خرید قسطی کنسول بازی ایکس باکس

تاریخ انتشار:
1403/2/30 00:06:54

شرکت مایکروسافت بهترین برند دنیا است که محصولاتی استثنایی دارد. برای خرید قسطی کنسول بازی ایکس باکس به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی کنسول بازی ایکس باکس


Xbox Series X

اگر کمترین آشنایی با دنیای بازی سرگرمی را داشته باشید، حتما نام کنسول‌های بازی به گوشتان خورده است. برخی از این کنسول‌ها توسط شرکت مایکروسافت به بازار جهانی عرضه می‌شوند و محبوبیت بسیار زیادی دارند. از این روی، اغلب افراد در پی خرید قسطی کنسول بازی ایکس باکس سری ایکس، نسل نهم از کنسول‌های بازی مایکروسافت، می‌باشند. بنابراین، در ادامه به تحلیل و بررسی این محصول جذاب می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

نکاتی در رابطه با خرید ایکس باکس سری ایکس

شما با خرید اقساطی کنسول بازی ایکس باکس، به یکی از قدرتمندترین کنسول‌های بازی موجود در بازار دست خواهید یافت. طراحی این کنسول، با معماری Velocity ساخته شده و نسبت به سری‌های قبلی مینیمال و جمع و جورتر است. بدنه ساده و مشکی رنگ Xbox سری X، توجه هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند.

 قسمت فوقانی دستگاه، دارای یک سیستم تهویه منحنی می‌باشد، که از دور یک دایره سبز رنگ نیز در وسط آن دیده می‌شود. در واقع، این طراحی بی‌نظیر، در زوایای مشخص خطای دید جالبی ایجاد می‌کند. دکمه پاور دستگاه در بالاترین قسمت آن، به شکل لوگوی ایکس باکس تعبیه شده است. بدین وسیله، به راحتی می‌توانید دستگاه را خاموش و روشن کنید. دیگر دکمه‌های کنسول نیز چینش منظم و قابل دسترسی دارند.

بعد از خرید قسطی کنسول بازی ایکس باکس و وصل نمودن تمامی کابل‌ها، لازم است یک به روز رسانی 800 مگابایتی انجام دهید. راه اندازی کنسول بسیار ساده و بدون دردسر است. شما قادر به وارد کردن اکانت ایکس باکس سری قبلی خود، در کنسول جدید می‌باشید. در نتیجه، اطلاعات قبلی به راحتی انتقال پیدا می‌کنند. رابط کاربری سری X دقیقا همان چیزی می‌باشد، که قبلا در ایکس باکس سری One با آن آشنا شده بودید. اما، دچار تغییرات مثبتی نیز شده است.

با خرید ایکس باکس سری ایکس، متوجه امکان اضافه شدن حافظه SSD به کنسول خواهید شد. از این روی، فضای بیشتری در اختیار شما قرار می‌گیرد. این قابلیت، به شما امکان نصب بازی‌ها را بر روی یک هارد اکسترنال می‌دهد. 

مشخصات فنی ایکس باکس سری ایکس

توصیه می‌شود، برای خرید اقساطی کنسول بازی ایکس باکس این بخش را با دقت مطالعه نمایید. چرا که، بخش مشخصات فنی اطلاعات بسیار کارآمدی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

تاریخ معرفی: سال 2020
نسل: نهم
رنگ: مشکی (تک رنگ)
وزن: 4.45 کیلوگرم
ابعاد: 151 * 151 * 301 میلی متر
تعداد دسته: یک عدد
CPU: 8 هسته‌ای (با فرکانس 3.8 Ghz)
ظرفیت حافظه: 1 ترابایت
ظرفیت رم: 16 گیگابایت
درگاه مجزا برای کارت حافظه: دارد
درگاه USB: دارد (3عدد)
کیفیت تصویر: 4K و 8K
سایر قابلیت‌ها: پشتیبانی از شبکه بی‌سیم، درگاه شبکه Bluetooth و HDMI
متعلقات: دسته بازی، کابل برق و کابل HDMI 

جمع بندی

در صورتی که، قصد خرید قسطی کنسول بازی ایکس باکس را دارید؛ کسب آگاهی از نقاط ضعف و قوت این محصول می‌تواند یک خرید آگاهانه را برای شما رقم بزند.

نقاط قوت: طراحی شیک و ساده، دسته بازی بهینه شده
نقاط ضعف: برجای ماندن اثر انگشت بر روی بدنه کنسول 

خرید اقساطی کنسول بازی ایکس باکس در وب سایت قسطی کلاب

امروزه، افراد بسیار زیادی، به خصوص قشر جوان و نوجوان جامعه به دنبال تهیه کنسول‌های بازی می‌باشند. اما، مشکلی که وجود دارد قیمت بالای این کنسول‌ها است. بنابراین، گاهی پرداخت هزینه آنها به صورت یکجا، مقدور نخواهد بود. در این راستا، یک فروشگاه اینترنتی معتبر و قابل اطمینان، به نام قسطی کلاب شرایط ویژه‌ای را برای فروش قسطی xbox فراهم نموده است. 

بدین ترتیب، اگر قصد خرید نقدی و یا خرید اقساطی ایکس باکس را دارید، با مراجعه به این وب سایت و مطالعه شرایط خرید اقساطی، می‌توانید خریدی لذت بخش و مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ایکس باکس سریs

خرید اقساطی ایکس باکس سریs
کنسول بازی یکی از بهترین وسایل سرگرمی در دنیا می‌باشد. برای خرید اقساطی ایکس باکس سریs به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی...

خرید پلی استیشن ۴ قسطی

خرید پلی استیشن ۴ قسطی
در گذشته کودکان بیشتر وقت خود را صرف بازی های گروهی در بیرون می کردند و سعی می کردند با این بازی ها خود را مشغول کنند. در عصر حاضر با پیشرفت...