خرید اقساطی گوشی شیائومی 12 پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/30 09:59:19

جدیدترین محصول شیائومی در سال 2021 روانه بازار شد. برای خرید اقساطی گوشی شیائومی 12 پرو به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی شیائومی 12 پرو


معرفی جدیدترین گوشی شیائومی در سال 2021

به تازگی برند شیائومی از جدیدترین محصول خود با نام گوشی شیائومی 12 پرو رونمایی کرده است. در این مقاله قصد داریم این گوشی استثنایی را بررسی نماییم و با شرایط خرید اقساطی آن شما را آشنا کنیم. با ما همراه باشید تا بهترین فروشگاه اینترنتی فروش اقساطی موبایل و لوازم خانگی را به شما معرفی نماییم. برای خرید اقساطی گوشی شیائومی 12 پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

گوشی جدید شیائومی حرف زیادی برای گفتن دارد!

گوشی شیائومی 12 پرو در 28 دسامبر 2020 روانه بازار شده و فروش بسیار بالایی را تجربه کرده است. این گوشی جذاب دارای صفحه نمایشگر          AMOLED می‌باشد و ابعادی برابر با 6.73 اینچ دارد. ناگفته نماند که رزولوشن گوشی شیائومی 12 پرو معادل با 1440 در 3200 پیکسل می‌باشد و کیفیتی استنثایی و منحصر به فرد دارد. شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی شیائومی 12 پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید پرسود را تجربه کنید.

نمایشگر استنثایی گوشی جدید شیائومی!

نمایشگر گوشی شیائومی 12 پرو دارای بهترین صفحه نمایشگر می‌باشد. این نمایشگر قابلیت نمایش یک میلیارد رنگ را دارد، همچنین دارای محافظ کورنینگ گوریلا گلس Victus است و بسیار مقاوم و سرسخت تولید شده است. نرخ نوسازی این نمایشگر برابر با 120 هرتز و حداکثر روشنایی برابر با 1500 نیت دارد که ویژگی بسیار فوق‌العاده‌ای می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های این نمایشگر می‌توان به فناوری دالبی ویژن و پشتیبانی از +HDR10 اشاره کرد. برای خرید اقساطی گوشی شیائومی 12 پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید مقرون به صرفه را تجریه کنید.

رنگبندی متنوع

گوشی شیائومی 12 پرو دارای رنگبندی متنوع از جمله صورتی، سبز، آبی و مشکی می‌باشد و شما طبق سلیقه خود می‌توانید گوشی خوش زنگ خود را خریداری نمایید.

بررسی دقیق ابعاد بدنه

گوشی شیائومی 12 پرو دارای ابعادی برابر با 163.6 در 74.6 در 8.2 میلی‌متر می‌باشد و وزنی حدود 205 گرم دارد. این گوشی دو سیم کارته است و به سادگی تمام نیازهای شما از یک تلفن همراه هوشمند را برطرف خواهد کرد. برای خرید قسطی گوشی شیائومی 12 پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید خاطره انگیز را تجربه نمایید.

سیستم عامل قدرتمند شیائومی

گوشی شیائومی 12 پرو دارای اندروید 12 و MIUI 13 می‌باشد و دو کاربری است. این گوشی دارای بهترین تراشه با نام Qualcomm SM8450 Snapdragon 8 Gen1 (چهار نانومتر) می‌باشد و بسیار قدرتمند است. پردازنده مرکزی گوشی شیائومی 12 پرو 8 هسته‌ای (یک هسته‌ 3.00 گیگاهرتز Cortex-X2 و سه هسته‌ 2.50 گیگاهرتز Cortex-A710 و چهار هسته‌ 1.80 گیگاهرتز Cortex-A510) است و جز برترین‌های دنیا می‌باشد. ناگفته نماند که پردازنده گرافیکی این گوشی از نوع Adreno 730 است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی شیائومی 12 پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین و حافظه با قدرت بالا!

گوشی شیائومی 12 پرو دارای حافظه داخلی 128 گیگابایت با 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت با 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت با 12 گیگابایت رم می‌باشد و دارای سه دوربین استثنایی برابر با 50 مگاپیکسل دارد. ناگفته نماند که دوربین سلفی این گوشی برابر با 32 مگاپیکسل می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی شیائومی 12 پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید باصرفه را تجربه کنید.

شرایط خرید اقساطی گوشی شیائومی 12 پرو از قسطی کلاب!

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین وبسایت‌های فروش اقساطی در کشور می‌باشد که شرایط بسیار عالی و آسانی دارد. شما می‌توانید بدون پیش پرداخت از سایت قسطی کلاب خرید کنید و کالای مورد نیاز خود را به سادگی خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. با قسطی کلاب دیگر خرید هیچ چیزی غیر ممکن نیست!

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی a53 سامسونگ با چک

خرید اقساطی گوشی a53 سامسونگ با چک
گوشی a53 را می‌توان جز بهترین محصولات میان رده سامسونگ نامید. برای خرید اقساطی گوشی a53 سامسونگ با چک به بخش موبایل در دسته...

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال
برای نگه‌داری از خاطرات و عکس‌های به یاد ماندنی، داشتن یک هارد باکیفیت به شما کمک بزرگی خواهد کرد. برای خرید اقساطی هارد اکسترنال ...