خرید قسطی گوشی شیائومی 13T با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/28 09:47:29

شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی شیائومی 13T با چک به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی شیائومی 13T با چک


گوشی شیائومی 13T

با خرید قسطی گوشی شیائومی 13T می‌توانید از جدیدترین محصول برند شیائومی لذت ببرید. این گوشی به تازگی و با امکانات بی‌نظیر وارد بازار شده است. از مهم‌ترین نقاط قوت این کالای دیجیتال می‌توان به دوربین سه‌گانه و باکیفیت، ضدآب بودن و صفحه نمایش پرسرعت اشاره کرد. البته نقاط ضعفی مانند بیس ضعیف اسپیکر هم در این گوشی مشاهده شده است. گوشی مورد نظر شبیه به پرچمداران برند شیائومی است و به همین دلیل بهترین تکنولوژی و قابلیت‌ها در تولید آن استفاده شده است. در کنار گوشی، لوازم جانبی مانند سوزن سیم کارت، کاور ژله‌ای، دفترچه راهنما به همراه آداپتور و کابل شارژ قرار داده شده است. برای آشنایی با این گوشی و خرید اقساطی آن در ادامه با ما همراه باشید. 

طراحی جذاب و خیره‌کننده گوشی شیائومی 13T

اولین موردی که در خرید قسطی گوشی شیائومی 13T نظر شما را جلب می‌کند، طراحی بی‌نظیر این گوشی است. گوشه‌های منحنی و لبه‌های صاف باعث شده تا این گوشی به راحتی در دست قرار بگیرد. در قسمت بالای گوشی مورد نظر دو عدد میکروفون به همراه اسپیکر و بلستر قرار گرفته است. جنس در نظر گرفته برای پنل این گوشی از شیشه است. با فریم پلاستیکی، اطراف گوشی پوشانده شده و مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد.

رنگ‌های ارائه شده در بازار شامل سه رنگ آب، سبز و مشکی هستند و تنوع رنگ گوشی بالا نیست. در رنگ آبی از پنل چرمی در قسمت پشت استفاده شده که ظاهر متفاوتی ساخته است. وجود استاندارد IP68 نشان دهنده مقاومت در برابر آب و نفوذ خاک است که گوشی تا نیم ساعت در زیر آب دوام می‌آورد. ابعاد گوشی شیائومی حدود 162 در 75 در 8.5 میلی‌متر می‌باشد و وزن کم حدود 193 گرم دارد. توجه داشته باشید پنل پشتی شیشه‌ای و لیز است و بدون قاب امکان لیز خوردن گوشی از دست شما وجود دارد.

توجه به باتری در خرید قسطی گوشی شیائومی 13T

در خرید قسطی گوشی شیائومی 13T باید به کیفیت باتری و میزان نگهداری شارژ آن توجه داشته باشید. گوشی از جمله کالای دیجیتال مهم و شخصی شناخته شده که در فعالیت‌های مختلف روزانه به آن نیاز پیدا خواهید کرد. با استفاده از منبع تغذیه 5000 میلی آمپر، گوشی قابلیت نگهداری شارژ بالایی دارد. باتری گوشی شیائومی برای پخش ویدئو 16 ساعت، ضبط ویدئو 5 ساعت و در حالت گوش دادن به موسیقی 100 ساعت شارژ دارد. شارژر 67 واتی این گوشی را با سرعت بالا شارژ می‌کند. حالات مختلف تنظیمات باتری مانند Save Battery (نگهداری شارژ)، Balanced (حالت معمولی) و Performance (افزایش سرعت با مصرف بیشتر باتری) در اختیار شما قرار داده شده است. 

بررسی دوربین گوشی شیائومی 13T

در خرید اقساطی گوشی باید به نوع و کیفیت دوربین توجه داشته باشید. دوربین اصلی این گوشی حدود ۵۰ مگاپیکسل و دوربین اولتراواید حدود 12 مگاپیکسل است. استفاده از لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار در دوربین اصلی نکته مهمی برای فیلمبرداری و عکاسی است. در قسمت جلو، دوربین سلفی با کیفیت 20 مگاپیکسل قرار گرفته که عکس‌های با کیفیتی با آن گرفته می‌شود. در منوی دوربین امکانات و قابلیت‌های زیادی مانند پرتره، عکاسی در شب، تایم لپس و غیره در دسترس است. امکان فیلمبرداری با کیفیت 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه و لرزشگیر فعال وجود دارد. رنگ‌ها در دوربین شبیه به واقعیت بوده و عکس و فیلم با کیفیتی خواهید داشت.

خرید قسطی گوشی شیائومی 13T از قسطی کلاب

بهترین فروشگاه برای خرید قسطی گوشی شیائومی 13T فروشگاه قسطی کلاب است. در اینجا با فروش قسطی، انواع گوشی در اختیار شما قرار داده شده است. شرایط خرید اقساطی بسیار مناسب تر از خرید نقدی بوده و در صورتی که به دنبال شرایط پرداخت در قسط‌هایی مشخص هستید، این نوع خرید برای شما مناسب‌تر خواهد بود. امکان پرداخت اقساط در بازه 3 تا 12 ماهه برای شما فراهم شده تا دغدغه پرداخت کامل پول را نداشته باشید. نگران تضمین و الزام داشتن ضامن نباشید؛ زیرا در قسطی کلاب بدون ضامن فروش انجام می‌شود. برای ضمانت پرداخت خود می‌توانید از چک صیادی استفاده کنید. در صورت تمایل به خرید این گوشی شیائومی می‌توانید همین الان با تیم پشتیبانی ما تماس گرفته و با دریافت مشاوره، شرایط پرداختی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید موبایل اقساطی

خرید موبایل اقساطی
ما در اینجا قصد داریم یکی از گوشی های برتر سامسونگ در سال 2018 را به شما معرفی کنیم این گوشی گلکسی اس 9 می باشد این گوشی صفحه نمایش زیبایی دارد و..

خرید اقساطی مانیتور جی پلاس بدون ضامن

خرید اقساطی مانیتور جی پلاس بدون ضامن
برند جی پلاس یکی از موفق‌ترین برندهای ایرانی است. برای خرید اقساطی مانیتور جی پلاس بدون ضامن به بخش مانیتور در دسته بندی کالای...