ps4

تاریخ انتشار:
1403/2/27 02:47:27

کنسول‌های بازی فراوانی در دنیا طراحی و تولید شده‌اند که معروف‌ترین این کمپانی‌ها، سونی می‌باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی ps4 به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

ps4


معرفی کنسول بازی جدید ps4 

کنسول بازی خانگی PS4 در ماه فوریه سال 2013 به عنوان کنسول بازی جدید شرکت Sony معرفی و رونمایی شد. این کنسول بازی با ورود به بازار، طرفداران کنسول‌های بازی شرکت سونی را هیجان‌زده کرده و به سرعت به یکی از محبوب‌ترین کنسول‌های بازی تبدیل شد.

شرکت سونی در این نسل از کنسول‌های بازی، تمرکز بیشتری بر فعالیت‌های گروهی و اجتماعی از روش‌های گوناگون دارد. برای خرید نقدی یا اقساطی ps4 تنها کافی است که به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

کنسول بازی PS4 اسباب سرگرمی شما را به هر شکلی فراهم می‌کند، شما می‌توانید با اعضای خانواده و یا دوستان خود اوقات خوشی را در خانه و در کنار هم و یا حتی از راه دور و با استفاده از امکانات بازی آنلاین تجربه نمایید. کنسول بازی جدید شرکت سونی، علاوه بر امکانات سخت افزاری قوی و به روز، طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد. 

در کنار کنسول بازی PS4، دسته بازی جدید نیز رو نمایی شده است، این دسته بازی بی‌سیم، با اضافه شدن یک تاچ پد، ویژگی‌ها و هیجان جدیدی به بازی افزوده است.

این دستگاه با داشتن دو شوک آنالوگ و یک بلندگو برای شنیدن صداها و همچنین قابلیت لرزش برای افزایش هیجان بازی، تجربه‌ای خوشایند و واقعی‌تر را در گیمینگ برای شما به ارمغان می‌آورد. با خرید نقدی یا اقساطی ps4 از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب، یک خرید آنلاین هیجان انگیز را تجربه کنید.

خرید نقدی و اقساطی 

شما می‌توانید این کنسول بازی بی‌نظیر را از سایت ما به صورت نقدی و اقساطی خریداری نمایید. در شرایطی که تورم باعث بالا رفتن قیمت‌ها شده و تهیه لوازم سرگرمی برای فرزندانتان دشوار شده است، شما می‌توانید با استفاده از پرداخت اقساطی، بدون متحمل شدن فشار مالی زیادی، آرزوهای آن‌ها را به حقیقت بدل کنید. 

شما این توانایی را دارید که در صورت انتخاب خرید اقساطی به جای خرید نقدی، طی 12 ماه، اقساط خود را بپردازید و به سادگی دارای یک کنسول بازی PS4 شوید. برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید اقساطی، به شرایط فروش اقساطی در گوشه سمت چپ همین صفحه مراجعه کنید. بهترین فروشگاه برای خرید نقدی یا اقساطی ps4، فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب می‌باشد.

مشخصات فنی PS4 

سونی برای ساخت PS4 از قدرتمندترین و به روز ترین پردازنده جدید گرافیکی شرکت AMD در آن زمان استفاده کرده است. این پردازنده APU با دقت وظرافتی بی‌نظیر، می‌تواند عملیاتی با سرعت پردازش 1.84 ترا فلاپ (teraFLOPS) را پشتیبانی کند.

همچنین CPU به کار رفته در این کنسول بازی، 8 هسته‌ای است و سرعت بی‌نظیری برای پردازش در اختیار سخت افزار قرار می‌دهد. شما با داشتن RAM 8 گیگابایتی، می‌توانید از سرعت پردازش و کیفیت دستگاه بازی PS4 خود اطمینان داشته باشید. شما می‌توانید با خرید نقدی یا اقساطی ps4 از قسطی کلاب از تخفیفات بی‌نظیر سایت بهره‌مند شوید.

با ظرفیت 500 گیگابایت و یا 1 ترابایت این کنسول بازی، می‌توانید بازی‌ها و سرگرمی‌های زیادی را تجربه کنید. همچنین نسل جدید کنسول بازی سونی، نسبت به نسل قبلی، صدا و حرارت کمتری تولید می‌نماید. 

در ساخت این کنسول از DVD-ROM استفاده شده است که توانایی خواندن Blu-ray را دارد. این درایو می‌تواند با سرعتی سه برابر سرعت پردازنده‌اش، دیسک بازی را بخواند.

یکی از ویژگی‌های تازه‌ای که شرکت سونی برای کنسول جدید بازی هایش، در نظر گرفته است، حالت Rest Mode دستگاه است، به این شکل که دستگاه در این حالت انرژی کمی مصرف می‌کند و در حالت آماده به کار قرار دارد، ویژگی منحصر به فرد این حالت، امکان دانلود برنامه‌ها و آیتم‌های دیجیتالی است. برای خرید نقدی یا اقساطی ps4 از قسطی کلاب، یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

اقلام همراه PS4 

به همراه این کنسول بازی، یک کابل HDMI عرضه می‌گردد که برای دریافت تصویر با کیفیت 1080 به صورتFull HD به کار می‌رود و کیفیت را برای شما تضمین می‌کند. 

همچنین یک هدست مونو به همراه PS4 به شما عرضه می‌شود که می‌توانید با استفاده از آن در سکوت شب نیز بدون مزاحمت برای افراد خانواده به بازی بپردازید. همچنین دستگاه بازی PS4 دارای دو پورت USB 3.0 و مجهز به نسخه بلوتوث 2.1 می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی ps4 از قسطی کلاب، یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطي پی اس فور

فروش اقساطي پی اس فور
پلی استیشن 4 یکی از بهترین کنسول‌های بازی شرکت سونی می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید اقساطي پی اس فور به بخش کنسول بازی در دسته...

فروش اقساطي ps4 اسلیم

فروش اقساطي ps4 اسلیم
یکی از کنسول‌های بازی مقرون به صرفه شرکت سونی مدل ps4 اسلیم است. برای خرید اقساطي ps4 اسلیم به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی...