ایرانی می‌باشد. برای خرید اقساطی لوازم خانگی پاکشوما با چک یا سفته الکترونیکی به دسته بندی...

خرید قسطی یخچال فریزر ایرانی

خرید قسطی یخچال فریزر ایرانی
برندهای ایرانی موفق در سال‌های اخیر محصولات جذاب و مدرنی را طراحی و تولید کرده‌اند. برای خرید قسطی یخچال فریزر ایرانی به بخش یخچال فریزر...